TÄVLING!

Jag tycker vi piggar upp dagen med en TÄVLING! Nu kan ni vinna en kalender ifrån ORDNING&REDA. Det är duktiga elever ifrån Beckmans som designat dessa och de kommer i butik from maj. Nu kan DU vinna en kalender. Jag har valt färgerna rosa i båda utgåvorna. På den ena är det rosor och på den andra flamingos. Vilken gillar du bäst? Ni får välja storlek själv.

Jag har möjligheten att tävla ut FYRA st ( 2 st med rosor och 2 st med flamingos) och ni är med i utlottningen om ni lägger in en kommentar. Skriv gärna vilka fem synonymer ni har med min blogg. Det är alltid kul att veta hur ni uppfattar Prinsessans Dagbok.

Vinnaren avgörs då Elian är frisk igen :) Han är just nu sjukis hemma med hög feber.


ROSA - I like!

Kommentarer
Postat av: Marie

Mitt bidrag:

Underhållande

Inspirerande

Glädjande

Sockersött

Livsnjuteri

2008-04-28 @ 11:22:04
Postat av: Ulrica

Ohh jag skulle vilja vinna den me rosor =)

5 Synonymer? Hmm.. Söt, igenkännande (trots att ja inte har barn än), kärleksfull, öppen å asmysig! Skulle kunna dra några till men du sa 5.. :-p

2008-04-28 @ 11:22:32
Postat av: Linnéa

Åhh vilka fina. Jag som inte har någon kalender. Å rosa som är den finaste färgen.

Du och din blogg är;

inspirerande, peppande, lycklig, vacker och ärlig.

Ha en underbar dag! =)

2008-04-28 @ 11:26:52
URL: http://modjiff.blogg.se/
Postat av: Anna Å

Rosorna är en favorit här med. Fem synonymer var det ja:

-KÄRLEK

-Glädje

-Busigt

-Realist

-Halvnorskt (skulle vara roligt att höra dig prata norska någon gång, antar att du ivf snackar lite åt det norska hållet på jobbet)

2008-04-28 @ 11:26:55
Postat av: caroline

Elian, E, kärlek, FAB, lyx!

2008-04-28 @ 11:27:26
Postat av: Ann-Louise

Hej! Vilka fina kalendrar! Skulle passa fint nu inför mitt allra sista studieår.

Jag besöker din blogg varje dag och tycker att den är:



Kärleksfull

Uppiggande

Ta vara på nuet-blogg

Underhållande

Ärlig

2008-04-28 @ 11:28:24
URL: http://livetarharligt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elian, E, kärlek, FAB, lyx!

2008-04-28 @ 11:28:38
Postat av: J

- kärnfamilj

- flexibel

- kärleksfull

- livsnjutare

- öppen



2008-04-28 @ 11:32:13
URL: http://jallajalla.blogg.se/
Postat av: Angel

Åh den med rosor skulle vara så perfekt just nu,din blogg med 5 synonymer.

Inspirerande,kärlek,lycka,glädje,en förebild.

2008-04-28 @ 11:33:27
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: MaddeMadde

Kärlek, ömhet, familjär, livsnjutning, lycka

2008-04-28 @ 11:36:56
URL: http://elliesdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh vilken fin kalender sån skulle jag jätte gärna vilja ha, eftersom jag ska börja studera igen efter jobbat i några år så skulle det passa bra med en ny kalender :)

Glädje

Kärleksfull

Inspirerande

Rörande

Familjeliv

2008-04-28 @ 11:39:41
Postat av: Anonym

Åh en sån kalender vill jag ha!!!! Vill jättegärna ha en med flamingos på, den kommer få mig att le när jag börjar jobba igen efter min mammaledighet.



Din blogg;

Kärlek

Rosa

E

Glädje

Inspirerande

2008-04-28 @ 11:40:57
Postat av: Anonym

Inspirerande

Glädje

Kärleksfull

Vacker

Ärlighet



Kalendern är superfin skulle gärna vilja ha en sådan,passar bra till mitt kommande nya liv :)

2008-04-28 @ 11:42:45
Postat av: jenny

Inspirerande

Glädje

Kärleksfull

Vacker

Ärlighet



Kalendern är superfin skulle gärna vilja ha en sådan,passar bra till mitt kommande nya liv :)

2008-04-28 @ 11:43:50
Postat av: Annelie

Vilka fina kalendrar, en sån skulle jag verkligen behöva som snart börjar jobba, "bara" 3 månader kvar nu.

- kärleksfull

- inspirerande

- mysig

- positiv

- ROSA

2008-04-28 @ 11:43:53
URL: http://nelinas.blogg.se/
Postat av: Sophia

- Står upp för sig själv (modig)

- Ärlig

- Kärleksfull

- Vacker

- Glädjespridare



Kram!!

2008-04-28 @ 11:47:29
URL: http://grandessas.blogg.se/
Postat av: Malin

1. Kälek

2. Familj

3. Girlie

4. Vardagslyx

5. Prinsessa



Underbara kalendrar! Har själv inte tillgång till att köpa dessa så det skulle passa utmärkt att vinna en här!



Kram till dig och dina E, Josefine!

2008-04-28 @ 11:48:22
Postat av: Johanna

Kärlek

Personlig

Positiv

Inspirerande

* Vardag, precis som den är allt från stort till litet



Ha en underbar dag!

2008-04-28 @ 11:52:01
URL: http://framtidstankar.blogg.se/
Postat av: Karin

Livet, glädje, kärlek, uppskattning, VÅR! Jag skulle vilja ha den med rosor. Då skulle jag sitta ute på min veranda och dricka saft, plugga och klistra in klistermärken och bokmärken i almanackan. Den var underbar.



Allt gott.

2008-04-28 @ 11:53:59
Postat av: Sandra

Jag skulle vilja vinna den med rosor :)

Jag är ganska ny läsare, blev tipsad om dig av en vän.

Nu är jag helt förälskad i din opstimistiska syn på allt. Du värderar små saker, vilket är underbart!

2008-04-28 @ 11:55:12
URL: http://www.ssnadra.blogspot.com
Postat av: Natta

- Ärlig

- Härlig

- Sötig

- Mammig

- Flickig



Flamingosar skulle ju bara vara äckligt grymt eftersom jag ska föreställa en Flamingo i vår nuvarande dans. SKOJIGT!

2008-04-28 @ 11:55:17
URL: http://nattafattalie.blogg.se/
Postat av: Sara

Ledsen, det blir bara fyra synonymer. Den femte, "flit", bryter mönstret på ett sätt som inte vore estetiskt, och estetik känns också rätt förknippat med din blogg. :-)



- Vanlighet;

- Vänlighet;

- Värme; och faktiskt

- "ordning och reda" även om jag kanske inte har satt det i samband med märket förut.

2008-04-28 @ 11:55:57
Postat av: Cissi

Varm

Motiverande

Öppenhjärtlig

Rosa

Njut dagen!



