VINNARE!

GRATTIS GRATTIS! Nu är vinnarna valda och jag vill att ni mailar mig ( [email protected]) så att jag vet vart vinsterna ska skickas.
NJUT kvällen alla underbara, VÅREN är här.

"Postat av: I.B

För 8 år sedan när jag var 20 år så fick jag beskedet att jag hade MS. Varje dag kämpar jag med ångest över att jag inte vill hamna i rullstol och jag VÄGRAR.
Jag behöver POWER dagligen......

2008-04-17 @ 21:14:53"

"
Postat av: Caroline Werne

Hejsan Josefine!
Jag skulle gärna vinna Health girl.
För att jag nu under hela grundskolan har kämpat på och har alltid velat att lyckas, men det har inte alltid gått pga många oliks skäl bla kompisar som själva har mått dåligt och istället sagt saker om mig, med andra ord mobbat mig. Det var för sex år sedan, men sådans sitter fortfarande kvar i huvudet. Men jag har ändå alltid försökt, vilket jag själv tycket är en sälvklaranhet, och jag har nu blivit preliminärt antagen till en underbar skola och hoppas att jag kommer komma in där till hösten. Det är därför jag hade blivit jätteglad om jag hade vunnit, för att jag vet så som denna figuren säger "Health girl är målmedveten och försöker alltid ha en positiv inställning." att det hjälper en så mycket på vägen.
Hoppas du får en trevlig helg med familjen.

2008-04-17 @ 21:21:51
URL: http://werne.blogg.se/
"

"
Postat av: Ellinor

Miss princess!

Jag skulle verkligen behöva en liten Angel, som ser efter mig. Sitter just nu med min c-uppsatts som är det sista jag gör i min utbilning till förskollärare. Det är alldelles snart dags för mig att prova mina egna vingar och vad skulle inte då passa bättre än en liten ängel till min hjälp.

Lots of love*
/Ellinor

2008-04-17 @ 21:45:13"

"
Postat av: Isabellas pappa

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna Devil baby till min fru. Jag går på pappaledighet imorgon och på måndag börjar hon jobba. Arbetsplatsen hon ska till har en massa dryga människor som behöver plockas ner. Hon ska bara vara där i 4 månader som tur är för se när det ju dags att föda barn igen;)

2008-04-17 @ 21:45:28
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/"

"
Postat av: Louise

Hejsan!
Jag skulle jättegärna vilja ha en ANGEL.
Varför?
Jag vill ge den till min mormor & morfar. Morfar fick en stroke strax före jul, och trots att han verkligen är på bättringsvägen så märks det att han inte är sig själv längre, han har tappat gnistan. Jag vill ge Angel till honom och mormor så att hon skyddar och tar hand om dem, så att hon hjälper morfar att bli morfar igen.
Kramar Louise
P.s. Tack för en superblogg!

2008-04-17 @ 21:47:59
"

Jag vill SÅ gärna ge er ALLA en vinst, ni har så bra motiveringar allihopa så jag fick lotta ibland top 10. Det gör ont i hjärtat att inte kunna glädja er alla.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Hon

Det låter som om du gjort ett bra val. Det kan inte vara lätt att välja sånt =).

2008-04-18 @ 20:53:18
URL: http://honmedhonom.blogg.se/
Postat av: Thilda

Grattis allihopa! Vilka fina motiveringar!

2008-04-18 @ 21:24:21
URL: http://mirabilis.blogg.se/
Postat av: Ema

Ha en bra helg!

2008-04-18 @ 21:33:26
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling igång. var gärna med och tävla. Trevlig kväll :)

2008-04-18 @ 21:45:06
URL: http://bergden.blogg.se/
Postat av: Isabellas pappa

Tack så jättemycket. Hon kommer att bli så glad (hoppas jag). Om inte så leker nog Isabella gärna med den. Ha en trevlig kväll;)

2008-04-18 @ 21:56:58
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Louise

Tack så jättemycket! Jag hoppas verkligen att morfar blir glad!

Och tack för en toppenblogg ännu en gång, ha en toppen helg!

Kramar

2008-04-18 @ 22:25:13
Postat av: I.B

Tack än en gång, har nu skickat iväg ett mail till dig.

Upskatta varje dag att dina ben fungerar, helt otroligt att jag har drabbats utav denna sjukdom.

Jag är ingen ond människa, men det händer dagligen onda saker till goda människor. Och alla drabbas väl ngn gång utav orättvisa prövningar.....

2008-04-19 @ 01:19:08
Postat av: Caroline Werne

Tack så ätte mycket! Det är första gången jag vinner något på en blogg =)

2008-04-19 @ 13:19:37
URL: http://werne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0