Frukost

Nu har vi varit ute på morgonprommis, jag hittade ett par perfekta party o finskor i marinblått på Bianco, nu är det shoppstopp för mig tänkte jag =) 

Elian sitter på golvet o vill dra sig upp. vi måste shoppa en sån gåstolgrej som blinkar o låter, den skulle han älska. Mitt huvud har varit ont mer eller mindre i flera dagar nu, beror på nacken. Så himla tråkigt, önskar det bara kunde försvinna, man känner sig som att man går på sparlåga. Kanske vi ska sussa inne idag på dagen, jag är så trött. Men glad, solen strålar o det är HELG!!

Kommentarer
Postat av: Petra, Sthlm

Hej! Hittade din blogg för några dagar sen, men har suttit på jobbet och läst igenom i princip allt sen inlägg no 1 nu :D Kommer definitivt fortsätta läsa din blogg varje dag, hur kul som helst! Måste säga att du är lycklig lottad, ni är alla tre otroligt vackra och ni ser så oerhört lyckliga ut :)*avis* Jättefina bilder, kul att du orkar/vill lägga in så mycket. Bra blogg och keep up the good work! /Petra

2007-05-04 @ 16:03:15
Postat av: tränaträna

Hej! Jag behöver lite tips och råd. Kolla in på min blogg och läs mitt senaste inlägg och säg gärna till om du har några ideér. Vore jätte snällt! =)

2007-05-04 @ 16:14:02
URL: http://tranatrana.blogg.se
Postat av: josefine

Petra: tusen tusen tack!!!

2007-05-04 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0