Dina texter väcker inspirerande tankar hos många läsare och din tankar får oss att skratta & gråta. Det är ditt engagemang till dina läsare som får mig att återkomma hit gång efter gång! Tack!



(& om jag skulle ha turen att vinna en agenda vill jag helst ha den vackra blommiga i storlek större)

2008-04-28 @ 11:56:52
Postat av: Natta

- Ärlig

- Härlig

- Sötig

- Mammig

- Flickig



Det skulle vara äckligt grymt ifall man skulle kunna greja en kalender i Flamingosar, eftersom man tydligen ska vara en Flamingo i vår nuvarande dans. SKOJIGT!

2008-04-28 @ 11:57:57
URL: http://nattafattalie.blogg.se/
Postat av: Emma

Inbjudande.

Uppiggande.

Generös.

Levande.

Härlig.

2008-04-28 @ 11:59:57
Postat av: Sara - Dagens Positiva

5 synonymer till din blogg: positiv, kärleksfull, inspirerande, sockersöt och rosa!

Om jag vinner vill jag ha den stora kalendern med flamingos! :)

2008-04-28 @ 12:02:04
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Anna

Rosa: som i färgen och som verbet då du ofta berömmer andra. (Förlåt jag vet att du endast bad om adjektiv)

Lycklig,

Självförtroende,

Enkel,

Kärlek.

2008-04-28 @ 12:05:27
URL: http://www.mig-i-stunden.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Hej!

Tänkte ställa en fråga bara, och nu menar jag inget dumt eller så om det låter så men fick en funderare, blev du gravid med Elian 2 månader efter du träffat din blivande man? Och du säger att Elian var planerad, hur kommer det sig att ni planerade att skaffa barn bara efter två månader? :)



Gillar din blogg asmycket och vill som många andra också se mer av hur ni bor nu. :)

Hoppas sjuklingen blir frisk snart!

ha det bra.

2008-04-28 @ 12:06:43
URL: http://kakuseiheroism.blogg.se/
Postat av: Jenny

Glädje

Kärlek

Familjeliv

Vardagen

Ärlig

Tack för en toppen blogg!

2008-04-28 @ 12:11:13
Postat av: joleen

Glädjande!

Nuet!

Lycko-stimulerande:)

Inspirerande!

FAB;)



Den rosarosiga var ju urcharmig!



2008-04-28 @ 12:14:50
URL: http://joleen.bloggspace.se
Postat av: Caroline

FLAMINGOS, hur coola är de inte?

prinsessa

fint

gullig

förebild

*flickig

2008-04-28 @ 12:14:51
Postat av: Sara

1 Mysig

2 Kärleksfull

3 Glädjande

4 Inspirerande

5 Mammig (vem vill inte bli mamma efter att ha läst din blogg? =) )



Gillar den lilla med rosor!

2008-04-28 @ 12:18:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1061
Postat av: karin

Jag besöker din blogg just för att den är:

PERSONLIG

KÄRLEKSFULL

ÄRLIG

VARM

VARDAGSLYCKA

och för att du är en positiv mamma och blivande fru som sprider glädje i med och motgångar.♥

2008-04-28 @ 12:27:34
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/
Postat av: Sofia

Här kommer min tolkning på din rosa och kärleksfulla blogg



Kärleksfull

Inspirerande

Glädjande

Prinsessig

* Beroendeframkallande(man vill bara läsa mer och mer;)

2008-04-28 @ 12:29:57
URL: http://sofialofgrens.blogg.se/
Postat av: Anette

Den rosa med rosor är ljuvlig!

2008-04-28 @ 12:31:57
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Veronica

Som sjuksköterskestudent passar det utmärkt med en fin kalender,tycker båda var lika fina!

Din blogg kan beskrivas på många sätt men främst:

1.Livsbejakande

2.Personlig

3.Positiv

4.FAB

5.Bergochdalbana (som livet är för alla!)



Ha en fortsatt underbar måndag!

2008-04-28 @ 12:33:25
Postat av: Linda

-Inspirerande

-Kärleksfull

-Glädjerik

-Ärlig

-Njutningsfull



..Och för mig kvittar det vilken av kalendrarna, tyckte de båda var lika fina! Allt gott!

2008-04-28 @ 12:34:44
Postat av: Emma

Varm, Kärleksfull, rosa, ärlig och mycket positiv!!

Om jag har turen att vinna så skulle den med rosor passa mig så bra ! Tack för en underbar blogg, Kram

2008-04-28 @ 12:38:23
Postat av: Leons mamma

Superfina kalendrar, hade gärna haft den med rosor men spelar ingen roll eftersom de båda var söta!

Är inne och besöker er flera ggr om dagen och måste säga detta om er söta blogg:

- vardsgslyx

-kärlek

- igenkänning: känner igen jättemycket du skriver om barn( har en son som blir 2 år i juni)

-inredning och mode

-ärlig och utlämnade

2008-04-28 @ 12:39:22
Postat av: Nadina

Jättefina båda två, men jag måste nog säga att jag gillar den med roosrna lite mer. Din blogg är: glädjerik, inspirerande, ärlig, personlig och varm. Kram på dig, Nadina

2008-04-28 @ 12:42:32
Postat av: emmasusanna



1.Glädje

2.Kärlek

3."mammainspiration" (jag vill också bli mamma, ännu mer efter att ha följt din blogg sen innan Elian föddes)

4.LYCKA (över livet och familjen)

5.Possitivitet i massor :)



Dom är helt underbara, båda sorterna är jättesöta :)

Din blogg



Emmasusanna

2008-04-28 @ 12:43:55
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oj, ska nog ta hjälp av min, snart 7-åriga, dotter Tilda som nyligen har lärt sig vad en synonym är :-)

Det får helt enkelt bli:

Elians mamma

Leende som smittar

Intressant läsning

Aamodt...ja, snart!

Nynorsk svenska



Hälsningar Camilla

2008-04-28 @ 12:45:26
Postat av: emmasusanna



1.Glädje

2.Kärlek

3."mammainspiration" (jag vill också bli mamma, ännu mer efter att ha följt din blogg sen innan Elian föddes)

4.LYCKA (över livet och familjen)

5.Possitivitet i massor :)



Dom är helt underbara, båda sorterna är jättesöta :)

Men eftersom jag alltid har gillat grafiska flamingos så är den nog snäppet bättre :)



Emmasusanna

2008-04-28 @ 12:45:54
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Postat av: Liv

Hej Josefine,här kommer 5 synonymer

Kärleksfull

Varm

Positiv

Lycklig

Inspirerande

Min favoritblogg.....

Jag tycker om flamingos.

2008-04-28 @ 12:46:12
Postat av: Sophie

Upplivande

Framgång (finna lyckan i livet: familj, jobb..)

