Trötta Mammor hamnade på shopping!

Vi tog oss ut här, TRÖTTA så vi har tokskrattat hela dagen. Jo, kanelbullens dag blev kanelmuffinsens dag för oss då inget café hade någon bulle o då var vi på fina bagerier, jo på ett ställe fanns det men de var stooora o bleka som 7elevens o då får det vara. 
Vi njöt ändå!

Sen somnade Elian igen så vi gick o sökte efter en kappa åt Mormor. Lyckat uppdrag!

Provar kappan som jag fick pusha henne att shoppa! 

Sen kom E o mötte oss o så shoppade vi mat o åkte hem. Nu leker killarna på Elians rum o  jag sitter o ser på då Mormor lagar mat, LYX! Fisk med potatis o äggsås. 

Familjen på parkeringen.
Vårt lilla hjärta!



Elian ÄLSKAR hår!!!
Att få leka såhär är LYX!

BUS!

Nu ska jag SLAPPA då jag har möjligheten!



Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vilken FIN mamma du e! Och ditt barn e förstås lika fint :)

2007-10-04 @ 17:09:13
Postat av: Anna-Lena

Är ni på Storo? Backen ner (Grefsenveien) bodde vi förut! Ååååh, lite nostalgisk! ;)

2007-10-04 @ 19:21:02
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: josefine

Anna: tusen miljoner tack!!
Anna-Lena: helt riktigt =) Mår ni bra? kram

2007-10-04 @ 19:32:57
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Victoria

Fina ni är och vad lik din mamma du är. Ha en fin kväll :)

2007-10-04 @ 20:03:52
Postat av: Linis

Vad fin mamsen blev i kappan, ett bra köp!! :) Kram
Ps. Har inte hört nått än ang lokalen, men lovar att kolla upp igen imorgon och höra av mig! Hon har nog glömt bort!!

2007-10-04 @ 20:40:15
Postat av: annalena

vi mår superbra faktiskt! tack som frågar! vi är kvar på bloggen om du vill checka! ;D

2007-10-05 @ 11:18:19
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0