I ❤ candles!


Denna fyndade jag då jag köpte rosa tulipaner idag!

Den står just nu i hallen.

Planen är att köpa vita blockljus att ha i ljuslyktan. Det får fixas imorgon då vi ska köpa de sista babytingen som behövs.
Bla en liten kudde, salvor och lite annat smått och gott som vi absolut hade på plats länge innan Elian tittade ut men som nu glömts bort. Man känner sig lite mer cool med barn nummer två måste jag erkänna. Jag är ju liksom redan Mamma och man KAN köpa ting då bebis tittat ut. Även om jag tidigt köpt vagn, säng och annat för att ha det på plats. Skönt nu på slutet att slippa tänka på sånt.



Kommentarer
Postat av: Pethra

Läste att du skall köpa kudde, antar att det är till lillan och vill tipsa om Hästens kudde som de har till de minsta. Allergivänlig och helt helt underbar, vår dotter går ingenstans utan den utan skall vi bort, ut och åka eller hon bara skall slappa i vår famn så har hon kudden för hon kan helt enkelt inte somna utan den. Hennes fröknar är också helt såld på den, precis som alla andra vi känner. Den är inte så dyr som man kan tro utan helt klart prisvärd! Bara ett litet tips. :o)

2009-01-23 @ 19:35:08
Postat av: malin

Vad fin den var :)

2009-01-23 @ 19:43:23
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jättefint! Men är lyktan i trä? Var försiktig så den inte fattar eld isf! Så himla läskigt med eld och bränder... En stor kram till dig!!!

2009-01-23 @ 20:18:30
URL: http://great-n-little.blogspot.com
Postat av: josefine

Pethra: TACK, ska absolut kollas upp! Kram



Sofie: Ja den är i trä men i aluminium på toppen!



Kram

2009-01-23 @ 20:20:49
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Betty

Hej Josefin,



Läste någonstans att du vill amma.

Jag drack från veckan innan Axel föddes och under amningstiden Weledas amningste,

Det är ett te som innehåller bla fänkol och anis som stimulerar mjölkproduktionen.

Tet funkade väldigt bra för mig då jag hade problem att amma mitt första barn då mjölken inte räckte till.

Fänkol och anis är även lugnande för bebis mage och väldigt nyttigt =)



Bara ett litet tips =) ha en skön helg!

2009-01-23 @ 20:23:19
URL: http://frubettys.blogg.s
Postat av: karin

du kommer garanterat känna dig coolare med barn nr två,det sitter liksom i ryggmärgen allt faller på plats,man blir inte lika nojig över saker o ting,så var fallet för mig i alla fall,jag är så lycklig,för vi planerar att försöka bli med nr tre,detskulle vara SÅroligt o spännande om det blev så,stort lycka till till er,allt kommer gå fint,kram

2009-01-23 @ 22:23:15
Postat av: Anna-Carin

Jag gillar vita o rosa saker....den där lyktan var jätte fin....

2009-01-23 @ 23:20:06
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Stella

Hei



Den lykten var kjempefin! Hvor fant du den?

2009-02-02 @ 00:18:34
Postat av: Stella

Hei



Den lykten var kjempefin! Hvor fant du den?

2009-02-02 @ 00:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0