Myskväll

Underbar sång av Sanna i Melodifestivalen!!!

Vi har fått finbesök idag av Onkel Håvard, jättekul för Elian att leka o mysa med honom o nu sover han sött o bröderna sitter nere en stund då jag får min Sverigedos på svt. Vi har käkat bullar, pizza, sett på film ifrån sommaren 2006 ( läs fräknar, TJOCK MAGE o massa grillning i Sundsvall) o pratat om vårt framtida bröllop. Håvard längtar så o han ska vara singel då den stora festen är....Jag tror han hittar sin framtida fru på vårt bröllop, jag menar Svensk o UNDERBAR (mina vänner!) vad kan gå fel.... Jo just ja, singel måste hon ju vara också!

Elian hostar han stackarn, läste om att det kan vara då de får tänder. Men han sover trots hosta, åååå jag älskar honom så mycket. Jag o E bara njuter o längtar redan till nästa bebis, kanske efter bröllopet!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åååå, Jossan! Vad mysigt att ni sitter å planerar bröllopet! Det kommer nog att bli hur bra som helst! Jag har faktiskt suttit och spanat in diverse priser på tåg å buss från Gävle till Oslo,är så sugen att komma å hälsa på er! Vill pussa lite på prinsen! Nu ska jag snart gå å jobba... hoppas jag hinner med att se vem som vinner melodifestivalen... spännande! Jag hejar på Måns, mums säger jag bara! Massa pussar å kramar från regniga Gävle! /A

2007-03-10 @ 20:52:22
URL: http://annieds.blogg.se
Postat av: Annie igen...

Till Elian:
Hej Elian! Jag har också hosta, det är inte skoj! =( Min sista visdomstand är på G, det kanske är den som spökar..? Tokigt det vore om vi har samma åkomma! Ta väl hand om mammsen och pappsen din, du gör dom så lyckliga! Puss på dej!

2007-03-10 @ 20:55:35
URL: http://annieds.blogg.se
Postat av: josefine

Annie: Du är UNDERBAR o jag hoppas du förbereder dig redan nu på bröllopet, PARTY !=) Massa krya på dig vännen o du är så VÄLKOMMEN hit!!!!!
PUSS Elian hälsar ifrån John Blundlandet han =)

2007-03-10 @ 21:08:20
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Angel

Ja Måns e så snygg å bra hehe Elian ånkel e inte d han som e en sån hunk?hahah sett nån bild på honom på din hemsida tihi...Hur gamma le han?om man får va nyyyfiken

2007-03-10 @ 22:04:23
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Suzanne

Mmmm, bäbisar är härliga små varelser!!
Du kommer att vara såååå VACKER på bröllopet vännen, kommer garanterat att se ut som en prinsessa!!

KRAM

2007-03-10 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0