Tänder!

Vilken natt! Elian vaknade väl halv två o sen har vi inte sovti mycket, imorse vid 5 hade han superont i tänderna, jag bar, ammade, gick o försökte allt men han bara skrek. Lillvännen, som tur är så verkar det bättre dagtid o sist hade han en sån här "helvetesnatt" o sen var det bra igen.... Vi somnade om tillslut 20 minuter imorse o nu är vi båda glada igen!

Jag dricker fullkornsvällingen o han leker på golvet, vi ska få besök av Monica o Aslaug idag, ska bli mysigt. Innan det är planen en promenad!

Kommentarer
Postat av: Angel

awww stackare

2007-03-07 @ 10:37:01
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: mams

Lillstackarn!
Godmorgon gumman,blir så lycklig av att läsa Din kärlek till de Dina. Hoppas att tänderna värkt färdigt till dess Du skall jobba.
Idag skall jag på massage, ikväll är det gradgivning på logen. Tar min 60årsklänning på mig, Ingemar har ju frack.

2007-03-07 @ 10:55:08
Postat av: Kicki

Ojdå stackars lilla Elian.Det är ju så jobbigt för dom,när det är tänder på gång.Minns det jätte väl,hur jobbigt dom små liven har.Ett litet tips som funkade på mina barn,jag tog flytande Alvedon&baddade på tandköttet,där det var rött&svullet.Det blir liksom bedövat ett litet tag dom,så slipper dom har jätte ont.Funkade på mina tjejer när dom fick tänder.Så jag kände jag ville dela med mig av det knepet till er!
Önskar er en super trevlig dag.Här i S-vall är det regn&2grader varmt ute.
Kicki

2007-03-07 @ 11:18:40
Postat av: Kattis å Mion

Vad lik Elian börjar bli dig nu Jossan..

2007-03-07 @ 11:19:43
Postat av: Nina

Usch stackars liten, hoppas inte ni är allt för trötta idag. Ha en skön dag ni 2.
Kram Nina

2007-03-07 @ 12:02:25
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: malinkortz

Hej snygging vill bara skicka en hälsning o säga att det e såå kul att du bloggar så ofta,tänker tillbaka på allt vi gjorde på gc o nu har du familj o allt det e verkligen kul!hoppas du får en underbar dag många kramar från mig

2007-03-07 @ 12:18:57
Postat av: josefine

Mamma: ha så kul! ses snart!
Kicki: TACK, jag tror nog han klarar sig hoppas jag....den ena tanden bröt nog fram inatt! Men alltid bra med mammatips =) Hoppas ni hade en fin dag!!
Kattis å Mion: Tycker du det?? Mår ni bra? Puss
Nina: tack så mkt, du med! KRAM
malinkortz: heeej gumman, ja vi måste definitivt ses nästa gång i malmö! hur mår du?? kraaam

2007-03-07 @ 17:56:23
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0