Uppriktig

Passion

Nöjsam

2008-04-28 @ 12:47:19
URL: http://sophie1988.blogg.se/
Postat av: emmasusanna

förlåt om mitt kommer två gånger, men det blev nå fel när man skulle godkänna kommentaren, så det gick inte



Emmasusanna

2008-04-28 @ 12:47:25
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Den med flamingos var söt! Mitt bidrag:

Rosa

Glädje

Mor

Elian

Vacker

2008-04-28 @ 12:47:30
Postat av: Natali

Hej Josefine,

Så här anser jag att din blogg är:

Familjär

Uppmuntrande

Opptimistspridare

Tipsig

Kärlek

Om jag får turen att välja ordning & reda så väljer jag Flamingon.

Ha en bra dag och kväll och en massa kryapådighälsning till din söta son.

2008-04-28 @ 12:47:52
Postat av: Eva

Tack för en fantastisk blogg som alltid piggar upp min dag! Förknippar dig och den med följande ord: Värme, lycka, kärlek, inspiration och mod.

2008-04-28 @ 12:48:18
URL: http://evli.blogg
Postat av: Carro

Kan skriva många men här kommer fem:



Inspirerande

Kärleksfull

Uppskattning

Varmhjärtad

Lycka



Inspirerande för att du lever för det stora som det lilla i livet.

Kärleksfull för att du ger mycket av dig själv.

Uppskattning för att du visar att man kan förändra sitt liv genom att tänka positivt.

Varmhjärtad för att du visar att familjen är viktigast.

Lycka för att du kämpar för egenskaper som tillsammans gör en lycklig,



Du är en inspiration!

2008-04-28 @ 12:52:55
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej! En blogg som ger lite rosa skimmer till vardagen! Jag blir alltid så tacksam för min bebis och för vårt liv när jag läser din blogg!



Synonymer:



Uppiggande

Vacker

Kärleksfull

Inspirerande

Glad

2008-04-28 @ 12:54:31
Postat av: Katarina Leifsdotter

Din blogg är underbar!

-Lycka

-Livsglädje

-Kärlek

-Inspirerande

-Guldkorn

2008-04-28 @ 12:55:02
URL: http://leifsdotters.blogg.se/
Postat av: Nettisen

Här kommer mina 5 korta men innehålls riktiga punkter.

1. E ngagemang

2. L ugnande

3. I niativrik

4. A nsvarsfull

5. N oggrann

Det här är bara 5 små kortisar som jag tycker spontant om din blogg.

Kram från Nettis

2008-04-28 @ 12:55:09
URL: http://nettisens.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ååå du har de bästa tävlingarna! Allra helst skulle jag vilja vinna den med rosorna=)



Din blogg är: POSITIV

KÄRLEKSFULL

UNDERBAR

GLÄDJANDE

INSPIRERANDE



Hoppas du får en alldeles fantastisk dag och att Elian snart blir frisk så han får springa och leka med de andra barnen på dagis!

Massa kramar!

2008-04-28 @ 12:58:46
URL: http://emmi85.blogg.se/
Postat av: Linalotta

Jag tycker din blogg är:

inspirerande

glädjespridande

FAB

ärlig

mysig



Jag skulle bli glad för vilken som (de är ju rosa)...men kanske helst en med rosor ;)

2008-04-28 @ 13:00:20
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej, Jag gillar den med flamingos mest, men båda var jätte fina!



Jag är med barn just nu och har läst din blogg sen den startade och läser den dagligen. Jag får så mycket glädje från den. Jag vill vara en lika kärleksfull och fräch mamma som du.



Du:

Är en förebild

Inspirerar

sprider glädje

Kärlek

Värme



2008-04-28 @ 13:01:46
Postat av: ellabella

Inspirerende

Vakker

Ærlig

Ansvarsfull

Ydmyk



En helt herlig blogg. Er inne og titter hver dag. Blir i godt humør, og du virker som en super mamma for Elian og E må kjenne seg heldig som har en så vakker og snill kjæreste! ;-)

2008-04-28 @ 13:05:22
Postat av: Malin

Tyckte båda kalendrarna var jättefina men tror att den med rosor på matchar mig bäst;) !



5 synonymer för din blogg.. Det finns ju så mycket, haha. Men här är de 5 första jag kommer att tänka på:

1.Förtrollande Glädjespridare

[ När man sitter och läser om dina dagar kan man inte låta bli att skratta ibland, du skriver som att man vore där ]



2.Magisk Kärlek

[ När man ser kort på dig och dina E tillsammans strålar hela bilden av kärlek. Kärlek är magi]



3.Obeskrivlig Lycka

[ Bloggen utsrålar livsglädje och lycka. Meningar som " Ta vara på dagen " osv. smittar av sig. Man blir så inspirerad av att du kan se det positiva i små saker i vardagen. ]



4. Rosa lyckopiller



5. Och som du skulle säga; FAB :)



Din blogg är som ett rosa lyckopiller som innehåller allt man önskar; Lycka, Glädje och Kärlek. Tack för underbar läsning ! Skickar lite krya-på-dig-tankar till Elian från ett soligt Karlstad !

Hoppas ni får en underbar dag !



Kram Malin

2008-04-28 @ 13:06:22
Postat av: Elin

Kära Josefin!



Kalendern med rosor föll mig i smaken och jag skulle gärna fylla den med att gör i någon rolig färg.



Din blogg är:

Rak och ärlig, en glädje spriadare, en motivationskälla och slutligen skriven direkt från en "prinssesas" hjärta.

2008-04-28 @ 13:07:57
Postat av: ellabella

Inspirerende

Vakker

Ærlig

Snill

Ydmyk



Jeg tror kanskje kommentaren min kommer to ganger, men men..

En helt enkelt herlig blogg som jeg må innom minst en gang om dagen for å lese.

Heldige er E og Elian som har deg.

2008-04-28 @ 13:10:16
Postat av: Martina

Sprudlande!

Sprallig!

Sötisar!

Familjeliv!

Rosen-rött-känsla!

2008-04-28 @ 13:19:22
Postat av: Linnea

Den är:



Rosa

Rosa

Rosa

Rosa

Rosa

2008-04-28 @ 13:22:17
Postat av: Elin

Läser din blogg varje dag och uppskattar en människa som är så positivt inställd och som njuter varje dag.



Bloggen finner jag som: varm, helhjärtad, kärleksfull, rolig och mänsklig. Jag jobbar som nyexad lärare med en massa underbara barn och skulle verkligen ha nytta av en kalender med rosor där jag kan skriva in alla evenemang med barnen. Njuter varje dag för att jag får vara tillsammans med dessa små underverk!

2008-04-28 @ 13:22:17
URL: http://elinmelwinsson.blogg.se/
Postat av: Marika

Synonymer med din blogg:

Ger uppmuntran och peppar

Man får en tankeställare om att se allt positivt

Kärlek, kärlek & kärlek

Inspirerande

*Mänsklig! Alla har vi bra och dåliga stunder. Men sånt är livet.





Tack för en superbra blogg!

