Vinn en prinsskjorta!

Jag är så GLAD att jag fått möjligheten att lotta ut ett så fint plagg som denna skjorta till en prins. Elian ska få denna i ljusblått och nu kan DU vinna en likadan i valfri storlek och färg ( grön, ljusblå, mörkblå, ljus gul eller brun) åt en liten prins nära dig ;) Allt du behöver göra är att skriva en kommentar härinne om varför just du ska vinna och sen väljer jag ut ( alltid lika svårt) vem som vinner! Tävlingen pågår till söndagkväll.

Kika gärna in och se alla andra fantastiska kläder! Tjejkläderna får mig att vilja shoppa till en prinsessa! Man kan SJÄLVKLART använda "Emilskjortan" till en Prinsessa om man vill!


Bild: Mycinnamongirl.no
Skriv också önskad storlek+färg ( mer info på hemsidan) samt din mailadress i kommentaren så deltar du.

Ps! När ni shoppar hos Cinnamongirl så får ni också 10% rabatt då ni anger Prinsessan vid beställning! Så passa på!




Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vilka söta kläder. En sån tröja skulle passa utmärkt på min lille prins. Han fyller 3 år i november och håller på att "självständighetsträna" (... ett finare ord för trots ;-) som bäst. Han vill vara stor och tuff och kunna själv, men han är egentligen en liten kille som vill vara i mammas eller pappas famn. Han jobbar mycket med detta och därför tycker jag han är värd en egen prinströja. Färg spelar ingen roll! Storlek: 3 år. (enligt hemsidan förstod jag det som att storlekarna är utifrån åldern, men då är jag inte så bra på norska heller... fniss)

Tack för en kanonbra blogg, jag läser den varje dag!



Ä

2008-05-15 @ 10:13:59
Postat av: Starmama

Åh! Precis vad våra prinsar skulle bli överlyckliga över! En riktig prinströja! Vi har världens goaste två små prinsar här hemma, de har 16 månaders åldersskillnad, är lika stora numera (4 år, snart 3 år gamla) och de är riktiga prinsar! Stora prinsen är cool och lugn, den lille prinsen är busig och kan ta för sig. Två olika personligheter, två olika prinsar!

2008-05-15 @ 10:21:28
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Anna

Storlek 92 vill jag ha om jag vinner. Min Leo skulle bli så fin i en!

2008-05-15 @ 10:22:07
Postat av: Starmama

Storlek 3 år, färg brun. Glömde skriva det :-D

2008-05-15 @ 10:22:38
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Martina

Sicken go tröja!

Min lilla pojke här hemma ska börja på dagis första september. Jag tror han skulle känna sig extra stolt och prins-aktig om man fick ha en så fin tröja sin första dag! En brun i stl 92.



Ha en fortsatt underbar dag!

2008-05-15 @ 10:25:57
URL: http://danzig.blogg.se/
Postat av: Kristina

Skulle blir jätteglad om jag fick ge tröjjan till mitt gudbarn Max. Han är 3 år och hade passa jättefint i ljusblått nu till sommaren.

2008-05-15 @ 10:27:29
Postat av: grombaben

Hei!

Jeg skulle gjerne vinne en mørkeblå i str. 4-5 år til en liten gutt som min kjære er fadder til(og sønnen til kusinen hans)og som jeg pleier å være barnevakt for av og til! Han har akkurat fått dignostert epilepsi og får masse anfall. Får så vondt av han, og siden han faller hele tiden må han gå med hjelm! Hadde vært tøft med en kul genser å gi til han, som en liten oppmuntring. Han er en tøff liten prins!

