Elian pratar mest hela tiden!

Just nu springer en nybadad Elian omkring härhemma. Jag hade tänkt att han ska somna kl 19 som han brukar men de sista kvällarna har han varit superpigg av alvedon. Jag frågar: Ska Elian sova? Då svarar han bestämt: NEJ!! De barn som pratar norska säger mer " Naej" men än så länge njuter jag av de små svenska betoningarna han har ibland. Han försöker också säga Bestemor och igår då jag pratade med min syster sa han rakt ut: Moster!

Idag körde det ihop sig rejält då E blev tvungen att betala 1500 kr om han ej kom till tandläkaren. Jag kan förstå det om man själv inte kan eller bara avbokar men då ens barn är sjukt borde frånvaro ifrån dagis hålla som giltig frånvaro. Men men det löste sig så Bestemor kom och RÄDDADE oss så att Elian slapp åka bil eller buss idag då han var så hängig.


Kommentarer
Postat av: evelina

jag ser fortfarande inte vänstra delen av din blogg =( spalten till vänster och din pres.bild och det...



kram

2008-04-29 @ 18:39:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så bra att Bestemor kunde rycka in och hjälpa er! :)

2008-04-29 @ 18:58:50
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0