natten

Elian sover i rummet där datorn står, därför ingen kvällsbloggning =)

Han somnade igår efter bad i sin resesäng då jag sjöng. Sen vaknade han till en gång o somnade snabbt. Jag o Mormor köpte Bröllopstidningar o massa godis o planerade lite. KUL!

Klockan var 4.50 men jag trodde den var 7, vaknade av att jag ej hört Elian på natten.... Jag väckte honom nog då jag kände på honom, han var lite varm. Låg på tvärs i sängen o såg jättesöt ut =) Han drack massa vatten o sen fick han komma in till mig. Jag tror att om jag ej väckt honom hade han sovit hela natten, dvs till sin vakentid klockan 6. DUKTIGT!
Vi har somnat om lite o nu är det frukost o duscha som gäller!

Just ja, det har regnat o åskat inatt!


Kommentarer
Postat av: Stina

Måste bara säga att du har en fantastiskt mysig blogg. Ni verkar ha en så mysig familj och du tycks ha en bra inställning till livet. Keep upp the good work!

2007-05-29 @ 10:09:38
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Cille

Tänkte precis att du måste väl ha vaknat av det otroliga åskvädret i natt! :)

2007-05-29 @ 12:03:14
URL: http://cille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0