GRÖTfrukost!

Nu har jag kommit på vad jag ska äta till frukost, havregrynsgröt ( fiberhavregryn) , lingonsylt o mjölk. Tack Suzanne för inspirationen, så slipper Mormor skicka dyr välling till mig =) Så vi har nyss ätit gröt jag o Elian o nu leker han o bajsar här.

Imorse satt han länge o släckte o tände lampan o var SÅ lycklig! Hans lilla rufsiga hår beror på att igår då jag shoppade en pizza till E som låg med ont i huvudet ( strax innan jag gick på bio) så stod killarna i duschen då jag kom in igen. Elian hade somnat men vaknat o kräkts i hela sängen. Det var jag som gett honom gröt + välling o jag var tvärsäker på att han var så hungrig men nej, jag överdrev nog... Stackars men efter dusch somnade han gott ( med blött hår) med vatten igen. Hela sängen fick tvättad, kudde o madrass men han sov sött i nya lakan. Han fick en flaska välling 00 o kl 5, sen klockan 7 pussade han o gosade han med mig i sängen. BÄSTA sättet att vakna på!

image1815

image1816

kokat vatten, mums!?

Kommentarer
Postat av: Isabellas pappa

Håller med dig. Så borde man vakna varje morgon.

2007-10-18 @ 10:12:05
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: nathalie

kikade runt lite i din blogg :) har du tatuerar in fjärillar på ryggen?
sööt :)

2007-10-18 @ 10:40:22
Postat av: josefine

Isabellas Pappa: absolut, o det gör jag =) LYX!
nathalie: ja fyra tstycken på ryggen!

2007-10-18 @ 10:44:26
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: nathalie

oki guligt...ha en bra dag :)

2007-10-18 @ 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0