TÄVLINGSDAGS:

Nu är det dags för tävling! Vinsten kommer ifrån Barnlycka och är en SKUMMIStröja. Finns i stl 80 eller 86 och i rött eller grönt.

image3953
Elian i sin SKUMMIStröja.

Så här tävlar du:
Kika in på Barnlycka och skriv vilken produkt du gillar bäst oavsett om du har barn eller inte. Det är kanske så att du har vänner eller familj som har och ibland behövs presenttips! Skriv sen  färg, stl ( om du vinner)+ mailadress i kommentaren.
Jag lottar ut en vinnare imorgonkväll!
KRAM och lycka till!♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Mina favoriter just nu (på min önskelista) är den underbara förtryckta gästboken till mig, klättervägg till lillkillen och smycke Sockergryn till lillsessan, pappan kan få MammaBarn-oljan så han kan massera mig!?.. ;) Finns ju massa fint men dessa ligger på topp nu! Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha en röd Skummis i stlk 80!
Kram, Anna-Lena
[email protected]

2008-03-24 @ 21:39:45
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Helén

På barnlyckas hemsida är där ju så många bra saker, men får jag välja en sak som jag själv kommer att använda flitigt när jag blir gravid är det Lundmyrs Belly Belt. Är jämt kall runt midjan och ryggslutet så det är nog den ultimata prylen för mig. Min lillasyster har en så söt son som skulle vara otroligt fin i en sådan tröja, därför väljer jag strl. 80 och färgen grön till honom om jag vinner.

Hoppas ni kommer trivas i radhuset, det ser jättefint ut.

Mvh Helén [email protected]

2008-03-24 @ 21:46:49
Postat av: Karin Utterberg

När jag klickade runt hittade jag också mycket fint, men fastnade faktiskt så himla mycket för "Body Lilla Hund- Stripe Jonny. Såååå himla rolig OCH gullig på nåt sätt:-)

Min mail: [email protected]
Vinner jag önskar jag en röd tröja i Strl 80:-)

2008-03-24 @ 22:05:41
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Hanna

Min kära lilla systerdotter skulle vara så tuff i den röda skummiströjan (strl 80)!

[email protected]

2008-03-24 @ 22:09:28
Postat av: Alexandra

Boken "Lilla hjärtat" tycker jag ser finfin ut. âlskar att sitta och fylla i sådana böcker till lillsessan. Om jag vinner så vill jag gärna ha den röda skummiströjan i stl 86 till min dotter.

[email protected]

2008-03-24 @ 22:13:49
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag gillar åkpåsen cherry blossom, nu är det ju kallt igen... fast jag behöver ju en även nästa år. Annars gillar jag buggy buddy fast den har jag precis beställt från barnlycka.

Om jag vinner vill jag helst ha en röd i stl 80 till min som Melvin

Min mejl: [email protected]

2008-03-24 @ 22:14:31
URL: http://massablaj.wordpress.com
Postat av: Camilla

Hei! Mye fint inne på barnlycka sin hjemmeside.
Jeg falt for smykkene med en liten sten og hjerte med skrift på! Veldig søte! Jeg ønsker en grønn skummistrøje i str 86 til mitt lille tantebarn:) Min mailadresse er [email protected]

2008-03-24 @ 22:37:09
URL: http://camma.blogg.no
Postat av: Abbes pappa

Shit, vad svårt det var. De har ju massor av fina grejer. Jag diggar alla kamouflagemönstrade snuttefiltar, åkpåsar och så vidare. Men favoriten om jag nu måste välja något blir kläterväggen. Har funderat på att skaffa en sådan ett tag.

2008-03-24 @ 22:40:53
URL: http://www.hejaabbe.com
Postat av: Abbes pappa

Oj glömde. Grön storlek 86 blir bäst till Abbe.

2008-03-24 @ 22:42:34
URL: http://www.hejaabbe.com
Postat av: Eva

Jag tror att min älskade systerson Emil skulle va huur söt som helst i busunge sparkträkten.

Om jag vinner vill jag ha den gröna skummiströjan i storlek 80.

[email protected]

2008-03-24 @ 23:05:48
Postat av: nettis

Hej!

Finns mycket fint hos Barnlycka, svårt att välja.. men böckerna "Lilla Hjärtat" och "En Kärleksförklaring" tycker jag om. Gillar även SKUMMIStröjorna!
Eftersom min lillsessa är för stor för dem så skulle det bli en perfekt present till min underbara väns söta son som fyller 1 år om några dagar! :)
Om jag vinner önskar jag mig en grön i stl 86.

