Myskväll!

Jag o Viktoria MYSER! Ser Greys nere med öppen brasa o har ätit jordgubbar o mörk choklad. 

Är uppe o kollar skatten, han somnade på en sekund ikväll o jag har kikat in till honom flera gånger, han ändrar läge men ligger på magen o myser. Jag tror att vår nya grej blir att han får sova två timmar mitt på dagen = jag kan ej gå in i butiker =) o skippa eftermiddagssömnen. Hoppas det ger bra nattresultat!

Apropå resultat så är det ju final i Champions League ikväll! HELA stan verkar titta!

Blir så sentimental o tacksam OFTA! Jag är SÅ glad för att vårt barn är friskt, det finns så mycket hemskt som kan hända... TACK för att jag har min varma skatt inne i sovrummet, sussandes, drömmandes.... ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: christel

Ja du verkar verkligen
vara tacksam. Min vän som är gravid i 8:e månaden var på ultraljud idag och då sa dom att dom inte kunde hitta några hjärtljud. Så ofattbart!
Man kan väl bara föreställa sig hur det känns om man själv varit gravid eller själv har barn antar jag.

2007-05-23 @ 22:39:21
Postat av: Suzanne

Jag är oxå tacksam!! Tacksam över att allt gått så bra med Ida trots allt det jobbiga från början i hennes liv. Och tacksam över att Oliwer oxå mår bra, även där blev det ju lite turbulent start!
Men jag tror jag blivit starkare på köpet!!
KRAM Gumman

2007-05-23 @ 22:49:03
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: josefine

christel: nej så fruktansvärt o ofattbart, jag skickar många varma kramar till henne .... finns för henne, ring henne, smsa, visa att du finns även om du inte vet vad du ska säga, säg något.... Herregud så hemskt...
Suzanne: ja jag tror också du blivit starkare! jag är SÅ glad för din skull att du har dina solstrålar =) KRAM

2007-05-23 @ 23:10:27
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0