I LOVE ODD MOLLY!

Imorse njöt jag av FINA plagg på tvn hos Malou Efter Tio. Jag låg och fantiserade om mysiga barnvagspromenader med massa kläder i vinter, sen om en midja att ha i vår som jag ska klä fint :) Jag har aldrig ägt ett Odd Molly-plagg men tycker att de ser helt fantastiska ut. Ett sånt ska jag köpa SNART!


Vackert med spets!


Vita strumpbyxor är väldigt höstigt och fint tycker jag!


Det var mycket siden + ull. Kontraster är alltid snyggt.

Uppdaterat:


Den här skulle passa min mage nu perfekt!


Fin att ha under.
Här kan ni se på fina hemsidan.


Kommentarer
Postat av: LillaEmmas Dagbok

Åh jag såg också modevisningen av Odd Molly, helt underbara saker!!!! Har inte heller nåt plagg från dom men passande nog kommer ju julen snart :)



Hoppas att akupunkturen hjälper för dig, för mig är det guld värt. Nu är det inte långt kvar tills lilltejen är ute, jag blir så avis på dig!



Massor av kramar från Emma

2008-11-11 @ 19:35:10
URL: http://lillaemma1984.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh jag älskar Odd Molly! Har några plagg själv och de är både sköna och snygga. Tyvärr har de blivit väldigt vanligt med Odd Molly här i Sthlm så man är sällan ensam om sitt plagg, vilket ju iof är förståeligt :-) Tyvärr missade jag Efter Tio, en annan var ju tvungen att jobba! ;-)

Dessutom så är ju Odd Molly som klippt och skuret för er som är gravida!

2008-11-11 @ 21:29:23
URL: http://lifestylebykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0