KISSBLÖJA!

Här skymtar vi Mammor i farten.
AnnaStina o Johanna, Scott o Kristin!
Jag o min nyvakna något skeptiska kille!

Sölve hos sin Mamma Marianne!
AnnaStina o Johanna!
De som arbetar på Odeon fick nog en chock över att se oss två med några fler människor! Trodde nog att Odenon var vår enda vän. Men där har de fel, vi tycker bara det är så praktiskt o nära hem. Inget skötbord finns men vi byter i solen eller hemma =) Just idag bytte jag snabbt på golvet på hans underlag, hade dörren öppen eftersom toaletten är så liten ( de har tre på rad o så handfat utanför) o jag var smidig i snabb. Men då jag gick hemåt kom jag på att jag glömt kissblöjan ( fin tihopvirad med tejpen o allt, men ändå...) liggandes på golvet. Jag som skulle slänga den innan jag gick ut, men att packa ihop o komma mig ut snabbt gjorde att jag glömde. Sorry Odeon ni fick en kissblöja!


Maria i sin mamma Thereses famn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0