2008-05-15 @ 10:27:40
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: tvåbarnsmamma

Tack för en bra blogg och kul med så många tävlingar hela tiden! Det är alltid kul att kika in här för det alltid finns nåt nytt och roligt att läsa. Nu till saken... Ljusblått i storlek 92 (2 år) vill jag ha den! Min son är väldigt stor för sin ålder och kan ha samma storlek på kläderna som storasyster, och den där tröjan passar nog lika bra på dem båda två, eller vad tror du? Jag är en shoppingtokig mamma som handlar barnkläder på tok för mycket och nu har jag lovat en köprfi maj-månad och det kliar i fingrarna när jag går förbi en barnklädesbutik eller ser nåt skoj på nätet. Tror du inte jag blev frestad av denna? Brukar handla dansk design på kläderna men norskt skulle jag också vilja prova på - detta plagg kanske blir det första?



2008-05-15 @ 10:32:15
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: tvåbarnsmamma (igen)

[email protected]



Tack för en bra blogg och kul med så många tävlingar hela tiden! Det är alltid kul att kika in här för det alltid finns nåt nytt och roligt att läsa. Nu till saken... Ljusblått i storlek 92 (2 år) vill jag ha den! Min son är väldigt stor för sin ålder och kan ha samma storlek på kläderna som storasyster, och den där tröjan passar nog lika bra på dem båda två, eller vad tror du? Jag är en shoppingtokig mamma som handlar barnkläder på tok för mycket och nu har jag lovat en köprfi maj-månad och det kliar i fingrarna när jag går förbi en barnklädesbutik eller ser nåt skoj på nätet. Tror du inte jag blev frestad av denna? Brukar handla dansk design på kläderna men norskt skulle jag också vilja prova på - detta plagg kanske blir det första?

2008-05-15 @ 10:33:36
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!

Jag har en fantastisk tjejkompis, som är den starkaste person jag känner. För några år sedan förlorade hon sin mamma i cancer och nu har hon precis fött sitt första barn, en liten son. Jag vet att hon sörjer att hennes mamma aldrig kommer att få träffa sitt barnbarn och att han inte kommer ha en mormor, men hon kämpar på och klagar inte en sekund. Jag skulle hemskt gärna vilja ge henne den här fina tröjan som present, hon förtjänar all uppskattning och allt stöd man kan få!

Min mailadress är: [email protected], färgen spelar ingen roll och storleken vet jag inte riktigt... Han är ju liten än, men det är ju alltid bra med kläder att växa in i också =)

Ha en bra dag! //Marie

2008-05-15 @ 10:40:41
Postat av: Linnea

Hej! Jag har också en PRINS. Men jag är hans motte (moster) och får verkligen skämma bort honom på alla de sätt och vis. jag trodde aldrig att kärleken till ett syskonbarn kunde bli så stor, han är verkligen min stora kärlek i livet. Låter kanske smörigt, men helt sant :) Jag vet att han skulle gilla den där tröjan ;) Strl 92, färgen spelar ingen roll.

2008-05-15 @ 10:47:26
Postat av: Veronica Eriksson Mattsson

Från första ögonblicket var han min Prins! Med sitt lilla ljusröda fjuniga hår vann han allas hjärta. Kärleken är så obeskrivlig att jag kunde inte ens beskriva hur mkt jag älskade honom utan att börja gråta de 5 första dagarna! Och i den fina tröjan från myCinnamonGirl skulle han verkligen kunna tas för en Prins!



Om vi skulle vinna önskar vi den i ljusblått och stl 92.

/Veronica & Filip

2008-05-15 @ 10:53:13
URL: http://vilkenmage.blogspot.com/
Postat av: Daisy Ek

Hej!

Blev helt førælskad i dessa fina klæder och i skojortan som du lottar ut. Har læst din blogg ett tag och jag læser nog den dagligen, den ær super fin och man blir så glad av att læsa den. Skulle jætte gærna vija vinna denna skjorta. Har ingen lite prins sjælv. Men Sitter just nu och jobbar som Au pair hær i Norge, Sandvika/ Lommedalen, till en fantastisk liten prina som ær 1 1/2 år och nu till Juni ska jag læmna denna underbara familjen/ Prinsen som jag tar hand om dagligen och funderar på vad jag ska ge till honom, kænnde bara att denna skojortan va så "han" en rikitig liten prins ett charmtroll som skulle passa så bra i den.

