Mysig kväll och Mammasaknad....

Syster fixar sushi!
Obligatoriskt fredagsmys i huset med sushi eller pizza. 
Idag valde jag sushi :)


Mumsigt!


Efter maten gick jag en prommis i det kalla vädret med vovven. Det var underbart att använda mina snowjobbings och Systers varma vinterjacka då det knarrade under fötterna. Helt ren luft, stjärnklart och i mina kvarter där jag växt upp. ÄLSKAR att komma hem hit. 

Spontant så hälsade jag på Bror med familj, inatt kommer jag somna gott efter att ha kramat om ALLA min älskade älskade syskonbarn.♥♥♥♥

Här är det macinvigning, frisör(?)dags och Lets Dance. 

Sen ringde E och informerade om status. Elian somnade snabbt men har tydligen gått omkring och letat efter mig och sagt MAMMA MAMMA. Lille vän, Mamma kommer snart. Ska bara SOVA först ;)
Jag ska lägga mig strax och försöka sova tills jag vaknar av mig själv. LYX! 

Måste tacka ER för att ni är så underbara. Fick massa fina tips på lokaler och imorgon ska jag göra allt för att ringa en av dem ( men svårt att få svar en lördag...)Är den ledig så bokar vi på studs. 

Sov Sött
Kram ifrån Sundsvall

Kommentarer
Postat av: Jessica

Josefine, nu behöver jag verkligen hjälp. Har precis börjat blogga. trodde det aldrig men det är rätt skönt. Hur som så är det totalt omöjligt för mig att ladda upp bilder från min mac, har du det problemet?
Använder safari som webläsare, kanske borde använda explorer?
Underligt detta och det gör mig smått frustrerad, hur kul är det att läsa en blogg utan bilder ;)

2008-02-15 @ 22:42:23
Postat av: Anette

Åh så grymt gott det ser ut med sushi!!!

2008-02-15 @ 23:48:33
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: Sessan

Tjingeling Josefine, Du den vita fina macen klär dig väldigt *big smile*
Njut att vara med familjen & puss på dig skatten

Hoppas det är ok att jag scarar Jessica nu så får hon ett snabbare svar!?

JESSICA: Det är tyvärr så att blogg.se inte stöder Safari & du måste använda en annan nät läsare. Jag använder Firefox till blogging & på andra sidor där safari inte funkar.
Det fins flera andra bra nätläsare som Camino, Opera osv osv men Firefox har blivit kårad till den bästa flera gånger i macword & jag tycker den har ett behagligt användar gränsnitt.
Lycka till

2008-02-16 @ 09:09:04
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: angelica

hej gumms! hoppas alla planeringar går bra! när åker du hem till norge igen? hoppas nästan på att kunna träffa dej o säga hej! :) pussar!

har du samma mobil nr som förut?

2008-02-16 @ 12:00:06
Postat av: Jessica

Sessan, tusen tack!!

2008-02-16 @ 18:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0