Happy friday!!!

Jippie idag är det FREDAG! Jag gick o la mig kl 21 igår o vaknade av Elian som ätit lite för lite på kvällen så han fick välling kl 23 o sen kl 4 + ny blöja, mest kiss EVER! 7.40 vaknade vi av en kille som ville komma in o mysa i sängen. Har haft mycket ont i huvudet inatt varje gång jag vaknar o haft svårt att somna om men jag känner mig helt okej, en massage är nog vad jag egentligen behöver. Måste boka in till veckan, plus åka till Svenska Ambassaden o fixa ett pass till Elian.

Hoppas alla njuter av att det är fredag, vi ska som sagt bort till ett vännepar på middag!

Ps. just nu lagar Elian mat i en stekpanna o jag o han turas om att smaka. Så sött att han själv fattar att vi låtsasäter? Han smaskar o nickar då jag frågar om det är gott?!

Kommentarer
Postat av: Erika

Å va fina ni är! Ligger Svenska Amasaden kvar på Frogner?? Bodde precis bredvid den när jag bodde i Oslo =)

Enjoy the day! Kram

2007-10-19 @ 12:22:45
URL: http://erikawee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0