Min mail adress ær [email protected], færgen får gærna vara i blått och storleken ska væl vara 80+ ( vet inte rikigt, men du kankse vet?) ønskar dig lycka..// Daisy Ek

2008-05-15 @ 10:53:20
URL: http://oppsidaisy.blogg.se/
Postat av: K

Ha en bra dag!

2008-05-15 @ 10:53:46
URL: http://znillet.blogg.se/
Postat av: Angel

storlek 92,2 år,ljusblå skulle passa perfekt som del av doppresenten till min gudson.Angels[email protected]

2008-05-15 @ 10:58:39
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Malin.E

Min brorson fyller år i juni, han blir 6 år och heter Oscar världens gulligast och mysigaste lille kille, han skulle bli som en dröm i skjortan. Vet inte vilken färg men han har samma färger på hår och ögon som Elian. Min meil [email protected]

2008-05-15 @ 11:07:31
Postat av: Susanne

Åh! vilken underbar tröja så gullig. Min tredje prins på 5 år som ligger sjuk i den värsta magsjukan skulle vara som en liten prins i tröjan. Vi vill ha en mörkblå i strl 122. Hoppas vi vinner för vi behöver något upppiggande här hemma.

Kram Susanne & Viggo

[email protected]

2008-05-15 @ 11:22:40
Postat av: Anonym

Åh! vilken underbar tröja så gullig. Min tredje prins på 5 år som ligger sjuk i den värsta magsjukan skulle vara som en liten prins i tröjan. Vi vill ha en mörkblå i strl 122. Hoppas vi vinner för vi behöver något upppiggande här hemma.

Kram Susanne & Viggo

[email protected]

2008-05-15 @ 11:24:31
Postat av: Susann

Förlåt det blev dubbla. :=)

2008-05-15 @ 11:25:54
Postat av: Anna-Lena

Åh, en sån skulle jag vilja ge min lilla prins Oscar, som har såååå stort tålamod och är så söt med sin lillasyster som han egentligen tycker tar och får lite för mycket uppmärksamhet! Det visade sig i lite knuffing och trots ett par veckor MEN han är sååå duktig nu och tar hand om henne och blir mer och mer glad i henne! Han förtjänar verkligen en ljusblå 104! ;) Kram

2008-05-15 @ 11:29:36
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej!



Min underbara väninna väntar nu sitt andra barn (en son), som beräknas komma till midsommar. Denna graviditet har tyvärr inte varit lika enkel som hennes förra.

Jag beundrar henne, då hon redan har en liten ettåring hemma och ett nyköpt och stort hus att ta hand om!

Denna gåva skulle vara oerhört rolig att ge henne, då den skulle symbolisera min stolthet och den inspiration hon ger mig! Hon är den bästa av alla mammor (enligt mig!) och den bästa av alla vänner.



En brun tröja skulle vara supersött, i strl nyfödd. Om det inte går att få just det önskemålet önskar jag den minsta storleken som finns annars! :)



Tack för en riktigt bra blogg!



Kram Malin

[email protected]

2008-05-15 @ 11:32:27
Postat av: josephine

Tilly vill vinna den fina skjortan (ljusblå stl 74) till sin undebara kusin Malte som är en riktig liten prins. De träffas alltför sällan och vi saknar honom massor. Men om några veckor får vi äntligen ses och då skulle det vara en otroligt fin present att ge. Tilly ska få en prinsess-tröja, så då matchar de ju dessutom varandra! :) Kramar! /[email protected]

2008-05-15 @ 11:33:03
URL: http://joxzephine.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag skulle så gärna vinna en brun prinströja (storlek 86) till min stora prins på snart 14 månader som tyvärr blivit lite åsidosatt på sistone då han för 2,5 månad sedan fick en lillebror med diverse krämpor.. Det vore en fin present och uppmuntran till vår stora prins! Tack för en underbart inspirerande blogg!

