Action!

Oj oj vad vi är impulsiva, köpte nästan ett radhus. Haha nejdå men nästan!

Nu leker E o E o jag har ätit en hel glassförpackning med chokladglass, oops... Ska åka på IKEA då Elian somnat istället, slipper jag köer och att stressa hem innan han somnar. 

Jag vill ha öppet kök, jag vill samla mina gäster i köket, jag vill plocka undan mat o diska samtidigt som Elian leker på sin lekmatta....JAG VILL HA ÖPPET KÖK! Alltså mot vardagsrum / matsal. Så då har jag skrivit ner önskan i ord igen. Nu ska vi bara hitta det perfekta radhuset / den perfekta lägenheten, hyres eller köpes spelar mindre roll. Men jag tror nästan det är dumt att köpa nu, räntor stiger o vi måste vara superdupersäkra på att vi gör rätt. Hyra ( inte FÖR dyrt) är lite mer safe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0