mys att chilla i vagnen!

Eftersom E lägger Elian så hinner jag blogga lite här ;-)


Elian var i HEAVEN inne i en sportbutik, han kastade ut alla bollar och så fick vi springa efter.... Sen testade han alla barncyklarna. Sen gick vi vidare och han satt i vagnen och softade. Hade jag varit ensam med honom hade han garanterat velat springa, gå, busa och leka. Men då vi är två känner han lugnet tror jag och njuter!


Vi går emellan Byporten och OsloCity. Jag fick nostalgikänslor idag då jag gick förbi restaurant EGON ( som jag inte rekommenderar ;)). Där mötte jag mina augustimammor första gången, vi möttes på Barnimagen.com. Är ni medlem på någon sån sida här i Sverige eller Norge ni som är gravida och läser??


E shoppar kostym, skjorta och annat. Alltid lika kul att se hur fin han är i allt!
Jag var inne på OASIS och hittade tärnklänningar också...men det är inte lätt då den ena bor på Hawaii och den andra i Sundsvall.



Kommentarer
Postat av: Angel

så söt familj

2008-05-29 @ 20:38:04
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: natta

din man är så snygggg!

2008-05-29 @ 22:06:07
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det var inte bara jag som hade tänkt denna tanke. - Din karl är väldigt snygg!

2008-05-31 @ 00:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0