2008-04-28 @ 13:28:03
URL: http://blivandefruandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Njuta

Älska

Uppskatta

Optimistisk

Rosa

2008-04-28 @ 13:29:21
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: ebba

prins

prinsessa

rosa

fab

ödmjuk.



din blogg är en av de få jag fortfarande orkar läsa :) den e så jordnära och du beskriver så fint din vardag med e och elian.

2008-04-28 @ 13:29:22
Postat av: Becka

Jag vill också gärna vara med och tävla om almanckorna eftersom jag är en sucker för snygga almanackor! ;)



Din blogg är:

-Ärlig

-Livskvalité

-Kärleksfull

-Vardagsliv med guldkant

-och helt enkelt FAB!!!



Kram!

2008-04-28 @ 13:33:33
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Elin

Hej vill gärna vinna en snygg kalender!

När jag tänker på dig tänker jag först och främst Rosa! Mamma (som jag), du verkar trevlig, omtänksam och sist och kanske minst Elian.



Mvh Elin som läser din blogg varje dag men inte kommenterat så mycket tidigare.

2008-04-28 @ 13:38:39
Postat av: milla, finland

kärlek

vardagslyx

E

varmhjärtad

Rooooosa

2008-04-28 @ 13:39:04
Postat av: Malin

Hej =) synonymer, jahaa... Bara 5 styckna ;) då väljer jag: livs-inspirerande, söt, glad (blir alltid glad här inne när man läser om ert liv å busiga barnet), lycklig och så klart väldigt rosa =)

Om jag mot förmodan vinner, önskar jag mig den med roser på! Är mycker vår/sommar över den och det behövs nu när det går mog ljusare tider! Ha en superdag!

2008-04-28 @ 13:39:29
Postat av: Kristina

Klart jag vill vinna. Alla ord om din blogg är redan tagna så jag lägger inte till några egna. gillar kalendern med rosorna.

2008-04-28 @ 13:40:39
URL: http://traskpaddan.blogspot.com
Postat av: JonnaT

Åh den med rosor skulle passa mig alldeles perfekt! :) Jag har länge följt din blogg för jag tycker den är inspirerande, lycklig, stolt, unik och fylld av kärlek till din familj :) Kram!

2008-04-28 @ 13:42:06
URL: http://jonnatomountain.blogg.se/
Postat av: Emma

åhh skulle verkligen behöva en större almenacka då min är proppfull med jobb skola, ännu mer jobb och träningspass... skulle vilja ha den stora med rosor på, såå fin =)



synonymer till din blogg

glädjespridande (din blogg kan göra min dag)

bevis på att äkta kärlek finns

hopp

uppskattning av vardagen + livet

*positiv inställning till allt



tack för en underbar blogg..



ha en bra dag //E

2008-04-28 @ 13:42:47
URL: http://eemmaaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅHHH den med flamingos skulle jag ha nu när jag ska "plugga" på äldre dar', fyllde 30 i fredags :-)



Fem synonymer:

FAB

Lovely

Njut

Kärlek

Positiv



Fem ord som verkligen beskriver dig o din blogg tycker jag!!

2008-04-28 @ 13:43:12
URL: http://kejsarinna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan!

Den rosa med rosor är min favorit! Skulle gärna vilja vinna den och sedan vill jag ge den till en speciell vän som i nuläget har det riktigt tufft!

Din blogg kan förklaras med massor av ord men dessa gillar jag bäst:



Harmoni

Kärlek

Familj

Humor

Inspirerande

Ha det riktigt bra! MVH//Johanna

2008-04-28 @ 13:43:54
Postat av: Caroline

den med flamingos var ju så söt! din blogg är jordnära, kärleksfull, positiv och inspirerande, precis som du.

2008-04-28 @ 13:44:22
URL: http://caleam.blogspot.com
Postat av: Sofia E

Den med rosorna på hade varit perfekt att hålla koll på alla viktiga datum i (:



- Glädje

- Kärlek

- Värme

- Positiv

- UNDERBAR!



TACK för en underbar blogg. Den lyser upp min dag!

2008-04-28 @ 13:58:40
Postat av: Susanne

Mysig

Familjär

Vardaglig

Festlig

* Rosa

2008-04-28 @ 13:59:38
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/
Postat av: Frida & Fabulous

Åh så söta!



Glad

Kärleksfull

Smart

Söt

Trendig

2008-04-28 @ 14:04:33
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Tina

Kärlek, ömhet, familjär, livsnjutning och lycka

2008-04-28 @ 14:12:07
Postat av: Fia

Vilka coola almanackor! Har själv tappat bort min, så denna tävling behöver jag vara med i :-)

Fem ord som beskriver din blogg:

KÄRLEK(till dina nära/kära)-Värme-Jordnära-Mysig-Lycklig

2008-04-28 @ 14:12:50
Postat av: Emma

Hejsan!



Jag skulle gärna vilja ha en liten kalender med rosorna på :) Så att jag kan hålla reda på mitt liv, men även på min pojkväns liv, som alltid ber mig att komma ihåg allt som HAN ska göra, killar :) Din blogg får mig i alla fall att tänka på detta:



Lycka

Familj

Kärlek

Njutning

Ungdomlighet



Ha en bra dag! Kram Emma

2008-04-28 @ 14:15:56
Postat av: Alexandra

5 ord!



Positiv

Kvinnlig

Mänsklig

Vänlig

Ärlig

2008-04-28 @ 14:20:16
Postat av: JOHANNAH

Hej!Jag väljer din sons vackra namn att utgå ifrån när jag ska skriva ord om din blogg!=)



En positiv blogg (inget synonym sorry!)

Livlig

Inspirerande

Annorlunda

Never boring!(heller inget synonym)



Ha det bra!kram!



2008-04-28 @ 14:22:58
Postat av: Kicki

Roligt med tävling igen!



Ambitiös

Glädje

Familjär

Inspirerande

Förebild



Ha en fortsatt bra måndag och vecka!

2008-04-28 @ 14:23:11
Postat av: Caroline

Den med rosorna är en klar favorit... Härligt att kunna planera lite nu när sommaren närmar sig!



Din blogg förklaras bäst med orden:

- Familjär

- Söt

- Glädjerik

- Trendspridare

- Inspirerande

2008-04-28 @ 14:28:02
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Mie

Den med roser skulle passe som hånd hanske i min veske i vår! jeg trenger noe rosa til å piffe opp litt :-)



De fem sterkeste inntrykkene jeg sitter igjen med ettter å ha lest bloggen din er:

-Energi spreder (jeg blir alltid GLAD)

-Kjærlighetsfull (Jeg blir ofte rørt)

-Trendy (jeg får inspirasjon både på mote og interiør)

-Positiv (Jeg får godt humør av bloggen din og får pepping til å se ting fra den lyse siden!)

- Lykke (jeg får så himla lyst på en egen liten familie og innser også hvor heldig jeg er som har min kjære. Selv om vi ikke har noen barn sammen enda.)