2008-05-15 @ 11:34:36
URL: http://majao.blogg.se/
Postat av: Jenny E

Jag skulle vilja ge en brun tröja i stlk 86/92 till min 15-månaders dotter. Hon förtjänar ltie lyx och fint, som motvikt till alla ärvda, lånade och Tradera-köpta plagg... En prinsessa med skinn på näsan, tuff och tålig, glad och sprallig, och sådär härligt underbar som bara ens eget barn kan vara! /[email protected]

2008-05-15 @ 12:07:05
Postat av: tessan

först vill jag ge DIG tusen varma soliga kramar från mig här i sverige, för en varm å inspirerande blogg läser den ett ANTAL :) gånger per dag!!!

Å denna underbart fina prins tröja skulle bli kanon att få ge till min STORA prins som ska börja skolan till hösten, kan inte förstå att min prins har blivit så stor tiden rinner verkligen iväg!!!!



många härliga kramar ...

2008-05-15 @ 12:13:25
Postat av: tessan

ops...glömde skulle bli fint med en BRUN I STORLEK 122.....:)

2008-05-15 @ 12:14:54
Postat av: Kicki med Cindy, Cody, Kyle och Tyler

Den tröjan som du visar på bilden hade blivit så fin på Cody. Han är verkligen värd en sådan nu efter sin jobbiga start här i livet. Storlek 104 hade blivit bra så att han har lite att växa i.

Ha en underbar fortsättning på veckan. Hoppas att du snart blir bättre i nacken.

2008-05-15 @ 12:31:47
URL: http://kampelycke.blogg.se/
Postat av: MAYA FANNY

Oh va fin den va =) Jag gillar din blogg =) Ha en underbar dag!





Besök gärna våran blogg också =)

2008-05-15 @ 12:34:55
URL: http://fannymayas.blogg.se/
Postat av: Anna Johanna

Åhh vilken sockersöt blogg du har jurru!

Har kollat in den först idag, dig vill jag följa mer och läsa mer om(;

Ha en bra dag med familj!

2008-05-15 @ 12:44:17
URL: http://annajohannasignekathrin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken söt tröja! :-) Jag skulle gärna vilja ge denna prinströja till min gudson Hugo. Han är en riktigt charmör och ett busfrö och skulle säkert bli jätteglad för en ny, cool tröja. Han skulle nog vilja ha en mörkblå, stl 86 (eller 92 om det inte går att få i en mindre strl).

2008-05-15 @ 12:51:32
Postat av: Lisa

Hejsan!

min prins heter Emil- han är inte min men nästan, jag är faster till honom :-)

han skulle va så fin i en burn/vit tröja i storlek 104!

min egna Emil i lönneberga! (det finns vissa likheter)

Hoppas att jag kan få ge honom denna tröja!



jag läser dig blogg varje dag! bor i hudiksvall.. inte så jätte långt från s-vall!

Kram

[email protected]

2008-05-15 @ 12:54:03
Postat av: Anonym

Skriver en gång till eftersom det verkar som att merparten skriver e-mailadressen i kommentaren.



Från första ögonblicket var han min Prins! Med sitt lilla ljusröda fjuniga hår vann han allas hjärta. Kärleken är så obeskrivlig att jag kunde inte ens beskriva hur mkt jag älskade honom utan att börja gråta de 5 första dagarna! Och i den fina tröjan från myCinnamonGirl skulle han verkligen kunna tas för en Prins!



Om vi skulle vinna önskar vi den i ljusblått och stl 92.

