Kvällsmys hos oss

SÅ då har Elian fått i sig en stor portion gröt o massa vatten som han älskar + mjölk. Nu sover han på skinnfällen på golvet o E i soffan, trötta killar efter natten som var ok men han vaknade mkt!

Jag tänkte bada med Elian sen o ta en liten kortpromenad till videobutikem o leverera filmerna då han somnat. Vi har massa ljus tända o 30 tulipaner i krämvitt o vitt ifrån IKEA som jag köpte igår, älskar att ha mysigt hemma. Men har hittat ännu ett radhus nu...vi vill flytta! Ska på visning snart så jag åk med info då. Detta är tvåplans vilket är superbra, treplans är lite mindre rum oftast o vi vill bo ganska "nära" varandra, kunna ha kök o vardagsrum på samma våning + helt max ett plan till. ÅÅÅÅ, spännande! Men allting går för så mycket mer än det är värt nu om dagen, marknaden styr verkligen...O vet inte om området är "bra" ännu, kanske ligger långt ifrån tbana o så hörde jag av en veninne, må sjekke opp det!


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Roligt att han tycker om mat så mycket =)
Promenixen hem fr simningen gick bra för mig och Ida, men jag är verkligen helt slut nu.
Jag måste ringa in till sjukan imorgon ang Ida... Hon har i över 1 vecka tagit sig "där nere" och sagt "AJAJ" så jag är lite lur på om hon åkt på nån UVI eller svampinfektion orsakat av penecellinet hon fick mot Lunginflammationen. Hoppas att de gör en undersökning o att allt ser bra ut!!

Är det låtsasblommor du köpte på IKEA igår eller? Det är verkligen vackert m tulpaner, en väldigt vårig blomma som jag älskar!!

KRAM

2007-02-11 @ 17:42:45
Postat av: Isabellalla

Vi bor i ett radhus i två plan, en stor skillnad mot att bo i ett 1 1/2 planshus. Man får "hela" rum och kan möblera utan problem. Med källare till så kan vi ha allt vi önskar i huset. Priserna är vansinniga här också, även om man säjer sitt så är det inte värt att köpa nytt till överpriser. Hoppas att det löser sig för er!

2007-02-11 @ 18:28:12
URL: http://ferlass.wordpress.com/
Postat av: josefine

Suzanne: hur gick det med sjukan? låter inte så bra, kan det vara pga klor i vattnet på simmet? hoppas det blir bra snart o hur är det med lungorna? bra antar jag då ni badat :) Köpte riktiga tulpaner, VÅR!KRAM
isabella: tack så mkt!!!

2007-02-12 @ 19:39:29
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0