2008-04-28 @ 14:37:02
Postat av: Anna

För mig är din blogg:



- Kärlek

- Positiv

- Rosa

- Inspirerande

- Livsnjutare



Tycker jättemycket om din blogg :)

2008-04-28 @ 14:50:38
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Anonym



Din blogg:

-uppiggande

-uppmuntrande

-uppfriskande

-underhållande

-underbar



Tävlar gärna om den söta Flamingo almenackan. Hade gjort susen i min universitetsvärld! Där kan vi snacka uppiggande!



Oj, vad massa U:n det blev. Inte alls meningen :)

2008-04-28 @ 15:19:39
URL: http://fiddellin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhh, en flamigokalender skulle passa en föräldraledig mamma utmärkt! Minnet är inte på topp just nu och därför skulle en kalender sitta fint!



Josefine, din blogg uppfattas av mig som:

positiv, peppande, inspirerande, kärleksfull och ärlig.



kram

2008-04-28 @ 15:25:58
Postat av: Emma

Jag skulle hemskt gärna vilja vinna den med flamingos att skriva upp de dagar som är kvar av min lärarutbildning! :)



Prinsessans dagbok är:



-Inspirerande!

-Positiv!

-Glädjefylld!

-Förtrolig!

-Fylld av bra tips på kläder, make up, inredning med mera!

2008-04-28 @ 15:26:29
URL: http://omemma.blogg,se
Postat av: Charlotte

Synonymer från mej:

1) Livsglädje- du sprider livsglädje rätt genom skärmen!

2) Girlpower- fult ord men jag kan inte bättre beskriva det, du visar att trots att man är mamma kan man ha ambitioner och man kan lyckas på jobbet och satsa på sej själv samtidigt!

3) Kvinnlighet!

4) Positivitet- din positiva inställning smittar av sej, trots sömnlösa nätter så ser du alltid solen bakom varje hörn och det smittar!

5) Omtanke- om det så handlar om dina vänner, din familj eller en helt främmande person så utstrålar du omtanke och ödmjukhet!

2008-04-28 @ 15:28:04
URL: http://upptagnamamman.blogg.se/
Postat av: Katarina

1. Rosa

2. Positiv

3. Koslig

4. Rolig

5. inspererande





Flamingos før hela slanten! Tack før en bra blogg

2008-04-28 @ 15:40:53
URL: http://omtrent.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är allt detta enligt mig :)

- Glädjespridare

- Värme

- Otroligt vacker

- Kärlek

- Lycka



Jag tycker att kalendern med rosorna är sötast!

2008-04-28 @ 16:07:41
Postat av: Anna-Lena

Om jag tänker på den Josefine jag känner på bloggen blir det;

- varm

-stark

-positiv

-inspiration

-envis ;) Kramar!

2008-04-28 @ 16:21:13
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: linda

den med rosor var söt, skulle jag behöva nu när jag har massa möten och springa på och komma ihåg allt är inte så lätt...



din blogg är:

- mysig

- glädjefylld

- KÄRLEK!

- busig

- och väldigt posetiv och inspirerande

:D

kramar

2008-04-28 @ 16:59:47
URL: http://tabortallaord.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Glädje

Positiv

Inspirerande

Mysig

Rolig



Jag skulle vilja vinna den med flamingos på! :)

2008-04-28 @ 17:03:01
URL: http://rebeccah.blogg.se/
Postat av: lisa

-Pigg

-Cool

-Skön

-Härlig

-Mysig



Jag skulle gärna vinna kalendern med flamincos. Den skulle så passa bra i höst när jag börjar gymnasiet!

2008-04-28 @ 17:04:40
Postat av: maria

-Livmodersug (tror inte det ordet finns, men det är precis så det känns när jag kikar på din son, söt som socker)

-Ärlig

-Inspirerande

-Lycka

-Passion (i allt du tar dig för)



Jag bor i en stad som inte har Ordning & Reda, men har flera ggr beställt och det har blivit fel leverans. Så nu hoppas jag att det är min tur att få en alldeles egen Ordning & Reda kalender :)

Att den är ROSA gör ju inte saken sämre på något vis ;)



Kramar

2008-04-28 @ 17:09:59
URL: http://mariass.blogg.se/
Postat av: Anonym

-Livmodersug (tror inte det ordet finns, men det är precis så det känns när jag kikar på din son, söt som socker)

-Ärlig

-Inspirerande

-Lycka

-Passion (i allt du tar dig för)



Jag bor i en stad som inte har Ordning & Reda, men har flera ggr beställt och det har blivit fel leverans. Så nu hoppas jag att det är min tur att få en alldeles egen Ordning & Reda kalender :)

Att den är ROSA gör ju inte saken sämre på något vis ;)



Kramar

2008-04-28 @ 17:10:35
URL: http://mariass.blogg.se/
Postat av: maria

-Livmodersug (tror inte det ordet finns, men det är precis så det känns när jag kikar på din son, söt som socker)

-Ärlig

-Inspirerande

-Lycka

-Passion (i allt du tar dig för)



Jag bor i en stad som inte har Ordning & Reda, men har flera ggr beställt och det har blivit fel leverans. Så nu hoppas jag att det är min tur att få en alldeles egen Ordning & Reda kalender :)

Att den är ROSA gör ju inte saken sämre på något vis ;)



Kramar

2008-04-28 @ 17:10:53
URL: http://mariass.blogg.se/
Postat av: Louise

5 synonymer om dig :

Kärleksfull

Ambitiös

En otrolig mamma

Ärlig

lycka



skulle kunna göra den här listan mycket längre!



Kraam på Dig!





2008-04-28 @ 17:22:12
URL: http://lojji.blogg.se/
Postat av: maria

-Livmodersug (tror inte det ordet finns, men det är precis så det känns när jag kikar på din son, söt som socker)

-Ärlig

-Inspirerande

-Lycka

-Passion (i allt du tar dig för)



Jag bor i en stad som inte har Ordning & Reda, men har flera ggr beställt och det har blivit fel leverans. Så nu hoppas jag att det är min tur att få en alldeles egen Ordning & Reda kalender :)

Att den är ROSA gör ju inte saken sämre på något vis ;)



Kramar

2008-04-28 @ 17:33:45
URL: http://mariass.blogg.se/
Postat av: Emma

- Insperation till Andra mamma att vara FAB och otroliga mammor

- Lycka

- familjeKärlek

- Intressant (detalj rik)

- ÄRLIG



Skulle säkert kunna räkan upp en massa. Hitta din blogg när du va gravid. Och Älskar att läsa den.

2008-04-28 @ 17:34:21
URL: http://emma0.blogg.se/
Postat av: maria igen

Förlåt, trots att jag blev skickad till en annan sida har jag råkat skickat samma kommentar flera gånger.

Inte alls min mening! :)

2008-04-28 @ 17:35:53
URL: http://mariass.blogg.se/
Postat av: Nina K

Hejhopp!

