Keep Calm and Carry On - vinnarna!




Nu har Heidi fått lotta ut de två vinnarna i tävlingen om varsin KEEP CALM and CARRY ON - poster!
Jag önskar er STORT GRATTIS, maila mig era namn + adresser så att ni kan få hem vinsterna. Postern är SÅ fin och ett perfekt

Min mail är: [email protected]


The winners are:



Postat av: Johanna och Stina

Åå nummer 15 plommon skulle passa perfekt i vårt sovrum! Gör det bästa av en tvåa med tre personer och en hund just nu =) Detta budskap är precis vad jag bör intala mej själv varje morgon! Tack för en kanon blogg!!

kramar Johanna och Stina

johanna(understreck)[email protected]

2008-11-13 @ 10:40:56
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/




Postat av: Tess

Heej!

Nr 10 skulle passa mig som handen i handsken! Skulle även behöva denna tavla då jag har panik över att jag snart är klar med min sjuksköterskeutbildning (klar i maj..) och jag vet inte riktigt om jag kommer klara av det (21 år, typ ingen erfarenhet mm :( ). Vet innerst inne att jag kommer klara av det men det är ändå tufft..

Så en sådan tavla på väggen för att påminna mig om att bevara lugnet skulle sitta perfekt.

Kramis!

2008-11-12 @ 23:27:56



Uppdaterat:

En kommentar ifrån Petra till ER:

petrified in pink (Petra)  ([email protected]) om Keep Calm and Carry On - vinnarna!:
Stort grattis till vinnarna, jag skickar era val på tryck direkt så meddela bara Josefine era adresser så postar jag så snart de kommer tillbaka från tryckeriet!

Kul att så många ville vara med och tävla. Jag kan absolut förstå varför eftersom budskapet passar lika bra nu som då, och med färger som nog passar de flesta. Själv har jag tre stycken men så har jag också tre barn, kanske finns ett samband?

Till alla er som inte vann denna gången vill jag gärna erbjuda er 10% på Keep Calm-tryck i min butik. Använd koden prinsessansdagboknov08 (gilt.tid 081117-081130). Välkomna till shopen!


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Grattis till vinnarna :) Tror allt jag ska skaffa mig en sådan, riktigt härlig poster!



2008-11-17 @ 20:31:22
URL: http://annamalin.blogg.se/
Postat av: Johanna och Stina

Oo hjälp vad jag är glad!!

Jag har mailat dej Josefine! TUSEN TACK!!

2008-11-17 @ 21:34:53
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/
Postat av: petrified in pink (Petra)

Stort grattis till vinnarna, jag skickar era val på tryck direkt så meddela bara Josefine era adresser så postar jag så snart de kommer tillbaka från tryckeriet!



Kul att så många ville vara med och tävla. Jag kan absolut förstå varför eftersom budskapet passar lika bra nu som då, och med färger som nog passar de flesta. Själv har jag tre stycken men så har jag också tre barn, kanske finns ett samband?



Till alla er som inte vann denna gången vill jag gärna erbjuda er 10% på Keep Calm-tryck i min butik. Använd koden prinsessansdagboknov08 (gilt.tid 081117-081130). Välkomna till shopen!

2008-11-17 @ 22:06:49
URL: http://www.petrifiedinpink.se
Postat av: Tess

Heej!



Gud vad jag är glad att jag vann :D Tusen tack!



2008-11-17 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0