Ps!

Ni som är nya och kikar in får SÅ gärna presentera er!


Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Testar att kommentera här, kan nämligen inte posta mitt inlägg i tävlingen, den vägrar låta mig kommentera... Funkar det att lämna kommentar i detta inlägg så kan man ju undra varför det inte funkar i tävlingen.

2008-04-29 @ 21:54:12
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: josefine

jag ræknar detta som att du ær med i tævlingen om det ej fungerar dær

2008-04-29 @ 22:05:18
URL: http://prinsessans.blogg.se/
Postat av: Linalotta

Jag är en gammal läsare, men jag är lite fustrerad över att jag inte kan se något av den vänstra spalten...

Någon mer som har det problemet?

2008-04-29 @ 22:05:43
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej hej. Jag är ny ;) Du har verkligen en jättemysig blogg, jag gillar den. Och DU är superfin :)Kika gärna in i min blogg på mina underkläder som jag har sytt. Kramar från Frida i Sundsvall

2008-04-29 @ 22:37:35
URL: http://fridatorngren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej, jag har läst lite här i cirka ett halvt år nu. 22 år och gammal och bor i Oslo. Har varit här i 14 mån, skulle egentligen vara här bara ett par månader men jag mötte en norrman så nu är jag fortfarande här. Som det ser ut nu blir det studier här i höst. Kanske jag går samma "öde" till mötes som dig?!

2008-04-29 @ 22:45:52
Postat av: ellabella

Hei! Jeg er ikke helt ny, men jeg har ingen blogg selv. Håper det er greit at jeg leser og kommenterer likevel. Synes det er så koslig å lese i bloggen din.

Jeg tror forresten jeg må bestille meg et navnesmykke snart. Lekkert altså!!



Klem.

2008-04-29 @ 22:45:59
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hej där!



Jag har kikat in på din blogg förut, men nu på sistone har jag börjat läsa den dagligen.



Ska jag presentera mig?

Jag är 20 år och ensamstående tvåbarnsmamma. För tillfället mammaledig och njuter våren!



Hoppas Elian kryar på sig snart!

Godnatt godnatt!

2008-04-29 @ 22:46:43
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: nettis

Hej! Kom in på din blogg för ett tag sen och sen dess läser jag den dagligen. :) Bor tillsammans med mina älsklingar i vårt nyköpta hus i Stockholm. Är mamma till en snart 5årig liten sessa.

2008-04-29 @ 23:10:20
Postat av: nettis

Hej! Kom in på din blogg för ett tag sen och sen dess läser jag den dagligen. :)

Bor tillsammans med mina älsklingar i vårt nyköpta hus i Stockholm. Är mamma till en snart 5årig liten sessa.



Ta hand om dig o din fina familj!

Kram Nettis

2008-04-29 @ 23:13:31
Postat av: Anonym

Tittade in här för första gången. Mysig blogg tittar nog in fler gånger =) Michaela

2008-04-29 @ 23:26:46
URL: http://me123.blogg.se/
Postat av: Nicole

Ja€g älskar dina små prickar du har som bakgrund på bloggen. mysigt. härligt med alla bilder du lägger ut också :D

2008-04-29 @ 23:30:26
URL: http://nicoliis.blogg.se/
Postat av: Petra

Har följt din blogg ganska länge men måste passa på att skriva hur underbar den är! Förgyller verkligen vardagen. KRAM!

2008-04-29 @ 23:58:01
URL: http://chickflicks.blogg.se/
Postat av: DARIJA

Heeeeejan jag heter DArija och kommer från Norrköping ;P går i 2:an på De geer (NV) ;P JAo kika in på min sida också så får du väl lite mer fakta ;P hehe ha en underbar kväll =)

2008-04-29 @ 23:59:51
URL: http://dari.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag klickade in mig här för första gången tror jag?

och tycker du har en jätte söt blogg ! :)

Själv går jag i tvåan på mediaprogramet och i min blogg skriver jag om allt från skitsnack till söta klänningar , spännande maträtter m.m ;)

haha , hoppas du fick en liten bild av mig nu ;D

2008-04-30 @ 01:04:05
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Lindsay

LinaLotta:

Om du använder Firefox som webbläsare så ser man inte hela vänsterspalten. :(



Men i Internet Explorer syns den.



