Relaxing på rummet!

Tre trötta på shopping:

Sen hälsade vi på Eivind o Håvards UNDERBARA Mormor o Morfar! Satt ute på deras veranda o pratade o fikade MASSA gott, fortfarande ont i magen =) Nu när jag bloggar sitter jag på ett bättre rum med två delade rum. Vardagsrum med soffa o två bad o ett sovrum. Perfekt, Elian kryper omkring o skrattar o käkar på allt o killarna shoppar skjortor till konfirmationen imorgon!

Familjen Nordstrand-Aamodt
Tuffa killar! Elian hos favoritOnkel i vacker turban, haha han fick min sjal då det var så stark sol!
Familjefoto!



Nu ska vi mysa o Elian behöver mat i magen, han äter inte så mycket idag, värme+resa+allt nytt gör sitt till. Han behöver RO nu känner jag, o jag har tv4 :)
Krypmannen!


Kommentarer
Postat av: Sara O.

Kanonfina bilder som vanligt!:)
Hoppas att ni har det supertrevligt!
Kram!

2007-05-19 @ 23:14:07
Postat av: josefine

TACK!!!!!

2007-05-21 @ 08:10:35
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0