Ompysslad

Idag har jag gått på sparlåga men har njutit av att bli ompysslad. Sekunden då jag smsade AnnaStina idag så ringde hon. Vi läser varandras tankar ibland tror jag o det samtalet betydde så mycket. Kom ihåg det om ni har Mammavänner, bry er om varandra!!!

E o Elian har lekt som bara den o jag fick grillad kyckling o potatissallad osm jag önskat. Elian åt massor o älskade kycklingen, kul!

Jag glömde berätta hur det gick med radhuset. Det låg perfekt o området var SÅ bra men jag kände på mig att det skulle bli dyrt trots att allt måste renoveras. Så jag fick aldrig WOWkänslan då jag kände på mig att vi ej skulle hänga med så långt i budgivningen oavsett. Jag fick rätt, radhuset såldes för priset + 900 000 kr. Crazy!

Dessa åt vi igår!

Kommentarer
Postat av: Pethra

Dom gräddbullarna ser lagom suspekta ut men säkert jättesmarriga :o)
Vart i Oslo tittade ni på radhus förresten?

2007-10-11 @ 20:26:50
Postat av: josefine

Haha ja de ser roliga ut, det är chokladbollar!
Vid Ekeberg / Ryen!

2007-10-11 @ 22:09:03
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0