Ta hand om dig och din söta lilla familj!
Klem

2008-03-24 @ 23:26:55
Postat av: lovisa

Min favorit är http://www.barnlycka.se/product.asp?product=726&sub=116&page=1 alltså Jättedekor Djungeläventyr sådana man sätter upp på väggen, dom är jättedyra och önskar jag hade råd att ge till LillGustav en kille på 1år och 3 månader jag passat sen han var 6 månader (hans rum är ser inte precis ut som ett barnrum utan mest tomma väggar och massa leksaker och hon har inte riktigt råd att göra vid det), hans mamma är ensamstående, blev lämnad av Gustavs pappa i 8e månaden, så hon har inte speciellt mycket pengar imed han inte hjälper till, blir att pengarna till saker gå till mig så att hon ska kunna få ihopp det med jobb och dagistider! Hon skulle nog blivit jätteglad för denna då lillG behöver nya kläder för han har växt ut de flesta :) Och som ensamstående är det ju svårt att köpa hur mycket kläder som helst.. Han har storlek 86 och skulle nog vart finast i grön:)! Kolla gärna in bilderna på Gustav på min blogg!

JÄTTEFIN liten kille du har:) Puss

2008-03-25 @ 01:13:12
URL: http://lovisaarkenlund.blogg.se
Postat av: Suzanne

Godmorgon gumman!!

GRATTIS till det fina radhuset, ni ser REDAN ut att ha fått det jättemysigt =)

På Barnlycka finns det verkligen mycket fint att sukta efter =) Svårt att välja bara en sak tycker jag, men jag hittade en liten bok som hette PERSONLIGT som jag tyckte var bra. I den kunde man skriva massa olika saker o jag tycker den kan fungera som en riktig "sporre" inför framtiden om vad man vill göra o har för målsättningar här i livet. Dessutom en riktigt rolig grej för man kan nog lära sig mer om sig själv tror jag, den verkar ju ställa frågor till sin läsare som man nog vanligtvis inte ställer sig själv!

Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha den gröna tröjan, i strl 86.

KRAM

2008-03-25 @ 07:46:04
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Frida

Min favvo på "Barnlycka" är för tillfället 2grejer! Bellaband och även gravidsmycket i silver!!
(Är gravid i v.14!)

Röd strl. 80 vore väl inte helt fel =)

Ha det jättebra!
//Frida ([email protected])

2008-03-25 @ 08:02:50
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Elin

Hej!
Mina favoriter är de söta ulltossorna under Nyheter. ÅÅÅÅÅH, vad fina!

Röd stl 86 skulle jag vilja ha!

Ha en supertisdag!
KRAM ELIN

2008-03-25 @ 08:06:43
Postat av: Lina

Hej!

Vilken fin sida du har.

Jag gillar allra mest skiphop skötväskan, en ny skötväska till vår vagn står högst på önskelistan just nu.

Jag har en liten kille på 8 månader som skulle vara jättefin i den röda skummiströjan i stl 80.

2008-03-25 @ 08:40:40
Postat av: Isabella

Jag skulle gärna köpa solskyddkläder till min lilla prins tills vi åker i början av Juni. Har för mig du hade likadana till E?! Va dom bra?
En grön i stl 86 hade varit super!
[email protected]

2008-03-25 @ 09:04:49
Postat av: Jessica N

Jag tycker Sack n´seat är en helt briljant uppfinning, liten och smidig och föräldrarna får äta ifred en liten stund åtminstone=)

Om jag vinner vill jag ha den röda i stl 86
[email protected]

2008-03-25 @ 09:07:54
Postat av: Suss

Jag har klickat runt bland allt och det finns så mycket fint och smart och bra. Men mest av allt fastnade jag just nu för Buggy Buddy. Så smart! Jag är så dyngless på alla dessa för--nnade skötväskor där man inte hittar nåt. Tror jag ska beställa en redan idag!
Min lillkille skulle bli väldigt fin i en grön tröja och eftersom han växer med raketfart säger vi strl. 86. =)

2008-03-25 @ 09:20:39
URL: http://dubbelmorsan.blogg.se
Postat av: Emma

Jag gillar verkligen alla Lundmyrs produkter - svårt att välja någon.Men badcapen är fin.
Om jag skulle vinna vore det fint med en grön tröja i storlek 80.

