solig vårdag

Vi hälsade på AnnaStina o Johanna en kortis idag, AnnaStina gjorde ett kort ärende så jag övervakade de små sötnosarna!

Elian:-Mamma vad gör hon??
Johanna: Hallå jag är ju hääär!!

-Aha, en kamera, så HÄR säger Mamma att jag ska göra då, blir jag fin nu?

-Mamma, får man inte göra så här? Hon tar på mig så jag försöker krypa iväg men hon håller fast mig!
(Johanna skrattade bara)

Den här damen är inte svår att leka med, ett halsband tycker hon är SÅ mysigt att pilla på. Jag myste o njöt av någon som inte sliter o drar... :)



Kommentarer
Postat av: Sandy

Visst är de ungefär lika gamla Johanna och Elian? Det är väldig skillnad i storlek och hårväxt! Du har verkligen en liten knubbis till kille :)

2007-05-10 @ 19:18:11
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: josefine

Sandy: ja de är nära i åldern!

2007-05-10 @ 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0