En kalender med flamingos skulle vara fint att ha. :)

Fem synonymer med din blogg enligt mig:

Respekt

Kärlek

Skönhet kommer inifrån

Omtänksamhet

* Roligt



Kramar: NinaK

2008-04-28 @ 17:37:25
Postat av: Caroline

jeg vil være med ;)



fem ting jeg tenker på med prinsessens dagbok:



1. en utrolig tøff svensk jente som har kommet til norge, og skapt seg et flott liv!

2. Positivitet som smitter over på alle! Selv når jeg skal sette meg ned med eksamenspensumet, må jeg innom for å få på dagens smil!

3. Inspirasjon - ikke bare til klær og interør. Men væremåte, respekt, humør og alt annet også.

4. Personlig - med skildringer fra de små og store øyeblikkene i livet.

5. Håpet - om å finne ekte kjærlighet,selv om det kreves jobbing!



Stå på!Du virker som en super jente og fortjener alt godt! Takk for at du lyser opp hverdagen ;)

2008-04-28 @ 17:39:20
Postat av: Petra

Jag vill vinna!! 5 synonymer...kärlek, lycka, glädje, positivitet och en uppiggande blogg!

2008-04-28 @ 17:52:50
Postat av: Emelie

- KÄRLEK

- GLÄDJE

- INSPIRERANDE

- SÖT

- LYCKA

2008-04-28 @ 18:03:57
URL: http://emeliese.blogg.se/
Postat av: Lindsay

1.Livsglädje

2.Kärlek

3.Lycka

4.Sprudlande

5.Rosa



2008-04-28 @ 18:10:25
URL: http://lindsay.blogg.se/
Postat av: Anna

5 synonymer för din blogg... Räcker inte, men ska i alla fall försöka! 1. Kärleksfull, 2. Sprudlande, 3. Fräknig, 4. Insiktsfull och slutligen 5. Uppskattande. Hoppas att lillskrutten blir frisk snart!

2008-04-28 @ 18:48:16
Postat av: Nathalie

Åhh det skulle jag behöva nu när jag ska sommarjobba, hålla koll på tiderna ! :)



Din blogg

- Visar kärlek

- visar livsnjutning

- inspirerande

- gör mig glad och får mig att tro på kärleken

- är personlig och jag älskar den, + att du är massa snygg :)



Kram

2008-04-28 @ 18:57:22
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Malin

- Öppenhjärtlig

- Rosa

- Lyxig

- Lycklig

- Mysig



Älskar din blogg, tjejen! Har inte läst så ofta förr, men nu är jag fast och kikar in här flera gånger om dagen! Du verkar vara en lanongo och stark tjej! Fortsätt så!



Kramar i massor // Malin

2008-04-28 @ 19:05:32
Postat av: Klara

Hej! Mina fem kommer här:

-Positiv

-Hjärtlig

-Två E

-Norge

-Kärlek

2008-04-28 @ 19:12:46
Postat av: Maria

Värme

Rosa

Mysig

Glädje

Barnakärlek

2008-04-28 @ 19:17:42
Postat av: Jennifer

Gillar din blogg mycket! Den är inspirerande, varierande (gillar att du varvar o skriver om allt möjligt!), något att beundra, rolig att läsa och fin!

KRAM

2008-04-28 @ 19:37:42
Postat av: Viktoria

♥ Kärlek ♥

♥ Livsglädje♥

♥ Familjelivet ♥

♥ Öppenhjärtlig ♥



Jag har följt din blogg sen några dagar innan Elian föddes och jag blev "fast" med en gång! Den glädjen du delar med dig genom din prinsessblogg är VARDAGSLYX för mig! Tack för en underbar blogg!

2008-04-28 @ 19:39:02
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/
Postat av: Katarina

o Familj

o Glädje

o Kärlek

o Inspiration

o Ärligt



Jag har läst din blogg i ca 6 månader nu. Har själv en dotter född i november -06 så man känner igen sig i mycket.

Eftersom jag skall börja jobba om 3 dagar (hua) så skulle jag behöva en kalender. För jag förstår inte hur jag skall få ihop vardagen. Men jag får inspiration från dig!



Tack för en bra blogg!!

2008-04-28 @ 19:57:26
Postat av: Johanna G

mysig

värme

familjelycka

livsnjutare

underhållande

2008-04-28 @ 19:57:47
Postat av: Lina

♥ Positiv

♥ Inspirerande

♥ Vardagsglädje

♥ Kärlek

♥ Modemedveten



Åh jag är desperat behov av en kalender. Har börjat jobba och minnet är defenetivt inte på topp (det försvann för tre år sen ungefär ;-) ), för att få ihop vardags pusslet med familjen skulle det vara super. Tack för en underbar blogg du är en inspirationskälla för oss alla!

2008-04-28 @ 20:21:44
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Anna

Positivitet

Ärlighet

Värme

Lycka

Rosa

2008-04-28 @ 20:22:16
URL: http://edar.blogg.se/
Postat av: JOhanna

Jag blir mer och mer "hooked" av din blogg... Jag vet inte varför. ;-) Utan att läsa de andras kommentarer så skulle jag beskriva dig/bloggen:

Familjekär, Empatisk, Osjälvisk, Lättläst och Igenkännande. Det sista är nog det bästa, för mig. Jag har en dotter i samma ålder som Elian och ser hans framsteg i min Wilma, och tvärtom. ;-)

Om jag mot förmodan skulle vinna (vilket jag hoppas) så spelar det ingen roll vilken av kalendrarna det blir, jag skulle bli så otroligt glad ändå.

Trevlig kväll!!!

2008-04-28 @ 20:29:43
Postat av: Lovisa

Åååh, så fina! Skulle göra sig perfekt i min väska då jag ångrar att jag köpte en tråkig grå kalender i år!



E x2

FAB MAMA

Positiv

Livsnjutare

Inspirerande

2008-04-28 @ 20:49:12
Postat av: Starmama

Kärleksfull familjemor!

Underhållande vardag som fest!

Inspirerande på alla och sätt vis!

Glädjande, man blir alltid glad av din blogg!

Sockersött, rosa, prinsessrosa, FAB!

2008-04-28 @ 20:52:22
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Värme, omtänksamhet, smärta, liten kille och så lite rosa då:)

En bra kombination som delar glädje, kamp..dvs vardagen i stort:)

Ha en bra dag!

2008-04-28 @ 21:00:07
Postat av: Lina

Glädje, lycka, positivitet, ärligt och underbar.

Den med blommorna är finast tycker jag :)

2008-04-28 @ 21:05:38
URL: http://liihna.webblogg.se/
Postat av: Sara

Din blogg innehåller så mycket kärlek därför väljer jag dessa 5 synonymer (alltså ord som betyder samma sak som kärlek.. )

Kärlek

Romans

Förälskelse

Love

* Ömhet

2008-04-28 @ 21:54:54
Postat av: Micaela

Du är så himla söt som lägger upp sånna fina tävlingar för oss läsare hela tiden. Du förgyller verkligen mina dagar! Jag kan sitta på föreläsning och undra vad ni sysslar med, om du har skrivit någon och om ni har det bra. Overkligt men sant:) Tack för att du delar med dig!