2008-03-25 @ 09:27:05
URL: http://metrobloggen.se/highlightyourlife
Postat av: Chris Andersson

Lundmyr badcape artikel nr 323.
Jag valde den artikeln för att jag bara älskar nybadade småttingar. Rena och mysiga och luktar så underbart. jag är en själv en bad/dusch tjej och det finns inget mysigare än att mysa ned sig nyduschad. De små ska ha lena och mjuka saker mot sin hud och lundmyrs badcape med texten älskling tycker jag passar underbar för mys efter badet på kvällen. tack för mig :)! och jo.. Isak myser bäst i rött och strlk 86 =) kramar

2008-03-25 @ 09:29:49
Postat av: Alexandrah

Åhhh hjälp vad svårt! Finns så mycket jag gillar på babylycka. Gillar fylla i boken Lilla hjärtat jätte mycket, eller bruna ulltossor eller Lundmyr of Sweden saker eller ett sockergryn smycke eller.....ja du ser ju, finns mycket mer jag fastnat för :D
Skulle jag vinna önskar jag en grön i strl 80 =)

2008-03-25 @ 09:53:40
Postat av: Lisa

Gud jag vill ha allt från den sidan!
men om jag måste välja så väljer jag: jättedekor cars till min brorsson som är tokig i allt som har med cars att göra! och till min brorsdotter skulle jag välja: Åkpåse Cherry Blossom Bird för hon har vuxit ur sin gammla.

skulle jag vinna önskar jag en röd i strl 80 till brorsdottern!
kram

2008-03-25 @ 10:28:14
Postat av: Carola L

Utan tvekan klättervägg - det är nått som alla mina ungar tycker om

Om jag vinner en tröja skulle jag vilja ha en grön i storlek 86

2008-03-25 @ 10:28:31
Postat av: MammaLinda

Barnlyckan har mycket fint, men Jag älskar deras smycketn, Hjärtegull. Tycker de är jätte sötan

Skulle ja vinna, vill min dotter ha en röd i stl 80 :)

Ha en bra dag!

2008-03-25 @ 10:35:34
URL: http://liindiita.blogg.se
Postat av: Johanna

En av många smarta och bra saker är ju solskyddsdressarna. Det är såååå viktigt att vi skyddar våra små från solen och dess farliga strålar. Om jag vinner passar st 86 jättebra! Färgen helst röd.
[email protected]

2008-03-25 @ 10:46:15
Postat av: Sandra & Wille

Hejsan!

Kikade in hos Barnlycka och blev så super glad när jag hittade boken
"lilla hjärtat".. Har sett den i in en mamma tidning och sen inte hittat var jag kan köpa den.. Blir en underbar present att inhandla till oss. Annars är favoriten hemma hos oss Polkadot design sängkläderna. Wille älskar att gosa ner sig i täcket när jag bäddat med det.

Om vi vinner passar srtl. 80 i grön perfekt!
[email protected]

kramelikram!

2008-03-25 @ 11:07:35
Postat av: Tone

Hei prinsessan:O)

Har lest bloggen din en stund og synes du skriver så bra! Takk for at du deler så mye med oss lesere;)

Jeg så på siden til barlycka og synes putene til tripptrappstolene var veldig fine, særlig den brune!
("Stolsdyna Tripptrapp Brun")

Om vi jeg vinner ville jeg hatt den bodyen i rød og i str. 86.
Ha en videre fin dag, og takk igjen for den fine bloggen din!

2008-03-25 @ 11:24:17
Postat av: Ronya

Jag skulle välja en BuggySnuggle Sammet/Angora och en sån rosa! (syskonvagn) De verkar ju såå mysiga!!
Skummiströjan var supersöt på Elian. Vi vill gärna ha en röd i storlek 86 till vår lilla ögonsten som varit sjuk i över en vecka nu.
[email protected]

2008-03-25 @ 11:26:09
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Lizelotte

Det finns så otroligt mycket fint på barnlyka. Men allra mest gillar jag kläderna från Lundmyr of Sweden. Nu ska jag välja en så det får bli Lundmyr Badrock som finns här http://www.barnlycka.se/product.asp?product=430&sub=76&page=1 Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha en grön Skummis tröja i storlek 86.

2008-03-25 @ 12:25:48
Postat av: Natalie

Jag tycker att det finns oändligt många fina grejer på barnlycka! LUNDMYR of Sweden har jag varit kär i ända sen min kusin föddes, och han blir väl tre snart.. Så därför har jag såklart valt ut en grej från det märket, http://www.barnlycka.se/product.asp?product=1874&sub=76&page=1, tycker jag är jättegullig, skulle vara perfekt för min bror som precis har börjat på dagis, att springa omkring i nu i vår.. Om det nu blir någon vår ;) Jag vill vinna en grön skummiströja i storlek 86 åt världens bästa lillebror Elias :) Jag och Elias håller tummarna tills ikväll ! ;)

2008-03-25 @ 12:43:30
URL: http://nataliieee.blogg.se
Postat av: JOJJO

Min favorit är nog de fina tavlorna (Jag har inte sett de tavlorna ngn annanstans så det är kul med ngt "ovanligt")under kategorin "doppresent" (som för övrigt är en jättebra kategori för doppresenter är svårt att komma på ibland!!)

