Ibland är missförstånd bra!

Ja som nu, fick mail av potentiell dagmamma o hon informerade mig om att det fanns hiss o barnen sover på balkongen om man vill. PERFEKT! Då kan Elian sova som han alltid gjort o hon slipper stanna ute o vänta. Då blir det en glad o pigg dagmamma som förhoppningsvis får lite egentid. I Oslo är det ganska ovanligt med hiss, folk bor på 4:e våningen utan hiss. Javisst, men med en spädis o massa matkassar...BLÄ!

Nu ska jag fota vad jag shoppat! Elian o jag tog oss en liten utflykt o nu ska han förhoppningsvis somna på balkongen o jag ska lasta ur alla varor ur vagnen. Melon, blommor, kläder, choklad.... FREDAG!

klargöring: jag hade inte hört att de hade hiss så jag var lite misstänksam hur hon fixar att bära upp 2-3 barn utan hiss om de somnar ute =) O om de är vakna...!

Elian somnade inte o nu bytte vi tidernas kissblöja så jag får blogga med om en stund, ska dammsuga snabbt nu. Får mysigt besök av Ashi ikväll.

Kommentarer
Postat av: m

Vad bra, hoppas ni gillar henne =)Trevlig helg!

2007-10-12 @ 13:45:19
Postat av: Zandra

Låter som en bra dagmamma, hoppas ni fattar tycke för varandra IRL- de e ju viktigt att de känns bra :-)
Ha en skön fredag, med mys, ljus, kärlek, onyttigheter och Idol!
Kram på dej

2007-10-12 @ 13:50:00
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Isabellas pappa

Det blir säkert helt perfekt.

2007-10-12 @ 14:01:22
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Och vad var det för missförstånd??

2007-10-12 @ 14:05:02
Postat av: Maria Östberg

Hoppas att NI får en mysig fredag!!!! Massa kramar från oss. Kraaam

2007-10-12 @ 14:43:04
URL: http://mariaostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0