Hääärlig dag!

Småstressigt blev det då vi skulle möta upp kl 11 på helsestationen men vi hann. Ingen uperbra info precis men Elian kröp omkring o lekte o skrattade med de andra bebisarna, sen mötte vi upp Kristin, Karen o Therese o deras söta bebisar. Det går sååå snabbt nu med utvecklingen!

Elian fick smaka små bitar av barnbröd ifrån Baker Hansen med leverpastej på o han åt utan att kräkas. Optimistiskt gick jag o köpte ett bröd o de skivade upp det i bageriet o jag gjorde en liten smörgås o delade i kuber, han spyr o spyr. Jaja det kommer, de lär sig!! Han är så duktig på mycket annat o jag är så glad att han är så glad om dagarna. Tänk vilen lycka att kunna ta sig fram dit man vill!

Nu är E på pokerkväll hos Martin efter Elians bad o gröt o jag får strax besök av en tjej som ska köpa vår 120säng nere.

På gatan där jag gick imorse luktade det sååå gott, syrener! Men detta är ett annat träd, vackert!



Kommentarer
Postat av: Anonym

mysiga träd :)

2007-05-09 @ 19:47:41
URL: http://stylebyLise.blogg.se
Postat av: josefine

ja!

2007-05-09 @ 20:59:51
Postat av: m

ja, all natur nu är ju så underbart fin!! synd bara med allergi och sånt.. förstör ju glädjen med det, tyvärr.

2007-05-10 @ 06:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0