Tävling - Dodde.se - ALLA LEKSAKER ONLINE!

PRESSMEDDELANDE:

Idag lanseras webbutiken Dodde.se som gör det lättare att hitta kvalitetsleksaker till låga priser och för snabb leverans.

Stockholm, 23 juni 2009 – För många föräldrar är köp av barnleksaker ett dilemma. Stora butiker med brett sortiment är sällsynta medan det omvända gäller för många mindre butiker. Dessutom är det ofta tidskrävande att hitta rätt leksak och populära produkter är många gånger slutsålda. Detta var några av de upptäckter som grundarna bakom Dodde.se gjorde när de granskade leksaksmarknaden.

Några bra webbutiker för leksaker hittade de heller inte trots den ökande näthandeln.
Efter flera månaders hårt arbete slår de därför upp dörrarna till webbutiken Dodde.se som ska göra det lättare för konsumenter att snabbt hitta kvalitetsleksaker till låga priser. På Dodde.se finns fler än 4000 produkter att välja bland. Sortimentet omfattar allt från spel, dockor, cyklar, böcker, babygym, hobbyprodukter och en mängd andra leksaker. Leksaker från de flesta stora tillverkare finns att köpa hos Dodde.se. LEGO, Micki, PlayMobil, Brio, Lundby, Barbie, Fisher Price, Hello Kitty, Kärnan, Alga är bara några av varumärkena.



Puh! Läste ni allt? Jag tycker det är GOOD NEWS!
Jag personligen gillade absolut utbudet bäst, de har verkligen det man letar efter.

För att FIRA så kan ni nu vinna ett presentkort på 500 SEK i shopen! För att vinna skriver ni en kommentar här med vad ni skulle köpa för vinsten så deltar ni i utlottningen på söndag.


Elian & friends badar väldigt snart i denna härliga pool!



MASSA LYCKA TILL ❤

 

 


Kommentarer
Postat av: Starmama ♥

Hej Josefine!



Minsta sonen fyller snart 4 år och om jag vann ett presentkort så skulle jag överraska honom m. Lego slottet. Lego är det enda han leker med just nu, så drömmen skulle verkligen gå i uppfyllelse!



Kram Starmama

2009-06-23 @ 12:16:27
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA NU MED EN LITEN TILL I MAGEN

Vilken fantastisk butik! Tack för tipset!



Om jag skulle vinna skulle jag köpa en pool åt våra två barn att leka och bada i nu när värmen börjar komma! Det skulle göra dom så lyckliga... :)

2009-06-23 @ 12:16:43
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!



Jag och min sambo väntar vårat första barn i oktober och har fortfarande inte hunnit köpa så mycket barnartiklar, blev så glad när jag såg den här webbutiken - det är ju perfekt!



Skulle vi vinna presentkortet så skulle vi köpa Mumin babygym samt Musikmobil Spöket Laban.

Tror att det skulle uppskattas utav bebisen, men även av oss såklart! :)



Tack för en kanonbra blogg Josefin, ha en fin sommar!



önskar Jenny med familj

2009-06-23 @ 12:24:47
URL: http://www.majsorm.nu
Postat av: Elin

För 500:- hittade jag mkt hos dodde.se



En verktygslåda till sonen:

http://www.dodde.se/kategori/nastan-pa-riktigt/verktyg/vertygslada.html



En leksak till vagnen till mitt första syskonbarn en dryg vecka gammal:

http://www.dodde.se/alder/0-12-man/vagnsleksak-1.html



Och ett set för att upptäcka småkryp, hur kul som helst!:

http://www.dodde.se/kategori/experiment/box-vaxter-och-smakryp.html



Skulle jag inte vinna måste jag nog handla ändå!

Tack för en bra blogg! /Elin

2009-06-23 @ 12:26:06
Postat av: Ella

Min sønn på 5 1/2 ville blitt superglad for en LEGO Bondegård (7637). Han elsker lego og han elsker dyr, så den hadde passet supert. Den hadde vært perfekt som en sommergave fra mamma! :-)



Ha en strålende dag!

2009-06-23 @ 12:47:13
Postat av: Marielle

Den poolen har våran lilla Vinga fått av sin morfar redan och invigde den i förrgår. Hon va jätte lycklig. Den är i fint metallic blå skimmer. Hennes pappa satt med henne i den med. Hoppas ni utnyttjar den tillsammans.

2009-06-23 @ 12:48:58
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Oj va kul med en ny butik!



Allt fanns ju verkligen!



Om jag vann skulle jag vilja ha en vit brio spis.



Kram Bonnie

2009-06-23 @ 12:49:22
URL: http://bonniesvitarum.blogspot.com/
Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

Jag skulle köpa ett leksaksgarage till min son och ett dockhus till min dotter. De står högt upp på önskelistan just nu.