Josefine:

Hej hej! Har följt din blogg i några månader sen jag fann den hos AnnaStina (i Thailand). :)

Tycker din blogg är jättemysig!



Själv är jag en studerande och arbetande 32-årig tjej från och bor i Göteborg.



Om du inte visste det innan så syns inte hela din nya blogg-design i Firefox webbläsare.



Ha en skön vecka nu!

2008-04-30 @ 01:06:19
URL: http://lindsay.blogg.se/
Postat av: sandra

hejhej, har kikat in lite då och då hos dig. Mysig läsning om vardagslivet helt enkelt! Kommer tillbaka fler ggr.

2008-04-30 @ 01:16:05
URL: http://www.sansis.blogspot.com
Postat av: Marlene

Jag är inte ny här, men jag kör i alla fall! Jag heter Marlene! Hittade till din blogg via Engla för ett tag sedan!

2008-04-30 @ 07:24:22
Postat av: Cajsa

Hej! Är inte ny här men har aldrig kommenterat här tidigare...det är väl på tiden jag gör det nu!!:-) Din blogg är underbar!!!! Läser den varje dag!!

Ha en skön dag!! Kram Cajsa

2008-04-30 @ 07:50:26
Postat av: Jenny

Hejsan! Har läst din blogg dagligen i ca ett halvår men har aldrig kommenterat.



Din blogg är bäst :)



Jag är en gravid tjej från Halmstad.



Kram Jenny

2008-04-30 @ 08:06:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina

Hej!



Jag klickade mig in på din blogg första gången för något halvår sedan och fastnade då den var både igenkännande och inspirerande. Brukar passa på att läsa den när min 9 månaders son sover på dagarna. Jag är just nu mammaledig men ska snart tillbaka till jobbet och min sons pappa ska ta över föräldraledigheten så nu njuter jag i fulla drag av vårvädret.



Kram

2008-04-30 @ 08:34:21
Postat av: Maria

Hej Josefine!

Hittade din blogg via Sundsvalls Nyheter och har läst några månader. Tänkte lämna helt ärlig feedback till dig =) När jag först såg din blogg tänkte jag "gud vilken irriterande positiv och kvittrande människa"! Men det tog inte många dagar förrän det blev en rutin för mig att titta in här och din blogg gör mig glad! Om alla människor hade din förmåga att vara positiv och alltid försöka hitta de små guldkornen i vardagen så skulle världen vara en bättre plats! Fortsätt blogga länge till =)

Varma hälsningar från Maria i Sundsvall

2008-04-30 @ 09:39:12
Postat av: Anonym

Hallå!

Jag är väl inte särskilt nya, utan kikar in då och då. Perfekt blogg att få sådär lite mysfeeling. Ha en bra dag! Hoppas han kryar på sig så ni får sova ut ordentligt i helgen!

Xo Sandra

2008-04-30 @ 10:12:16
URL: http://santh.blogg.se/
Postat av: Ausra

Hej!

Jag har fått mejl från allt föräldrar häromdagen om din blogg. Din blogg är mycket underbar och gör folk glada. Jag har själv en pojke som är 8 månader och jobbar för fullt med ullsmycken. Kom och bli inspirerad av mina handgjorda saker. www.ullsmycken.se



Ulliga kramar från Ausra i Malmö :)

2008-04-30 @ 10:13:23
URL: http://www.ullsmycken.se
Postat av: Marina

Hej!

Tycker om att läsa din blogg och har gjort det några veckor nu. Heter Marina och bor i Sundsvall. Bor med min man och våran dotter Maya 1år. Vi gifte oss i Tuna kyrka -06. Vilken kyrka ska ni gifta er i?



