Söndag

Så himla vacker dag, jag grät en skvätt i kyrkan. Livet är fantastiskt!!! Elian sov hela tiden efter vaggande i Pappas famn. Jag älskar dem så det gör ont, tänkte på vårt framtida bröllop, jag kommer gråta av lycka GARANTERAT!!!!
Johanna var prinsessesöt i sin dopklänning o sin finklänning efteråt hemma ibland rosa muffins o prinsesstårta av högsta klass. Jag låter bilderna tala för sig själva. Nu är vi hemma med en allergisk E, pollen + katthår hihi inte att leka med!

Elian pussar Johanna på pannan, inte dåligt!




Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken underbar tårta och va sött med alla rosa muffins och detaljer. Snyggt att Eivind hade rosa skjorta och slips också ju :)Du va vacker som alltid och Elian en riktigt sötnos.
Ha en fin kväll.
Kramar.

2007-05-06 @ 18:19:06
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Jessica

Så fina ni är :-)

2007-05-06 @ 18:21:50
URL: http://jessicaengstrom.blogg.no
Postat av: Michaela

Vilken underbar tårta! Gud vad god den såg ut!
Är johanna ditt barn också? Kram

2007-05-06 @ 18:22:33
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: josefine

Nina: detsamma!! ja AnnaStina hade gjort JÄTTEFINT!!! Gott var det också! Tack så jättemycket, jag körde marinblått o vitt, inget rosa på mig idag =)
Jessica: tack sweetie!
Michaela: javisst!!! Nej hon är min väninna AnnaStinas dotter!

2007-05-06 @ 18:32:00
Postat av: josefine

Javisst, den var god!
Nej hon är min väninnas dotter!

2007-05-06 @ 18:38:20
Postat av: Caroline

Åh vilken underbar dag ni har haft idag IGEN! Jag glädjs med dig så mycket Josefine, din lycka liksom strömmar ut ur min dator och smittar av sig! Härligt :)

Hoppas vi får följa bröllopsplaneringen med!

2007-05-06 @ 18:47:02
Postat av: Linis

Vilken underbar tårta.. och vilka muffins!! Jag älskar ROSA!!!! Tycker att din väninna har bra smak!! hihi Kram!

2007-05-06 @ 20:07:29
Postat av: jennie

Härliga bilder!! Eeeh, den tårtan skulle man ju inte tacka nej till, helt underbar!! Ser ut som att ni haft en mysig dag!

2007-05-07 @ 10:54:37
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0