Skruttis mår bättre!

Här var vi på väg ut för att hämta E idag, Elian fick en kaka på vägen ut då jag stod och åt dem i köket då han kom. OOps, snacka om att det stoppas en del sötsaker i min mun nu, måste köpa hem FRUKT också. Äter för lite nu då jag inte jobbar...


Hmm är det sånt här Mamma äter?



Nu kommer vi Pappa!
Här har Elian sin ulldress ifrån ifjol ( Nöstebarn) och mössa och skön halsvärmare ifrån Norrbaggen.

Han har knappt hostat ikväll och vi har sett film, eller jag såg halva och fick sen fotmassage och fixade med mail.

Sov Sött!

Kommentarer
Postat av: Alma

Nä men åå vad söt Elian är, vilken supermysig dräkt!

Kram Alma

2008-11-18 @ 22:55:24
Postat av: Emma

Haha det ser ut som om lille Elian tycker att de där kakorna är riktigt mumsiga.. Hoppas ni får sova i natt!

2008-11-18 @ 23:19:15
URL: http://misslindholm.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha det ser ut som om lille Elian tycker att de där kakorna är riktigt mumsiga.. Hoppas ni får sova i natt!

2008-11-18 @ 23:20:16
URL: http://misslindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0