Myser

i sängen på morgonen, Elian är så himla go o pratig i pyjamasen. Apropå pratig, igår la jag mig typ 21.30 men somnade väl 22.30 kanske, tvingde mig själv att sova tidigt. Sen vaknade Elian o E gav mig honom o la tillbaka honom, jag reagerade knappt på skriket, tror jag behöver sömn...

Kl 5 var han klarvaken o låg o pratade på sitt rum, tillslut skrik o så lite mat. Sen är han liksom vaken, somnar ej bredvid mig utan vill bäras pyttelite o så sova i sin egen säng. Det är jobbigt, måste testa välling en kväll snart....tror det kan få honom att sova hela natten...önskar iaf det...

Idag ska vi hälsa på Aslaug tänkte jag, ska bli jättemysigt, promenera står på dagsplanen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0