Shopping!

Nu kan ni passa på att shoppa söta kläder av min kompis Viktoria som är student. Vi flyttade till Oslo med en månads mellanrum en höst för tre år sen. Vi jobbade tillsammans o blev snabbt NÄRA vänner. Hon valde senare att studera i Uppsala men studerade ifjol ett år i Oslo så jag SAKNAR henne nu när hon är tillbaka i Uppsala. Som tur är kommer hon hit titt som tätt =)

Jag tänkte att ni ska få chansen att shoppa kläder som hon inte använder då jag tycker att hon alltid har så fina kläder + hon är rädd om dem. Så maila mig vid intresse. Kläderna finns i Uppsala, annars blir frakten max 50 kr. Alla beskrivningar är Viktorias egna!

image2421

Viktoriansk genomskinlig spetsblus str L men passar en M tjej=) 150 kr
från H&M Trend


image2422

image2423
CREMEVIT designad KRÅSBLUS FRÅN MODEBUTIKEN TJALLAMALLA I STHLM- 150kr (str M) kostade ca 400 kr


image2425
SNYGG OCH PROPER FEST OCH VARDAGSBLUS I MATT SILKES MATERIAL. Blev
förra året utsedd till favorit av chefsdesigner på H&M Margareta...100 kr
str 40 ( jag är ju en 36/ 38) Köpte den stor för att jag tyckte
materialet var finare då den inte satt så tight. kostade ca 350- 400 kr



image2426
H&M MÄRKET TREND- STR 38 100 kr 
image2427
RÖD ZIGENAR KJOL (M)- 100 KR från NY i en liten boutique ( 2 år gammal
använd väldigt lite) kostade från början 800 kr

image2428

SVART- VIT BLOMMIG KJOL FRÅN ZARA (L) - 100 kr (Men är som en M, den
passar mig) kostade ca 400 kr




Maila [email protected]
Så snart du satt in pengar kommer kläderna i posten, eller om du vill hämta dem själv så går det såklart utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0