LOVELY!!

UNDERBAR DAG!!! Att jag fick sova bra inatt gjorde detta till en toppendag! Elian har sovit då han ska o ätit bra. Jätteskönt!

Vi gick en skön promenad ner till stann, jätteskönt väder. Elian sov sött i vagnen o jag shoppade små skinntofflor åt honom på Fru Lyng. Sen mötte vi Siri o Selma, det var LÄNGESEN! Jättekul att se hur de mår o Selma har blivit så stor o duktig, vinkar, pratar o hon o Elian stod i varsin soffa o skrek ( pratade =)) med varandra. Sötnosar!!
Sen tur hem o mötte E i solen. Nu är det mys innan kvällsrutiner här hemma.

Käkar frukt med fullkorn i på café! 
Mammas gulleplutt!

Söta Siri o Selma. 

Jag på väg hem i solen, det blåste lite också!
Lite trött o väldigt kissnödig =)

Min nya väska som jag älskar!
H&M



Kommentarer
Postat av: Cassie

Är det en jeanskjol du har på dig?
Fin outfit som vanligt=)

2007-05-22 @ 17:23:15
Postat av: josefine

Tack!! nej det är korta shorts!

2007-05-22 @ 17:29:12
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Angelica

Sötare unge än Elian får man leta efter, börjar längta efter smått själv när jag ser honom :) hehe

2007-05-22 @ 19:05:48
Postat av: Jossan

Åh vilka fin väska.. Å supersnygga solbrillor, vart har du köpt dom? Brukar kika in här då och då.. Gillar din sida, så rolig att läsa.. Ha det fint!

2007-05-22 @ 20:16:09
Postat av: josefine

Angelica: åå tack :) barn är livet!!
Jossan: tack! de kommer ifrån ASOS! ha en fin kväll!

2007-05-22 @ 20:43:00
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0