/Veronica & Filip

veronica[email protected]

2008-05-15 @ 13:20:39
Postat av: Isabella

Min lille skulle bli jätte söt i en sån fin tröja! En ljusblå till en 1½ åring. Tack för en underbar blogg!

bella[email protected]

2008-05-15 @ 13:29:30
Postat av: Elin r

För drygt ett år sedan fick min bästa kompis en son, som så klart var och är världens finaste. Tvärrr så bor vi 130 mil ifrån varandra så vi kan inte träffas så ofta som vi vill och just därför skulle jag vilja överraska dem med denna fina tröja. Jag önskar en ljusblå tröja i storlek 86.

Mvh Elin

2008-05-15 @ 13:34:59
URL: http://elinrydberg.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Jag skulle vilja vinna denna till min älskade brorson, han har precis fyllt 1 år (23 mars) Jag vill ge den till honom för att han hjälpt mig kämpa vidare i livet, när han föddes så mådde jag inte så bra, jag hade precis förlorat min farmor och jag var förtvivlad. Men sen så kom min ögonsten till världen och varenda gång han kollar på mig så tar han bort all smärta som finns inom mig och fyller det med kärlek. För mig är han värd allt i hela världen, och min kärlek till honom är större än allt annat!



Han skulle passa så bra i en brun eftersom han är mulatt. och den skulle passa hur bra som helst i sommar när han och jag ska umgås varje dag, jag ska nämligen vara barnvakt åt honom på vardagarna när hans föräldrar jobbar. Du kan bara tänka dig hur glad jag är över mitt sommarjobb!



Kram från Sara!



[email protected]



2008-05-15 @ 13:37:17
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag skulle gärna vilja vinna denna fina tröja till min lilla prins Gustav som är 16 månader. Han har precis förlorat sin morfar som bara var 63 år, detta skedde helt oväntat. Två veckor senare föddes hans lilla syster Ester!

Nu saknas min pappa och deras morfar enormt mycket! Ester är nu 12 dagar och utan mina barn hade jag aldrig klarat detta. Min pappa tyckte Gustav var så speciell, det tycker vi med! Vi älskar vår prins och vår prinsessa!



OM vi vinner önskar vi en brun tröja i stl 86 (92).



Ta vara på livet, ta hand om varandra och uppskatta varandras närhet & kärlek!

2008-05-15 @ 13:55:13
Postat av: Anna (kommentaren ovan)

Vet inte om min mailadress kom med i kommentaren ovan.... [email protected]

2008-05-15 @ 13:56:53
Postat av: Sara

Oj! Vilken fin tröja! Och så mjuk den ser ut!

Vi har bott i tropikerna ända sedan min lille son på 20 månader föddes, men nu skall vi flytta hem. Det blir mycket förändringar för honom. Bara en sådan sak som att ha långärmat på sig! Kanske en fin och mjuk tröja från Cinnamonboy kan avhjälpa i alla fall den chocken!

2008-05-15 @ 14:12:14
Postat av: Sara

Oj, vad tokig jag är! Glömde ange färg och storlek: Here goes: storlek 92, färg brun.

(Jag var den som skrev att vi skulle flytta hem från tropikerna så att sonen måste vänja sig vid långärmat.)

2008-05-15 @ 14:15:11
Postat av: anka

Åhh, en sånn lyseblå en i str tre år hadde vært SÅ skjønt på min lille prins. drømme

2008-05-15 @ 14:25:23
URL: http://snikksnakkblogg.blogspot.com/
Postat av: Martina

Sicken go tröja!

Min lilla pojke här hemma ska börja på dagis första september. Jag tror han skulle känna sig extra stolt och prins-aktig om man fick ha en så fin tröja sin första dag! En brun i stl 92.



Ha en fortsatt underbar dag!



Glömde ju helt av mailadressen första ggn.

