liten dagens:


Jag och Elian sov så sött då E var borta så jag struntade i att stryka kjolen idag =) Därav skrynklig kjol. Men det gör inte så mkt då det regnar ute och man har ett barn att springa efter, ingen hinner se kjolen ändå :)

linne: H&M
tröja: Vero Moda
kjol: Indiska
sjal: H&M
strumpbyxor: H&M
+svart skinnjacka och nikesneakers.

Fast det var faktiskt E som helt och hållet lekte och sprang med Elian idag. Jag sprang mest i butiker. H&M / Marimekko var ingen hit. Jag beställde baddräkten mest för skoj och idag klämde jag på det enda plagg som föll mig i smaken, setet åt bebisar med hatt, underbyxa och klänning i turkost / rosa. SÅ sött. Önskar jag hade någon att shoppa till. Hittade också en body i rosa med rosa text : PRINSESSEN i en annan butik men den fanns i max stl 80 så jag kunde inte shoppa den åt Oslos lilla prinsessa Johanna som nu badar i Thailand.

Nu ska jag röja undan leksaker och tända ljus, dags för välling strax. Sen kanske visa min shoppig.

Kram så länge och HAPPY LÖRDAG!♥

Kommentarer
Postat av: sessan

Åhhh ja jag vill se shopping my dear !!

Hoppas du får en mysig kväll skatten♡♥♡♥

Puss puss

2008-04-12 @ 19:32:58
URL: http://www.sessanochprinsessan.com/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jag tyckte inte heller att H&M/Marimekko-samarbetet var en hit. Jag hittade iaf inget som jag kunde tänka mig. Idag har jag varit och myst med en liten 7 veckor gammal prinsessa. Som jag längtar efter egen bäbis nu! :)

2008-04-12 @ 19:39:55
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Wilma

Fan vad löjliga ni är med prinsessa hit och dit. Jag antar att ni aldrig hört talas om könsroller..

2008-04-12 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0