Fantasi!

Hej underbara SOLIGA torsdag! Igårkväll blev det läsning av MAMA i badkaret innan jag somnade. Så mysigt och jag ÄLSKAR den tidningen. Hoppas ni alla sovit sött inatt? Jag fick besök av Elian vid 2 men det är ju SÅ mys :) Han är så glad hela tiden nu och jag LÄNGTAR efter helgen, då ska det mysas. Vi ska också få finbesök av Bestemor, Onkel och Onkels flickvän på lördag. Det blir vin, mat och sen partaj på oss fyra medans Bestemor och Elian sover :) Kanske vi ses i vimlet?

Vi har snart lunch här på jobbet och efter jobbet innan dagis ska jag göra ansiktsbehandling!




I pausen på jobbet. Vi spelar ofta spelet Fantasi ( ett charadspel) för att vakna till lite. Det är SÅ kul :)

Kommentarer
Postat av: Josefine,Blekinge

Vad kul att hitta på något som charader på jobbpauserna! Fin och vårig klädsel du har dessutom!



Ha en härlig dag!

2008-04-24 @ 10:42:45
Postat av: josefine

Tack snälla du!

Önskar dig detsamma :)

KRAM

2008-04-24 @ 10:44:06
URL: http://prinsessans.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej,



Såg en nyhet om nästa vecka och dig i ett nyhetsbrev jag brukar få. Om det stämmer så grattis, kommer säkert bli jättebra.



2008-04-24 @ 10:57:16
Postat av: Pethra

Vilken söt kjol! Kul med charader, saknar min gamla arbetsplats lite nu, dom höll igång på samma sätt för att försöka få igång försäljningen.

2008-04-24 @ 11:03:04
URL: http://pethrelitan.blogspot.com
Postat av: emily

Vilken lyx med ansiktsbehandling, vill också!

2008-04-24 @ 11:35:16
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Becka

Och du är lika fin som vanligt! :)

Här är en till som längtar efter helgen! Ska bli sååå skönt!

Ha en skön dag!

2008-04-24 @ 12:09:44
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Låter som om ni kommer att ha en riktigt härlig helg!

2008-04-24 @ 13:00:40
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Pudding

Kul med charader! Och jättefin kjol du har på dig idag - är den från Lindex?

2008-04-24 @ 14:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0