Kram Marina

2008-04-30 @ 10:17:30
URL: http://familjeliv.blogg.se/
Postat av: Soulfullness

Hei Josefine! Jeg er ikke ny, men jeg har ikke presentert meg før. Jeg er 26 år gammel og gift med mitt livs kjærlighet :) Jeg har ikke barn, men jeg håper å få det en gang i fremtiden. Jeg bor i Oslo og er jurist. Ønsker deg en kjempefin dag! Håper du fortsette å blogge lenge! Bloggen din er et høydepunkt hver dag :)

2008-04-30 @ 10:42:54
Postat av: Clara

Hej!

Jag är inte heller ny, och kommenterade för ett tag sen bara... Din blogg är jättefin att läsa, och det var delvis tack vare dig som jag börjat skriva. Ta åt dig av det:)

Jag är en 21 årig tjej som bor i Malmö med min pojkvän..

Soliga hälsningar!

2008-04-30 @ 10:51:17
URL: http://cladda.blogspot.se
Postat av: Hilde

Hei Josefine!

Jeg har lest bloggen din en god stund, etter tips fra min gode venninne Sessan..så nå leser både jeg og eldstesnuppa daglig:-)

Jeg bor rett ved Sessan, har samboer og 3 skjønne jenter på 2, 3 og snart 19 år. Er selv 38 år og jobber på økonomiavd.



Du skriver om så mye forskjellig, og jeg digger skjønnhetstips jeg da:-) Så nå har jeg booket time for negler(så kommentaren din hos Sessan) og vurderer hudpleieakademiet som du bruker..så bra med tips:-)



Klem

2008-04-30 @ 11:06:40
Postat av: Jollan

Hej!



Jag klickade in här för första gången nu faktiskt:) Jättefin blogg! Jag heter också Josefin och bor i Göteborg.



Kram!

2008-04-30 @ 13:28:10
URL: http://jollanlovecarola.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej!

Har läst din blogg så gott som dagligen några månader. Bor i Sthlm med min sambo och eftersom jag är 31 så funderar jag på att skaffa barn.. men är lite skraj. Så lär mig massor av det du skriver! Kram!

2008-04-30 @ 14:11:33
Postat av: Nina K

Hejsan!

Jag heter Nina och jag är 34år. Jag är gift med en underbar man och vi har två små barn tillsammans. En pojke på 5år (fyller 6år i sommar) och en flicka på 3år (fyller 4 i september).Vi bor i ett hus i en liten bruksort i mellansverige. Jag började läsa din blogg för någon månad sedan. Tycker att du skriver så ärligt och du verkar vara en mjuk och härlig person. Er lille son är så söt! Min son har också använt lapp för ögat tidigare. En timme varje dag, vi lät honom få ha lappen på kvällarna efter dagis. Han var jätteduktig och allt har gått bra, nu behöver han inte ha lappen längre. :)

Ha en trevlig helg!!

2008-04-30 @ 21:15:25
Postat av: Jenny

Hejsan!

Är en 33-årig 2 barnsmamma från Göteborg.Klickade in på din blogg av en slump för ett tag sen,jättefin blogg-jag fastnade!!

Trevlig helg:)

2008-04-30 @ 21:31:11
Postat av: Maria

Hej!

Jag är inte ny, kallar mig snarare än trogen läsare, men har inte kommenterat nåt tidigare!

Jag är 26, är gift och bor i Finland. Din blogg är mysig och det går inte att sluta läsa den när man en gång börjat! :)

2008-05-01 @ 10:11:16
Postat av: Anonym

Jag heter Ida och ör 14 år, nog en av de yngsta av dina läsare. Jag älsakjr att läsa din blogg!

2008-05-01 @ 15:45:21
Postat av: Louise

hejhej! :)

2008-05-01 @ 22:43:59
URL: http://louloulou.blogg.se/
Postat av: sara

hej! Jag är en 23 årig tjej, med vovve och pojkvänn bor i en småstad isverige. har pluggat i 3år nu och är snart färdigutbildad lärare, längtar så... började läsa din blogg för några månader sedan, blir lika glad varje gång du skrivit nått nytt, du är alltid allt är så positivt :)



kram sara



2008-05-02 @ 09:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0