2009-06-23 @ 12:53:20
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: mammagladh

Ifall jag skulle vinna så skulle jag köpa en röd suflettvagn, dockvagn i rött trä med matchande bäddset. Så sött! Härligt med trä, det håller.



http://mammagladh.blogg.se

2009-06-23 @ 13:13:41
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Viktoria ♥

Vilken butik, det fanns verkligen massa bra saker där! Tack för tipset!

Vi skulle köpa ett Mumin babygym eftersom vi inte har inskaffat något babygym till vår skrutt som är beräknad att komma om fyra veckor. Sen är allt i stort sett färdig köpt, bara en fin sängmobil som fattas :) Kram!

2009-06-23 @ 13:14:53
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/
Postat av: Line

Åååh - endelig et sted med Aquaplay igjen, har lett etter det i flere år for å kunne bytte ut et par slitte deler i vårt sett - typisk at vi da nettopp har pakket det bort :o(



Jeg har ei jente som blir 8 år 1.august - og vinner jeg så skal hun få velge i fra Schleich produktene. Hun har nettopp begynt å spare på hestene derifra og det er mange å velge i - tenk så glad hun hadde blitt :o)

2009-06-23 @ 13:15:14
URL: http://www.linlaa.blogg.no
Postat av: Tina

Hej,

om jag vann skulle jag köpa Lego i massor hos www.dodde.se



/Tina

2009-06-23 @ 13:30:43
URL: http://www.dodde.se
Postat av: Åsa M

Hej! Min lilla tjej har precis börjat leka med sin docka och skjutsar runt den i "lära gå-vagnen".... Med en dockvagn (http://www.dodde.se/kategori/docklek/dockvagn/brio-sittdockvagn-rosa.html) blir det nog ännu roligare!! :) Så nu håller vi tummarna för att vi ska vinna en sån!

2009-06-23 @ 13:35:03
Postat av: Karolina

hejsan.. om jag vann så skulle jag köpa en större badpool till våran största dotter på snart 4 år som fortfarande badar i bebispolen.



trevlig sommar! och tack för en underbar blogg..

2009-06-23 @ 13:35:08
Postat av: Åsa

Oj, vilket utbud de har!! Jag vill ge min dotter Alva en docka (skrållan) eftersom hon har börjat greja så med sin lilla första docka. Dessutom blir det en cd med musik från Astrid Lindgren som vi kan ha i bilen under semesterresorna. Kram

2009-06-23 @ 13:39:32
Postat av: Frida

Hej!



Om jag skulle ha turen at vinna så skulle jag välja att köpa en liten pool till Theo. Han älskar att bada! Några vattenleksaker att ha i poolen hade också fått följa med :)



Tack för en härlig blogg! Kram frida

2009-06-23 @ 13:52:34
URL: http://gumsilums.blogg.se/
Postat av: InaStina

Mina tre söner små,

skulle ett eget "AquaPlay" få.

För de älskar att leka och plaska,

och deras mamma skulle efter guldet i

plånboken slippa vaska!

2009-06-23 @ 13:57:15
Postat av: Ulrika

Hej! jag skulle köpa Lego för både min dotter och son är tokiga i det.

2009-06-23 @ 14:06:45
URL: http://ulrikassuperblogg.blogg.se/
Postat av: Perla - mamma till 2 sessor!

Hej!

Om jag har lyckan att vinna så önskar sig min lilla 11 månaders sessa en BRIO sorteringslåda. Hon har just börjat intresera sig för sådant. Just nu använder vi en köksbunke och några kulor, hade varit roligare med en riktig dock, haha ;)

Kram /Anna

2009-06-23 @ 14:13:20
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej

om jag vann skull e jag köpa en badpool till våran vilda 3 åring som älskar att bada! :)



/Sofia

2009-06-23 @ 14:48:26
URL: http://tjoflanta.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Jag skulle køpa spelet "Guess what I am" till min systerdotter Nellie 3 år och sedan skulle jag køpa ett racerset med två radiostyrda bilar till min systerson Liam 6 år. Sedan skulle jag passa på att leka riktigt mycket med dem nær jag kommer hem till Sverige på semester i sommar =)

Btw - tack før en fantastisk blogg!

2009-06-23 @ 14:51:01
URL: http://johacob.blogg.se/
Postat av: therese

skulle vilja köpa en rubiks revolution til min underbara, men dock stöniga syster som tror hon kan och vet allt!!! kansje den nye rubiksen får hennes hjärna i trim.



Ha en solig dag:)

mvh therese

2009-06-23 @ 15:15:02
Postat av: Maria

Åh, så skoj med en ny webshop. Kan aldrig blir för många då det gäller leksaker. Så praktiskt att shoppa på nätet!



Om jag skulle ha turen att vinna skulel jag på direkten köpa en Rosa dockvagn från Brio till dottern. Något som både hon och jag har suktat efter :)



Trevlig sommar!



