Hjälp!

Inte helt oväntat sa macen ifrån nu igen att nu är den strax FULL, o jag har SÅ massa bilder på den o nu börjar den verkligen arbeta långsamt. Måste köpa extern hårddisk. 

Jag drog på mig schlagertights o slängde ner en flaska champagne o sprang ner till Viktoria o kikade schlager. Sen hem efter uppträdanden o pussades i soffan med E innan vi fick veta vem som vann. Nu är det strax strax sovdags för mig!

Jag o Anette



Ibland fotar vi såna här hemmamysbilder. Det är så mysigt att ha kvar tycker jag, en dag är vi gamla o då kan vi se att vi en dag var unga o tokiga! HEJA SVERIGE! Ni ser färgerna, gult o blått! Vi ska ALDRIG sluta kyssas varje dag!
Här är jag NU, avsminkad o trött. 
Ville bara visa att min lugg växer, jippie!

Jag funderade tidigare på det här med bloggar, det är SÅ kul att kunna kika in hos vänner o se hur de har det!
Vänner som jag bett eller tipsat om att börja blogga som gör det är:

Elin elinis.blogg.se
Mamma bestemor.blogg.se
AnnaStina gizmolinas.blogg.se
Jessica jessicaengstrom.blogg.no
Charlotte charlottemarten.blogg.se
Hanna hannaevelina.blogg.se
Aslaug ashi.blogg.se

KUL!!!!

Nu måste jag sussa!




Kommentarer
Postat av: Nina

Ja luggen har verkligen växt va kul och va SNYGG du är.
Stor kram

2007-05-13 @ 11:14:54
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: sofia

fin bild på dig & e :) supermys.

2007-05-13 @ 12:12:15
URL: http://imfeelingthis.blogg.se
Postat av: Martin

Ikke fortvil. Du kan kjøpe ekstern harddisk med 500 GB lagringskapasitet for under 2000 om dagen.

2007-05-13 @ 12:24:48
URL: http://blog.final3.com
Postat av: Emma

Var har du köpt tajtsen? URSNYGGA!

2007-05-13 @ 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0