De 5 synonymerna jag tänker på är Uppskattning, Positivitet, Kärlek, Vacker och Snäll... Hoppas ni har en fin kväll! Kram

2008-04-28 @ 22:04:30
URL: http://melancargard.blogg.se/
Postat av: Micaela

Du är så himla söt som lägger upp sånna fina tävlingar för oss läsare hela tiden. Du förgyller verkligen mina dagar! Jag kan sitta på föreläsning och undra vad ni sysslar med, om du har skrivit någon och om ni har det bra. Overkligt men sant:) Tack för att du delar med dig!

De 5 synonymerna jag tänker på är Uppskattning, Positivitet, Kärlek, Vacker och Snäll... Hoppas ni har en fin kväll! Kram

2008-04-28 @ 22:06:46
URL: http://melancargard.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej Josefine!



Jag skulle bli himla glad för kalendern med rosor på om jag hade turen att vinna. Mina fem synonymer för att beskriva din blogg är:

1)Kärlek

2)Glädje

3)Omtanke

4)Rosa

5)Vardagslyx



All lycka!

2008-04-28 @ 22:17:07
Postat av: Malin.E

Glädje

Ett lyckorus

Leenden

Avkoppling

Tips och råd

Inspiration stavas det så??



En blogg helt i min smak.

2008-04-28 @ 22:28:16
Postat av: malin

livsglädje

kärlek

kämparglöd

inspiration

FAB!

.. ska förverkliga min dröm i höst och åka iväg som au pair i usa ett år. innan jag kommer iväg är det en väldans massa som ska fixas & göras, så en sån där söt kalender skulle vara kanon :)

2008-04-28 @ 22:58:18
Postat av: Satu

FAMILJELYCKA

SOLSTRÅLE

ENERGI

KÄRLEK

BEROENDEFRAMKALLANDE



2008-04-29 @ 07:25:25
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Inspirerande

Kärlek

Familjeidyll

guldkorn i vardagen

Glädje

2008-04-29 @ 07:44:51
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Lene

Vilken rolig tävling! Skulle passa perfekt med en ny snygg kalender nu när jag ska börja jobba efter 3 års studier..

Jag tänker på din blogg såhär:

familj, vardagslyx, harmoni, inspiration och rosa:)

2008-04-29 @ 09:09:29
URL: http://faktalene.blogg.se/
Postat av: Sophia

Rosa

Kärlek

Familj

Glamour

Norsk idyll

2008-04-29 @ 10:34:58
URL: http://sophiaolsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Den med rosor va jättefin!

Din blogg är väldigt inspirerande, varm, kärleksfull, positiv och utsrålar en otrolig livsglädje!Tack för du förgyller vardagen:)

2008-04-29 @ 10:36:44
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Den med flamingos vill jag ha, i största storleken.



Synonymer:

- positiv

- öppen

- ärlig

- söt

- glädjespridare



Krya på Elian!

Kram.

2008-04-29 @ 12:36:12
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Jenny

Om jag skulle sammanfatta din blogg med ett ord blir det CARPE DIEM : )

Jag har nu följt din blogg i några månader ( var lite sent ute i bloggvärlden ;) ) Men du är en av de bloggar jag läser regelbundet och som jag blir glad av. Du verkar ha en sån livsglädje och kärlek till dina nära och kära och du är en otroligt bra förebild för unga tjejer! Du lyser av lycka!



Ta hand om dig! Många kramar







2008-04-29 @ 13:04:25
Postat av: Sandra

Den med rosor var jättefin. Men vilket fall som helst så uppfattar jag din blogg som:

modig

vis

sagolik

kärlek

fab mamma

Tusen rosa kramar från mig!

2008-04-29 @ 13:07:36
Postat av: Elin

Åh, vad perfekt för mig som börjar på nytt jobb i veckan!

Jag tycker den med flamingos verkligen var superduperfin!



Nu till dig och din blogg:

Uppmuntrande

Inspirerande

Kärlek

Fab

Myyyysig

2008-04-29 @ 14:11:41
Postat av: Kristin

Jag vill vara med och tävla!!

Din blogg för mig är:

Positiv

Ger energi

Ger inspiration

Barnkär

Familjeliv

2008-04-29 @ 14:16:11
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!



ÅH, så fina almanackor, skulle passa mig perfekt som efter mycket om och men börjar ett nytt jobb nästa vecka.

Är verkligen glad i din blogg och skulle beskriva den som:



* Vardagslyx (För mig,som en härlig tidning att läsa varje dag)

Solstråle

Hjärtlig

Inspirerande

* Motiverande



Hoppas att ni får en underbar vår och sommar! :)

2008-04-29 @ 15:12:03
Postat av: Emma

Jag håller just nu på med att tampas med sjukvården och landstinget i Stockholm då jag fightas för att min mamma som är sjuk ska få den vård hon behöver. Och också för att hon ska få träffa läkare som hör till hennes område. Det är en massa telefontider och möten hit och dit, olika människor att prata med som egentligen inte vill prata med en. Man blir rekommenderad att ringa till både den ene och den andra som sedan slussar en vidare. Så just nu ligger det post-it's & lösa papper överallt hemma hos mig. Så en kalender skulle sitta helt otroligt rätt just nu så man kan hålla iordning på allt, då jag samtidigt som denna fighten pågår jobbar heltid och det blir vissa sena och tidiga dagar.



Men när jag tänker på din blogg så tänker jag på

otrolig familjelycka

härlig styrka

sprallig och sprudlande livslust

härligt tjejig

och sist men inte minst mänsklig.. :)



/Emma

2008-04-29 @ 16:38:58
URL: http://each.devote.se
Postat av: Karin

Jag vill ha almanackan med blommor på. Den skulle passa mig perfekt ute på min terass med ett glas saft och en bok i handen och en filt under mig. I almanackan skulle jag rita hjärtan och klistra in bokmärken. Din sida är solig, uppskattande, vardaglig men speciell. Jag vill att livet ska leka. JAG VILL VINNA. KRAM!

2008-04-29 @ 18:01:44
Postat av: Karin

Jag vill ha almanackan med blommor på. Den skulle passa mig perfekt ute på min terass med ett glas saft och en bok i handen och en filt under mig. I almanackan skulle jag rita hjärtan och klistra in bokmärken. Din sida är solig, uppskattande, vardaglig men speciell. Jag vill att livet ska leka. JAG VILL VINNA. KRAM!