[email protected]

2008-05-15 @ 14:32:48
Postat av: Stina

Jag är moster åt en liten prins som snart blir storebror i början av Juni, skulle verkligen vilja förära honom en prinströja den dagen. En gul i stl 2 år skulle passa honom bra =) Stina[email protected]

2008-05-15 @ 15:23:40
Postat av: Linda

skulle bara lägga in en liten kommentar att den va ju ur söt synd att man inte har en lite prins :)

2008-05-15 @ 15:25:06
URL: http://aidanpaa.blogg.se/
Postat av: MissKalinka

VIll gärna vinna den till min gudson som jag är så glad för! han ska döpa sig i juni och den vore perfekt till honom! Han heter max och är 3 månader. VIlken storlek som helst i 74-86 går bra. helst i brunt eller grönt.



2008-05-15 @ 16:16:09
URL: http://misskalinka.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-05-15 @ 16:19:32
Postat av: MarieLouice

Jag skulle gärna vinna en sådan skjorta till min lilleman, som är mammas och pappas älskade prins!

Vi önskar i stl:86

Ha det fint på 17:e maj, var i norge får några år sedan och firade nationaldagen. Jättetrevlig var det, önskar att man firade lika mycket i Sverige.



Min mail: [email protected]



ha en fortsatt trevlig dag=)

2008-05-15 @ 16:23:00
URL: http://carlismamma.blogg.se/
Postat av: MarieLouice

Glömde skriva färgen, jag en virrig småbarnsmamma=)

Hmmm svårt val men vi önskar grön=)

//Marielouice

2008-05-15 @ 16:25:01
Postat av: Romeo

Hej Elian! Romeo här, 1,5 år. Brukar titta på dig och skratta när du gör små video-snuttar. Skulle vilja leka med dig då... Min kusin fyller snart 1 år, så en mörk blå skorta i storlek 92 skulle vara perfekt. Hoppas jag vinner. Ha det bäst!

2008-05-15 @ 16:35:06
Postat av: Sandra

Åhh, vilken fin tröja :-) Själv så har jag precis fått reda på att jag ska få en liten prins och lyckan är TOTAL! Längtar så mycket till vårt lilla hjärta kommer <3



Skulle iallafall vilja vinna denna tröjan till min älskade vänninas son som precis har slutat med sina sprutor :-) Fick komplikationer med en blodpropp på 6 cm som nyfödd som slog ut funktionen i njurarna, och har sedan dess kämpat på med att överleva dagen. Skulle bli så glad om jag kunde skämma bort denna lilla ljuvliga pojke ytterliggare. Han är så värd det efter allt han gått igenom, och inte minst... göra mamma glad med :-)

En strl 86(92) och grön tror jag han hade önskat sig :-)



Ta hand om familjen och ha en fortsatt trevlig dag!



Kramar // Sandra

2008-05-15 @ 16:51:20
Postat av: Sanna

Åhh skulle vilja vinna en för att ge den till min underbara syster som ska föda i slutet av detta året. Skulle vilja ha en ljusblå och i en storlek som han kan ha när han är nyfödd :) hade varit sååå sött :D

2008-05-15 @ 17:03:25
URL: http://sannixen.blogg.se/
Postat av: Josefine,Blekinge

Jag vill naturligtvis vinna den fina tröjan åt min alldeles nya, underbara prins! Ludvig föddes 29/4 och är alltså bara drygt 2 veckor gammal idag, men så småningom skulle den passa utmärkt åt honom! : )

Jag skulle vilja ha den i minsta storleken och färgen får gärna bli en överraskning!

2008-05-15 @ 17:53:27
Postat av: Jennifer

Jag skulle vilja ge en sådan fin, härlig tröja till vår lille prins som fyller två år om en månad. Vore en perfekt gåva! Igår fick vi också bevis på ultraljudet att sonen skall bli storebror i november! Det är såå underbart att få den äran att vara gravid igen. Jag är så glad i hela kroppen, denna fina Emiltröja vore pricken på i:et!