Om jag vinner så skulle jag vilja ha strl 86 i rött!(SUPERSNYGGT!!)

Nu är det bara att hålla tummarna =)=)=)

2008-03-25 @ 13:05:34
Postat av: Anna

Hej och trevlig fortsätting såhär efter påsken!
En av mina favvisar hos barnlycka är :Overall Superstar randig. Blå och brun.
Min lilla Gustav som är 14 månader skulle bli så söt i den! Säkerligen Lill* syskonet i magen med som beräknas födas i början på Maj!
OM vi vann skulle Gustav bli super fin i en röd skummiströja i stl. 86! Prinsen passar så bra i färg!

2008-03-25 @ 13:25:42
Postat av: Linn

Åhh min lilla tjej skulle passa så bra i en röd skummis i stl 86 ;)

Det fanns så mkt fint, man får ju beslutsångest!
Just nu håller vi på att måla om och fixa hennes rum och då skulle väggdekor djungeläventyr
vara fint i hennes rum. När hon blir äldre kan man berätta berättelser om alla djur som gonattsagor ;)

Sen var ju inte guldnappen fyskam hehe
eller Paket Retro Revolution den var ju sååå snygg! till nästa vinter då ;)

jag kan nog fortsätta i all evighet...

2008-03-25 @ 14:49:15
URL: http://vinnlinn.blogg.se
Postat av: Anna Andersson

Jätteväggdekoren med djungelmotiv är bara för härlig. Får iaf min fantasi att vandra iväg på fabler; som sköldpaddan och haren. Så det tycker jag är det finaste hos barnlycka.

Om jag vinner vill jag ha en grön skummis i storlek 86.

2008-03-25 @ 15:07:34
Postat av: Linda

jag kikade runt lite och jag föll pladask för Shampoodle Clockwork Orange åh vilka mysiga...

om jag vinner önskar jag mig en röd skummis i stl 80

tack för en
trevlig blogg!

2008-03-25 @ 15:15:45
Postat av: MarieLouice

Min personliga favorit är ändå, snuttefiltarna från Elodie details. Min lilleman har en sån och han älskar den.
det sitter en napphållare på den, på så sätt håller man ordning på nappen också.
Min lilleman önskar sig en grön skummiströja i stl 86.

min email:[email protected]

Ha det fint!
//MarieLouise

2008-03-25 @ 16:42:10
URL: http://carlismamma.blogg.se
Postat av: Jennie

Jag gillar lundmyrs vetebälte! perfekt till ömma mensmagar, men även som sängvärmare till ett litet barn!
Har en liknande sak och min pojke på 4år älskar att få mysa med den innan han somnar på kvällen.
Om jag skulle bli den lyckliga vinnaren vill jag gärna ha en röd tröja i stl 86!

2008-03-25 @ 18:01:33
URL: http://Frejzan.blogg.se
Postat av: Snexig

Då skriver jag "Jättedekor Djungeläventyr" ;-)
Då sonen är galen i ALLT vad djur heter.
Synd bara på priset :-(

En annan favorit är Lundmyrs "pytteliten" body :-)

Röd skummis tröja, strl 86 ;-)

Men.. jag "vinner" aldrig..
Jo; mannen och sonen *ler*

[email protected] :-)

2008-03-25 @ 19:31:01
URL: http://snexig.webblogg.se/
Postat av: Amanda.

Mina favoriter på Barnlycka är sockergryn smycket och sparkdräkt älskling, strumpbyxa Mary-Jane, ulltossor och sen ett bäddset i gult.
Och om jag vinner (Vilket aldrig kommer att hända.)
så skulle jag vilja ha en röd skummis tröja i strl 86.
Håller tummarna för att jag vinner!

2008-03-25 @ 21:00:00
Postat av: Anonym

Hej!
Ojojojoj det finns mycket där som är fint och även praktiska saker som är roliga och annorlunda tex bananskal i olika färger och barbapapa nattlampan. :)
Jag blev sugen på att beställa halsbandet hjärtegryn till min systerdotter Wilma 1½ månad, som doppresent. Sååå sött!!

*Om jag vinner så skulle jag önska en tröja i rött i stl 80.*
Min mailadress: [email protected]

Tack för en fin blogg. H:Nina

2008-03-25 @ 21:01:10
Postat av: Mari

Filten Apa dig är min absoluta favorit!

Storlek 86 i grönt om jag vinner.
[email protected]

2008-03-26 @ 01:01:39
URL: http://marzipanart.blogg.se
Postat av: [email protected]

2009-01-30 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0