2008-04-29 @ 18:02:32
Postat av: Petronella

Tänkte jag skulle va med och tävla en gång jag också:)

När jag tänker på din blogg så tänker jag på:

Min fantastiska väninna

Henes underbara söta lilla familj

Världens sötast skruttunge

Din positivitet och

Nyfikenhet över vad du gjort idag:)

2008-04-29 @ 18:11:54
Postat av: Hanna

Jag skulle bli jätteglad för vilken som av dem! :-)



Din blogg är för mig:

inspirerande

upplyftande

glädjande

härlig

underbar

2008-04-29 @ 18:31:37
URL: http://vardagsmammans.blogg.se/
Postat av: Elinor

beroendeframkallande

inspirerande

glädjespridare

Positiv

Kärlek



Jag skulle vilja ha almanackan med blommor på.

Ha en trevlig kväll och hoppas att lilla E kryar på sig!



2008-04-29 @ 18:38:45
Postat av: Helén

Inspiration - värme - kärlek - glädje - familj

2008-04-29 @ 19:04:16
URL: http://utopiahelen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Jag skulle inte tacka nej till almanackan med rosor på :)



Din blogg skulle jag beskriva med orden sockersöt, underhållande, glädjefylld & mysig. Inte fem ord, men fyra välvalda som passar perfekt in på hur jag uppfattar din blogg. Jag måste också tillägga att du alltid ser lika vacker och fräsch ut.

2008-04-29 @ 19:15:26
URL: http://enfanny.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag läser till sjuksköterska och jag brukar läsa din blogg för att den ger mig positiv energi och det behövs för just nu består livet mest bara av skola. Din blogg gör mig glad eftersom du är så positiv och det smittar av sig. Den är kärleksfull, varm och handlar om vardagen och de små bra sakerna som man ska ta tillvara på!



Kram Ida

2008-04-29 @ 19:45:42
Postat av: Linda

Åh vilken fin, en sån skulle jag gärna vilja vinna!

Kärlek - Inspirerande - Familjeliv - Uppmuntrande - Energi :)

Hoppas Elian blir frisk snart!

Kram :)

2008-04-29 @ 20:30:44
URL: http://liiindab.blogg.se/
Postat av: Line W

Din blogg är för mig:

Kärlek

Familjeliv

Vardagsmys

Värme

Glädje



2008-04-29 @ 20:31:48
Postat av: Line W

Din blogg är för mig:

Kärlek

Familjeliv

Vardagsmys

Värme

Glädje



2008-04-29 @ 20:33:20
Postat av: Alexandrah

Kalendern med rosor på var fin...eller ja den med flamingos oxå :) :)



5 synonymer:

Rosa

Familjär

Kärlek

Beroendeframkallande

Glädje

2008-04-29 @ 20:40:47
Postat av: Anna

Å vad fina de var båda två.Gillar den med rosor lite mer=)

Kärlek

Glädje

Inspirerande

Ett stort hjärta

Skratt



Hoppas att Elian kryar på sig



2008-04-29 @ 21:21:45
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Jill

Jag behöver ingen kalender men ger gärna fem synonymer;

ytlig + djup+ familiär+ rolig= personlig

2008-04-29 @ 21:35:34
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Dodo

Jag läser din blogg varje dag för att jag tycker den är oerhört varm, genuin, mysig , kärleksfull och väldigt inspirerande..



Du är guldvärd och jag beundrar dig väldigt mycket!



om jag vann skulle jag vilja ha den stora med rosa!

2008-04-29 @ 22:10:58
Postat av: Pernilla

härlig, positiv, mysig, supersöt och speciell! tycker jag precis som alla andra, helt toppen!

2008-04-29 @ 22:16:34
Postat av: Anna

Jag älskar din blogg, läser den varje dag!

Den kan beskrivas med dessa fem synonymer; Kärlek, Mode, Vardag, Inspiration och Ärlighet. (vill gärna vinna en kalender, båda färgerna va jätte fina! ;))

2008-04-29 @ 22:16:37
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg, läser den varje dag!

Den kan beskrivas med dessa fem synonymer; Kärlek, Mode, Vardag, Inspiration och Ärlighet. (vill gärna vinna en kalender, båda färgerna va jätte fina! ;))

2008-04-29 @ 22:18:08
Postat av: nettis

Hej Josefine!



Hur jag uppfattar Din blogg/Dig..

Jordnära

Trevlig

Kärleksfull

Inspirerande

* Mysig



Hoppas att Elian kryar på sig snart!

Klem







2008-04-29 @ 22:57:30
Postat av: Emelia

Kvinnlig

Stark

Realist

Härliga kombinationer

Inspirerande

2008-04-29 @ 23:02:34
URL: http://goldenwords.blogg.se/
Postat av: Emilia

Alltid kul med tävlingar :)



Din blogg är:



KÄRLEKSFULL

Inspirerande

Uppiggande

Gullig

Personlig



Ha en bra dag :)

2008-04-29 @ 23:32:51
URL: http://emiliafashion.blogg.se/
Postat av: Lizbet

Nytänkande

Mode

Familjeliv

Smink

Bröllop

2008-04-29 @ 23:51:39
Postat av: Suzanne

Ärlig

Positiv

Sprallig

Vitaminkick

Personlig (i egenskap av att den inte är "alla andra" bloggar



KRAM *

2008-04-30 @ 07:16:21
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: J.eynie

Omtänksam

FAB mom

Energi

Livsglädje

* Fin!

2008-04-30 @ 11:32:51
Postat av: Johanna

- Powermamma

- Kärlek

- Inspirerande

- Mysigt

- Glädjande

- Söta

- Rosa

- Positiv

=)

2008-04-30 @ 14:53:33
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: En Mölnbobos Liv

1. Familjekär

2. lycklig

3. Positiv

4. Öppen

5. Personlig



Jag skulle så gärna vilja vinna den med fåglarna, jag håller på och lär min son vad en PIPPI är. Han är 11 månader och är fascinerad av sånt just nu.

2008-04-30 @ 21:46:26
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: PhoenixAngel





♥ Full av vackraste kärlek och mjukaste ömsintet!

♥ Full av glädje, lycka, positivitet, omtänksamhet

♥ Full av livsglädje och tar vara på varje chans

♥ Full av inspiration för mig och många andra!

Och sist men inte minst:

♥ En stark arbetande kvinna som ändå finner tid att ta hand om både sig själv, E & E, hem och hus, ofta genom en portion viljstyrka och en portion livsglädje!



Du är en stor inspiration för många, många tjejer/kvinnor!

2008-04-30 @ 22:44:59
URL: http://phoenixangel.blogg.se/
Postat av: Liza

Åh kunde inte kommentera på din blogg i gårkväll, men jag smiter in idag istället, hinner jag vara med?



I såfall skulle jag gärna vilja vinna den med blommorna på.

Mina 5 synonymer är:



Kärlek!

Glädje!

Lycka!

Inspiration!

*Familj!

Och mycket, mycket mer, läser varje dag! Kram

2008-04-30 @ 23:20:25
Postat av: Hanna

Kärlek

Familj

Fab

Inspererande

Rosa

Glad

*Shopping...:)

2008-05-01 @ 17:44:35
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0