Färg: ljusblå, storlek 98

Min mail: [email protected]

2008-05-15 @ 19:21:05
Postat av: Suzanne

Oj vilken söt tröja.

Den bruna i strl 92 skulle sitta perfekt på våran Oliwer. Han skulle då få den som present nu när han blir "stor-kille" och börjar på dagis den 2 juni.

[email protected]

Kram Suzanne

2008-05-15 @ 20:04:47
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Betty

Nästa torsdag fyller min gosse 4månader!



Jag gick över tiden TVÅ veckor men efter mycket skrik och tjut kom han äntligen ut!

Trots att håller mig vaken om natten och jag är så trött att jag snart få fnatten, så är han ändå min lilla prins så då passar ju verkligen denna vinst ;)



Skulle önska att få vinna en brun i str 92 =)

Kram Betty

2008-05-15 @ 21:56:33
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: http://blondstar.blogg.se

supersöt:)

2008-05-15 @ 22:15:31
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Line W

åh så fina kläder de har! jag skulle vilja vinna en grön i stl 92 till min söta brorson Elliot. Fast den skulle ju funka lika bra till hans tvillingsyrra Wilma....

2008-05-15 @ 22:29:58
Postat av: Frida

Hej Josefin! Läser din blogg varje dag, och blir lika glad av den varje dag! =) skulle gärna vilja vinna prinströjan för att ge den till min älskade gudson Oliver. Oliver fyllde två år i mars, men vi har inte träffats på nästan ett halvår tyvärr. Skulle så gärna vilja ge honom en prinströja i försenad födelsedagspresent eftersom han är världens goaste lilla kille! Trots att jag inte träffar honom precis varje dag så finns han alltid nära mitt hjärta och jag tänker på honom i stort sett varje dag! (Att han dessutom är lite lik Elian till både utseende och ålder, gör det ÄNNU roligare för mig att läsa din blogg =)

Fortsätt sprid glädje Josefin! Stor kram från Frida

2008-05-15 @ 22:38:10
Postat av: sandra j

En sådan tröja vore så fin på min systerson Jakob. En härlig 2-åring med eldrött hår. Därav tror jag mörkblå skulle passa perfekt, och den ser ju så varm och gosig ut en kylig sommarkväll. så en strl 2år vore fint.



2008-05-15 @ 23:11:03
Postat av: Lina med Lille trots

Vår lille Oskar är ett mirakel, han har trotsat döden flera gånger. Ett litet mirakel på 475 gr, som kom till världen alldeles förtidigt. Han är värd att få må som en prins och vad skulle då inte passa perfekt om inte en emil-skjorta med en krona-det får symbolisera hans charm och nobelhet.

Tack för en underbar blogg.

Om Oskar skulle vinna har han stl.104 och färgen brun älskar han!

2008-05-15 @ 23:38:30
URL: http://greddhyllan.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Gud vilken mysig tröja!

Jag hade så gärna gett denna fina tröja till någon av mina syskonbarn på 1år resp. 5½ år, dom är verkligen solstrålarna i mitt liv.

Hade jag kunnat hade jag gärna gett en till alla mina 16 underbara och mysig barn på dagis också!

Alla barn här i världen är värda varsin:)

Jag läste alla dina kommentarer innan jag skrev min egna, förstår att du har ett svårt jobb framför dig att välja en vinnare. Men lycka till!

Önskar en en FAB fredag imorgon, hoppas vädret håller i sig!

Kram och godnatt från Sverige.

2008-05-16 @ 00:35:12
URL: http://www.nogg.se/EddeGirl
Postat av: nettis

Hej,

åh, verkligen söta! Skulle gärna vinna en mörkblå, stl 2år, åt min underbara väns lilla prins! Hon ställer ALLTID upp och är en av de bästa vännerna man kan ha!..därför skulle det vara så kul att få ge denna till henne/dem. Dessutom skulle han vara såå söt i den! :)

Hoppas att ni får en mysig dag på dagis i morgon.