Kram maria

2009-06-23 @ 15:36:33
URL: http://novamaria.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!



Jag skulle med en gång beställa ett solskydd till vagnen. Välbehövligt nu när solen äntligen är här! :D



Ta hand om dig och din familj!

/Madde

2009-06-23 @ 15:54:40
Postat av: Anna

oj vilket utbud det var, roligt! Om jag vann skulle jag köpa Mumin Babygym till vår lilla krabat som kommer i december. Mumintrollen har varit en stor favorit hos mig sen jag var liten och hoppas kunna föra detta vidare!



Kram..=)

2009-06-23 @ 16:18:32
Postat av: Emma

Jag skulle vilja vinna för att min älskade guddotter fyller 3 år i juli. Skulle vara jättekul att köpa något speciellt till henne, nåt annorlunda än någon annan leksaksaffär här i Sverige har att erbjuda! Min guddotter betyder ALLT för mig och jag vill att hennes dag ska vara speciell!

2009-06-23 @ 16:55:33
URL: http://www.emmlu.blogg.se (låst blogg)
Postat av: Anita

Jag vill såklart vara med och tävla!

OM jag har turen att vinna skulle min flicka genast få ett minikök från Micki att ha i sitt rum!

2009-06-23 @ 16:55:47
URL: http://anonitota.wordpress.com
Postat av: Maria J

Hej Josefin :-)



Om jag hade den makalösa turen på min sida hade jag sååååå gärna vunnit http://www.dodde.se/alder/1-3-ar/bobby-car-svart.html

till min son när han fyller 1 år. Han älskar sin kusins fina bil, men det har tyvärr fått vänta på sig tills jag började sommarjobba efter studenten. Hoppas verkligen på tur, för han hade blivit så glad :-)



Tack för en bra blogg och ha det så skönt i sommarvärmen!

Kram Maria J

2009-06-23 @ 17:04:38
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Tack för tipset om en mycket bra webbutik!



Jag skulle köpa Brio bilar till min son om jag vann =)



Kramar

2009-06-23 @ 17:33:47
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hejsan. Ha följt dig ett tag och försökt tävla i dina tävlingar men inge större framgång så jag testar igen..=D Sen måste jag säga att bloggen är rolig att läsa när du kommer med himla bra köptips på bra sidor. Så fortsätt med det för jag tittar in och få shopping suget att bli större så därför ska jag vara med nu och tävla och skulle jag vinna skulle jag köpa resesängen då den kommer att komma till stor användning när det fars och flängs överallt och då faster hjärta ska kunna ligga skönt när grynet kommer och hälsa på.



Håller tummarna nu.



/Jessica

2009-06-23 @ 17:44:30
Postat av: Anonym

Hei-hei! Oj, for en fin lekebutikk! :-)

Om jeg vinner, ville jeg valgt enten et barnepool eller et familiepool som vi kan ha på verandaen. For jeg satser på en lang og varm sommer her i Oslo! ;)

St.hans-klem fra Inger-Lise

2009-06-23 @ 18:45:05
Postat av: Erika

Jag skulle välja en musikmobil att ha ovanför spjälsängen till min lilla systerson som är två månader. Jag skulle ge den i doppresent eftersom att hans mamma (min syster) vill ha en sådan. Lillen har legat på sjukhus en del redan och har varit väldigt fascinerad av den som fanns på sjukhuset.

2009-06-23 @ 18:48:14
Postat av: Michaela Axebrink

Hej hej! Hoppas du njuter ute i solen:)



Jag hade köpt Servis Mellamin Tummen den va ju så urgullig, och sen även den Bamse-lära gå vagnen, passar bra till min lilla syster son som är på väg att gå nu:)



Tack för en super bra blogg



Kramar i massor

2009-06-23 @ 19:43:58
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hello!

Om jag vann skulle jag köpa några figurer från "I drömmarnas trädgård"...min dotters absoluta favoriter!

//Camilla

2009-06-23 @ 20:08:23
URL: http://illimill.blogg.se/
Postat av: Anne Lene

Hej :)



Jättebra utbud och lågt portohade butiken. Det tycker jag är viktigt när jag väljer nätaffärer att handla ifrån :)

Om jag drar vinslotten skulle jag ha valt att köpa en Spindelmannen sparkcykel till min Elliot. Han har syrrornas välanvända gamla med lite rost på.



Kram Anne Lene

2009-06-23 @ 20:14:55
URL: http://fyrklovret.blogg.se/
Postat av: Anna från Sundsvall

Oj, vad mycket fint. Det är ju helt omöjligt att välja nåt, jag vill ha en av varje :-) Kanske en pool skulle passa fint eller en balanscykel eller en sparkcykel eller, eller....



Kram!

