ANTIKA

Här är vi med antik touch på bilden =) 
Trött kille som vaknade i en butik men klarade sig igenom ALLA utom den sista utan att vakna, skönt! 
Har shoppat lite 17majkläder åt oss. Elian får en POPrandig tröja med lång ärm i vitt o rött o blå/vit mössa som ni ser på bilden! Jag har en jättefin Bruns Bazaarklänning som är beige / blå som jag ej hunnit inviga ännu men jag har haft en bild i huvudet på hur jag vill se ut.

Helst paperbagwaistkjol ganska kort men i Oslo ligger de lite efter ( sa tom butiksbiträden i Bogstadveien =)) så jag fick nöja mig med ett mellanting. Den var perfekt att ha i min garderob, kan användas både till vardags o fest!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin du är jämt Jossan!

2007-05-15 @ 17:10:06
Postat av: Cassie

Vilken fin jacka du har på dig, det ser ut som en kavaj eller har jag fel?

2007-05-15 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0