Klem

[email protected]

2008-05-16 @ 01:29:17
Postat av: Frida

Prinsen jag tänker på han bor i magen...

3 Oktober, kommer han den dagen?



Än så länge har han inga kläder alls...

Med denna på, slipper han gå naken neråt från hals!



Vad jag vet så gillar prinsen färgen blå.

Och storleken, det vet du bäst, när de é pyttesmå!



Kram och tack för en trevlig blogg//SundsvallsFrida ([email protected])



2008-05-16 @ 08:09:24
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Elin

Fullt upp med jobb och skola samtidigt för tillfället. Detta leder till att jag inte kan ge min lille prins Wilmer tillräckligt med uppmärksamhet för tillfället, vilket känns i mitt mammahjärta. Snart är jag dock färdigpluggad, och ska jobba 68%, så då får jag mycket tid för de jag gillar bäst, MIN SON och hans PAPPA.

En underbar prinsskjorta till min underbara prins helt enkelt! =)



Stl 3 år och ljusblå skulle jag gärna vilja ha! =)



Ha en underbar helg! KRAM

2008-05-16 @ 09:28:32
Postat av: Lotta Wiberg

Jag tycker att min lilla prins Emil här hemma förtjänar att få en så fin tröja. Då han snart ska bli storebror till en liten fin prinsessa som kommer i Juli. Eller kanske en bröllopspresent till prinsen också då mamma och pappa gifte sig förra lördagen. Gärna ljusblå i storlek 86

2008-05-16 @ 09:39:48
Postat av: Emma

Åhh..preciiiiis något i den stilen har jag letat här i Sundsvall men det finns då inte. Min son som är 3 år ska ha sagofestival som sommaravslutning med dagmammorna. Prinskronan är redan inhandlad så nu är det bara den övriga outfiten kvar och den där snygga skjortan i BLÅTT är precis såsom jag har tänkt mig till min lilla prins William ;-) Tack för en trevlig blogg!

2008-05-16 @ 13:05:20
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Emma igen

Ahh..glömde ju att säga att stl 104 (3-4 år) skulle passa fint.

2008-05-16 @ 13:06:44
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Sara Svensson

Hej! Jag skulle gärna vilja vinna en ljusblå i storlek 86 till min lilla prins Wilmer! Han är en busig liten prins som skulle vara så fin i skjortan på sin morbrors student! Kram Sara

sara[email protected]

2008-05-16 @ 14:56:53
Postat av: Johanna

Sååå otroligt fin tröja!! En grön i st 104 hade varit alldeles perfekt för en speciell liten prins som snart fyller år! Det skulle vara jättekul att få ge bort denna till honom.

2008-05-16 @ 16:59:08
Postat av: En Mölnbobos Liv

Åh vilka fina kläder! Jag vill hemskt gärna vinna en i grönt, den minsta storleken (2år). Den skall jag ha tills min lille son blir stor nog att ha den, han är min prins och mitt allt och skulle passa så fint i en grön tröja.

2008-05-16 @ 20:46:31
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Linda

Min bästa tjejkompis Erika har blivit gravid nu och skall föda i Oktober så en strlk till en nyfödd liten bäbis hade suttit fint!

2008-05-18 @ 12:13:42
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Helén

Åhh min systerson fyller ju snart 1 år och den skulle vara perfekt till honom. En brun i storlek 92 hade hans mamma och moster blivit överlycklig över.

2008-05-18 @ 15:38:46
URL: http://utopiahelen.blogspot.com
Postat av: Jenniepennie

Skulle vilja vinna den i den minsta strleken och ljusblå eller grön, vill ge den till min bästa vän som igår på självaste "suttonde maj" fick en liten prins.

Efter allt strul och skitsnack hon har fått stå ut med från avundsjuka människor är hon värd en sådan fin gåva!

2008-05-18 @ 17:32:15
URL: http://frejzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0