All you need is love!

I eftermiddag myste jag och Elian då vi kom hem och ganska snart kom Pappa och Onkel hit. De är i skrivande stund och spelar fotboll men de hann med både bajsblöja, läggning och sen lite snack här i soffan. Håvard fick förfrågan av mig att skriva ett inlägg så det gjorde han. Han är den BÄSTA Onkeln i hela världen, all kärlek omkring Elian gör mig rörd. Självklart är det synd att min del av släkten inte är nära eller kan njuta av honom på samma vis som Es. Men sånt är livet!

image4138
Här myser vi. Kontakten blir bara mer häftig för varje dag som går. Att få äran att bli Mamma är det BÄSTA som hänt mig.



Onkelmys

Nu ska jag gå igenom lite mail som väntar sen lägga mig tidigt. MÅSTE sova så jag kan vara glad och pigg @work imorgon. Sen är helgen rätt runt hörnet, JIPPIE!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Men snälla. Du är som en parodi på tidningen "Mama". Skriver bara om hur underbart livet som mamma är och hur perfekt ditt liv är. Det är ingen som tror på att du är perfekt och lever ett fläckfritt liv. Du är patetisk.

2008-04-09 @ 21:46:49
Postat av: Wilma

Men snälla. Du är som en parodi på tidningen "Mama". Skriver bara om hur underbart livet som mamma är och hur perfekt ditt liv är. Det är ingen som tror på att du är perfekt och lever ett fläckfritt liv. Du är patetisk.

2008-04-09 @ 21:47:07
Postat av: Cecilia

Elian är så söt på den här bilden!!
Jag håller med dig om att få vara mamma, det är verkligen en blessing ;-) Min dotter ät dock bara 5 månader drygt!

2008-04-09 @ 21:51:30
Postat av: Tara, Diana

Vad tycker du om vår veckans babe? Check it out!

2008-04-09 @ 21:54:18
URL: http://malkysoltani.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag kan få en liten sorg i hjärtat att det alltid är JOs släkt som är med på allt MEN!!! de är ju där lika mycket för mig! MEN det är väldigt komplicerat, ibland kan jag nästan bli lite barnslig... att nu orkar jag inte hans mer innan jag fått träffa mina egna!?.. Men det går över väldigt fort! Nu kanske jag är lite för ärlig, jag älskar MIN familj, heeela min familj! Självklart, men det är oxå en väldigt speciell situation detta!?.. Nu ska jag duscha, har trampat på crosstrainern, och sluta babbla! ;)Gonatt!

2008-04-09 @ 21:55:37
Postat av: Nicki

Ni är bara för fina ihop!Ingen lever ett perfekt liv men man kan uppskatta det positiva man har och inte gräva ned sig i det som är jobbigt. Det är uppenbart en av dina starka sidor. You go girl! Ha en trevlig kväll.

2008-04-09 @ 22:35:33
URL: http://lavendeldoften.blogg.se
Postat av: Hilde

Vakkert bilde av dere! :)

2008-04-10 @ 00:27:11
Postat av: Hilde

Og jeg håper virkelig ikke du bryr deg om kommentaren fra Wima over. Alle har sine problemer og kan velge å grave seg ned i de eller du kan velge å fokusere på det positive i livet ditt og bli en gladere og hyggeligere person å omgå! Synes det er kjempeflott at du har valgt det siste. Du blir selv så lykkelig du vil med akkurat DITT liv!

2008-04-10 @ 00:37:15
Postat av: Edde

Vilken liten sötnos ni har:)
Och Onkel såg ju inte tokig ut han heller;)

2008-04-10 @ 07:12:56
URL: http://www.nogg.se/EddeGirl
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vilka UNDERBARA bilder! :)

2008-04-10 @ 08:02:06
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Satu

ååh,det där är en sådan underbar bild på dig och ELIAN.

2008-04-10 @ 23:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0