tvättchocken kommer jag inte över.... =)

tvättar, hänger, viker ihop o lägger in i garderoberna!
Det tar aldrig slut!!!
Nu ska vi fixa oss o sen ut i parken i underbar solen!!

Valborgsmässoafton i Sverige, här firar man inte på samma vis. Men lediga imorgon är vi, det är ju första maj. Vi ska mysa bara vi, hade tänkt att Petronella o Stefan skulle komma hit men hon var tvungen att jobba, oftast då det fungerar för det ena paret så krashar det med det andras planer! Så är det.

LOVELY väder ute, jag blir så lycklig!! 

Kommentarer
Postat av: Jörgen

HA
EN
SKÖN
VALBORG!!!

:-)

2007-04-30 @ 10:40:52
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: sofia skåning men bor igbg

Du skit i tvätten(ursäkta svordomen;))Njut det är du så bra på att göra!JAg har äntligen tagit steget och gjort slut!Nu kanjag börja njuta!Kraaam

2007-04-30 @ 17:16:45
Postat av: josefine

Jörgen: tackdetsamma!
sofia: ja jag vet det går bra, tar det då jag vill =)
Var din kära inge bra? grattis isf till en bra inställning, njut du med!kram

2007-04-30 @ 19:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0