BARN!!

Vi fick besök av Skai, Jorunn o deras lilla Julie som är snart 2 månader, UNDERBART SÖT! Lägger in bild sen. Vi prommade lite o sen var vi här hemma en stund men Elian var tröttis o vi fick ge gröt o de skulle åka hem. Han åt o åt o åt, ville ha mer o allt verkade så bra. Jag menar, hela dagen har han ätit då jag tänkt, lite lunch + banan, banan o vatten o mjölk o nu kvällsgröten, fick två små extra portioner....Ligger o ammar o är på väg att somna bägge två. Han släpper bröstet o tänker ta ett nytt tag, jag tänker att det är ju bra att rapa lite efter all mat. Då kaskadkräks han fem gånger, kändes som fem-tio liter. Tjock gegga över hela mig o hela golvet. Bara att byta pyjamas, sovpåse o E skurade golvet. Nu sover han efter Pappavaggande o har tom mage. *** Jag som ska sova nere inatt o få sova ostört.....kan jag ju inte då han ingen mat i magen har =(

Hoppas alla har en lovely lördag! Jag är inte arg eller så, bara TYPISKT då man har barn, när man nästan glömmer att man aldrig kan planera saker så sker såna små saker som bevisar att : ALLT KAN SKE! =) TUR att jag ej går ut ikväll, skulle ALDRIG orka!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Har också haft en liten kräkis här idag, med feber och allt... Inte lätt att vara liten!

2007-03-31 @ 21:16:41
Postat av: Sara O.

USCH, det är jobbigt nu!Lätt är det inte?Jag förstår exakt hur du känner dig!!Men hoppas verkligen att natten blir bra för er :)
Kram!

2007-03-31 @ 21:27:19
Postat av: josefine

Sofia: nej så jobbigt, hoppas feber går ner SNABBT!!!
Sara O.: TACK!!!!

2007-03-31 @ 21:28:49
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0