Mycket att fixa!

Massa samtal hit o dit, vi fick dagisplatsen i den lilla barnehagen MEN nu hørde jag att det kanske blir en plats ledig i den mest underbara barnehage som ligger næra oss o somjag velat ha till mitt barn sen den dagen jag sålde en annons till styreledaren i den banehagen. Hon ær fantastisk, dagiset ær jættefint o JAG VILL HA DET! =) Ska ringa henne på måndag o se eftersom hon var i Grekland nu o så HOPPAS jag vi har tur.

Samtidigt vill E kika på ett jættemysigt radhus med trædgård dær det finns æppeltræd... MEN då måste vi sitta i kø varje dag o det lockar INTE mig då vi har jobb, bostad o framtida dagis så næra hær att vi kan gå plus kæka middag ihop kl 16.15 varje dag. Smidighet o familjemys går først. SÅ nu har jag skrivit av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0