Gina tricot och skor!


Min svarta jacka ifrån Gina, hoppas den håller denna säsongen iaf. Nästa år om jag blir rik ska jag investera i en svart snygg kappa, men i år tog jag en storlek större då jag vet att mage och bröst kommer att växa. Plus att i vår är det aningsbröst som ska värmas med sköna tröjor under.


Dessa sköna linnen som är stretchiga är SÅ fina.
Köpte ett beige, vitt, svart och ett duvblått (det jag bär idag)
Klänningen får ni se på väldigt snart, den blev så ful på galgen. Men den är också duvblå och med knyt under bysten.


Mina nya stövlar ( NILSSON )som jag ska ha i höst och vinter. De är fodrade, lagom låga, knappt någon klack och med gummisula.
ÅÅÅ jag vill ha klackar, blir så avis på alla som trippar runt i snygga höststävlar men dessa fungerar bra till stuprör och klänningar som dominerar för mig i höst. Nu ska jag inte behöav så värst mycket mer i Mammaväg.... Har några paket på väg som jag kommer visa er då de kommit. Som jag skrev så verkar posten gå via snigelvägen denna gången ;-)

Nu är det IDOL och mys som gäller, E lägger Elian så jag bara slappar.



Kommentarer
Postat av: Iris

Den där kappan har jag också, och det är väll det som är den enda nackdelen med att köpa kläder från sådanna affärer :/ men den är riktigt söt faktiskt :)

2008-09-23 @ 20:44:37
URL: http://irisamandalovisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ååå visst är linnena härliga! Har också ett i svart, men ska nog köpa några fler:) Kan tänka mig att de är perfekta när man är gravid också!



Det där du skrev i föregående inlägg om bröstcancer...säger som du och hoppas att MÅNGA stödjer det! Min mamma har haft det,€ endast 31 år ung (hon är frisk nu) så min absoluta största rädsla är ju att också få det..

Men så länge forskningen kan fortsätta tror jag en dag att alla kommer att kunna botas från det.



Ha en mysig kväll! Kram

2008-09-23 @ 20:49:02
URL: http://emmi85.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Josefine!



Jättesnygga stövlar! Får man fråga vad de kostade? Är precis sådana jag söker!



Ha en härlig kväll!



Kram Johanna

2008-09-23 @ 21:06:19
Postat av: Johanna

Vilka snygga stövlar, vad betingade dessa?

2008-09-23 @ 21:18:09
Postat av: Josefine

Iris: ja men man kan ju alltid gå tillbaka om kvalitén snabbt visar sig vara dålig. Jag betalar inte för saker som faller i stycker :)



Emelie: jag beklagar verkligen och skickar er ALL styrka och håller tummarna för att du ska slippa! KRAM



Johanna: de kostade 1700 kr!

Tackdetsamma snälla du!

Kram

2008-09-23 @ 21:19:56
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Karin

va fina saker du köpt! :) funderar på att spana in den där kappan, är nämligen behov av en sådan men har ännu inte hittat någon!

2008-09-23 @ 21:25:50
URL: http://lifebykarin.blogspot.com
Postat av: Therese

Snyggt =) Jag har också några såna linnen från gina, de är super!

Kram

2008-09-23 @ 21:27:16
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Lena

Hei Josefine..

Har ikke noe med det her å gjøre, men lurer på hvor du har kjøpt de fine stettglassene som du bruker å ha smoothies i?? de er så fine...:)

Kram

2008-09-23 @ 22:19:29
Postat av: Athena

måste säga att de e snygga mammagrejer, ja vill fan hade o ja e itne gravid :P

2008-09-23 @ 22:27:01
URL: http://athenaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa - väntar på pyret

När jag såg din jacka/kappa så lös jag upp!!

Nu har jag nog hittat en jacka som min stora mage kan passa i.

tack för att du är gravid fin och ger många tips till en annan som är gravid och fin :-)



Massvis med kramar till dig fina Josefine!

2008-09-23 @ 22:45:59
Postat av: Lovisa

Jättefina stövlar!

Jag vet hur det är när man köper högklackade skor och sedan ångrar sig enormt när man står där i en snödriva. Men vad gör man inte för att vara fin?=)Ska också satsa på låga klackar i år!

2008-09-23 @ 22:53:52
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Shahed

Jätte fina stövlar, vinter är snart hos oss =)

2008-09-23 @ 23:54:22
URL: http://shahed.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh va fina kläder du shoppat!Jag saknar verkligen en Gina affär i vår stad,de har så mycket snyggt!Skulle haft en hemsida där man kan beställa,för det har de väl inte!?? Ha de så bra!Kramiz!

ps.Jättetrevlig hemsida,blir så glad av attt titta in o läsa!

2008-09-24 @ 07:01:46
Postat av: emelie

Snygg kappa vart köpte du den? kram

2008-09-24 @ 09:22:50
URL: http://meandthecity.blogg.se/
Postat av: EMELIE

Jätte finna kläder du köpt.Hur en fråga när köpte du svarta tröjan med guld knappar på från zarhas??vill också ha en sån tyckte att den var jätte skön och fin.

Tack för en trevlig läsning emelie

2008-09-24 @ 09:25:37
Postat av: Nickan

Har köpt en likadan kappa, underbart snygg är den, jätte skön också=) Kram

2008-09-24 @ 09:27:33
Postat av: Nina

jag köpte denna jacka för nån vecka sen. Den är toppen! Jag är höggravid och köpte en storlek större jag med. Funkade toppen! och skön är den med =)

2008-09-24 @ 11:23:46
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag gillar verkligen kappan du köpt. Jag är inte gravid men har lagt undan den o ska köpa den imorgon. den e så himla fin!!! passar ju även om man inte har gravidmage men vill dölja sin mage ändå :)

Jag brukar läsa din blogg nästan varje dag o tyckte att de va på tiden att lämna en kommentar. för övrgit kommer jag från eskilstuna :)

Många kramar!!!

2008-09-24 @ 18:31:49
Postat av: Jessica

Du är alltid lika fin!! :D Ha d! /j

2008-10-02 @ 17:57:31
URL: http://yessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0