Mys!

Nu lagar vi pizza i huset! Denna dagen har flygit fram. Den startade som sagt med härlig post som jag öppnade i bilen, TACK AnnaStina och Johanna. Sen var Elian ovanligt tyst i bilen och då vi kom till dagis så upptäckte vi att han tagit av sig sin lapp =) Han var SÅ nöjd.

Vi lämnade tillsammans idag och han fick en ny lapp innan vi gick till jobbet. Vi försov oss en aning idag eftersom natten var lite tokig. Elian vaknar och gråter på kvällen då jag ska lägga mig ( två kvällar i rad) och tillslut sa han MAMMA MAMMA så han fick sova med oss. Men han ligger sött i mitten så vi sov riktigt skönt alla tre. Det är ju så mysigt att sova med sin älskling.

Strax ska Elian sussa, bara välling och bada först. Sen äter vi middag med ett glas vin och kl 20 kommer Es vänner. Jag är så sugen på att bli hemma och mysa men har lite planer på g. Att gå ut på en fredag passar mig bäst, då är jag pigg igen till söndag och måndag. Dagarna på helgen är så viktiga för det är då man äntligen får umgås alla tre.

Hoppas ni får en FAB kväll oavsett vad ni hittar på!






Vi dansade idag ( jag körde utfall och det är ju så kul för då hoppar Elian i selen =)) Sen gick vi ut i solen och väntade på E som var på väg hem. MYS!



Kommentarer
Postat av: Läsare

Hejsan.
Har precis börjat läsa din blogg och har några frågor :)
1. Hur gammal är du, din son och din pojkvän/man?
2. Kommer din pojkvän/man från Osolo eller varför bor ni där?
3. Pratar du Norska eller svenska :)?

Ha det fint
KRAMAR

2008-04-11 @ 19:24:24
Postat av: Hanna

Tittar in och önskar er en mysig fredagskväll!!

2008-04-11 @ 19:29:11
URL: http://hannakarolina.blogg.se
Postat av: Karin

Skön fredag på er! Jag vet att du redan fått mycket pepptalk kring Elians lapp för ögat...men jag har en erfarenhet av detta själv och vill gärna dela den med dig. jag var ca 6 år, låg och läste Barbapapa och allt blev bara jättesuddigt...jag kommer aldrig glömma det...jag fick efter besök hos ögonläkare både glasögon och lapp för ena ögat p g a min skelning och ett synfel. Jag var inte medveten om att detta var konstigt på något sätt, utan lappen och glasögonen blev en del av min vardag. Jag förstår din oro för att Elian ska bli retad, men så små barn kan ta detta på helt rätt sätt bara man som vuxen inte gör det till något konstigt. Min son har ganska utstående öron, han själv har aldrig sagt ngt om det, men när han var liten och inte hade så mkt hår var det flera vuxna som anmärkte på det...Det är vi vuxna som gör saker större än vad de egentligen är...i barnens värld...Idag är jag helt glasögonsfri och skelar inte ett dugg...Vad jag menar är, gör inte detta större än vad det är, det kommer leda till ngt gott!! Hoppas du förstår vad jag menade...kram

2008-04-11 @ 19:30:07
URL: http://www.karinsreallife.blogg.se
Postat av: Sara - Dagens positiva

Haha! Ser verkligen en nöjd Elian utan lapp framför mig :). Fina bilder på er! Läste förresten i senaste numret av Hennes att Tilde de Paulas son heter Elian, är det därifrån ni fått inspiration till er Elian? Hoppas att ni får en härlig fredag! Kram

2008-04-11 @ 19:51:37
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: josefine

Tack snälla ni!
Läsare:
VÄLKOMMEN HIT!
1. Jag är 24 år, min son är född augusti 06 så han är 18 månader snart, E är 27!
2. Ja det gör han! Vi möttes här!
3. Jag pratar svenska men tänker på norska så ibland blandar jag =) KRAM!
Hanna: tack söta och detsamma!kram
Karin: tack snälla för att du gav mig positiv energi, så skönt att du idag slipper något synfel!kram
Sara: hihi ja han var söt =) Jag undrar om det är där jag hört namnet faktiskt, kom på det själv då jag läste en krönika av henne =) Kram

2008-04-11 @ 20:24:07
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kikar in så här på kvälls kvisten.
Blir alltid lika glad över att se era finamys bilder.

Hoppas att du fården finaste fredagen.

sköt om er kram

2008-04-11 @ 20:39:49
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: sessan

Puss & kram gumman & HAVE FUN ♡♥♡

2008-04-11 @ 21:05:45
URL: http://www.sessanochprinsessan.com/
Postat av: Sara

Hej hej!

Guud va gott det lät med hemmagjord pizza..! Har nog aldrig gjort det själv tror jag, fått för mig att det är bökigt... Men det behöver det inte vara antar jag ;-) Orkar du lägga ut ditt recept?? Själva grundreceptet framförallt.
Tack för en superblogg!

2008-04-11 @ 21:31:32
Postat av: Martina

Vilka mysiga bilder på er! Hemmagjord pizza är så gott =)

2008-04-11 @ 22:04:29
URL: http://skepparegatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0