2009-06-23 @ 20:29:26
Postat av: Anonym

Hej josse maya här lindas syrra jag skulle nog kanse köpa nån liten pool eller nåt sont ha en bra sommar dag.,.,.

2009-06-23 @ 20:39:26
Postat av: maya

Hej josse maya här lindas syrra jag skulle nog kanse köpa nån liten pool eller nåt sont ha en bra sommar dag.,.,.

2009-06-23 @ 20:39:48
URL: http://finaflickansblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny Ternestål

Hejsan! Vilken bra sida, hittar mycket roligt. Om jag vann skulle jag nog vinna Rorri-bilar som låter för min son på 1 år är helt galen i Rorri och vill se på filmen flera gånger per dag!

kram kram från Sundsvall

2009-06-23 @ 20:54:05
URL: http://ternestael.blogg.se/
Postat av: elin

åååå va mycket fint som fanns, men om jag vann (hoppas,hoppas) skulle jag lägga till lite pengar så att jag skulle kunna köpa både en svart brio lära-gå-vagn och en röd fin barnsits till stolen. Våran lilla på 4 mån har redan lärt sig sitta så nu skulle det verkligen vara bra med en barnsits så han kan sitta med vid bordet vart vi än är. och känner jag min son rätt kommer han att behöva lära-gå-vagnen långt innan han är ett år!



tack för en fin blogg.

kram

2009-06-23 @ 21:16:14
URL: http://oliverblomdahl.blogspot.com
Postat av: Jessica

Oj, vad mycket bra det fanns! Tog sin lilla tid det här :-)Hittade iaf några försenade ett-års-presenter till min lille Alexander: BRIO Race bil, Lille Skutts bultbräda och BRIO helikopter och så en liten sak till mig och pappan så vi kan göra nåt tillsammans på kvällarna. Fick bli ett Plockepinn! Håller tummarna! Ha en bra sommar!

2009-06-23 @ 21:25:59
Postat av: johanna

ohh skulle jag vinna skulle jag köpt en laban musikmobil till vår lille bebis som kommer om ca 4 veckor...

Massor av fina leksaker på denna sidan, kommer garanterat besöka den då o då..



tack för en fin mamma-blogg...



mvh johanna

2009-06-23 @ 21:30:50
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Malla

Min guddotter fyller 1år den 8:e Juli och om jag vann skulle jag köpa en docka och härliga och hållbara träleksaker till henne. Hon är en rikigt charmtroll utan ett hårstrå på huvudet och hon har verkligen tagit en stor plats i mitt hjärta.

2009-06-23 @ 21:31:47
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Elin

Det låter verkligen som en toppensida!

Om jag skulle vinna skulle jag köpa BRIO, Sorterings låda och BRIO, Bygg Clown.



De har verkligen fina leksaker!

2009-06-23 @ 21:35:01
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Theres

Oj vad leksaker det fanns.. Om jag vann skulle jag köpa en massa bitleksaker till min snart 4-månaders son som hela tiden har händerna i munnen, och skallror då han nyss har lärt sig att ta fast i leksaker och tycker det är sååå roligt :)

2009-06-23 @ 22:10:04
Postat av: Josefine

Min dotter fyller snart två år och i samband med det flyttar vi till en ny lägenhet med stor uteplats. En trehjuling vore verkligen den perfekta presenten till mitt lilla yrväder.



Tack för en bra blogg!

2009-06-23 @ 22:20:17
Postat av: malin

Poolen absolut, vår pojke skulle älska det!

2009-06-23 @ 22:24:48
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag skulle köpa diverse "Cars"-prylar, sonen har blivit biltokig och fyller snart 2 år - vore helt perfekt, snacka om att jag hoppas på att få vinna!

2009-06-23 @ 22:36:19
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Fru Lundin

Om jag vann skulle Ella få en liten pool och kanske en buss från fischer price. Super bra sida!

2009-06-23 @ 23:08:32
URL: http://frulundin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej Josefin!

Verkar ju vara en kanonbra webshop det där.

Jag blir moster för första gången nu i veckorna, och skulle därför vilja ge bebisen och h*ns föräldrar. Det underbara babygymet med muminfiguer vore en helt underbar present! Så nu är det bara till att hålla tummar och tår!



Tack för en underbar blogg- den riktigt strålar!



Kram Fia

2009-06-23 @ 23:09:00
Postat av: Mia

Rolig tävling och fin butik. Skoj att du får bjuda på en tävling därifrån!



Jag vill vinna en söt dockvagn till min lilla 3-åriga tjej. Många långa promenader är det numera med dockvagnar så det skulle vara mysigt att få överraska henne med en rosa som är hennes absoluta favoritfärg!!

2009-06-23 @ 23:13:58
Postat av: Lilly o mamma

oh vilken bra butik!

om vi vann skulle vi investera i en stor bondgård från lego eftersom lilly älskar djur.

nu ska vi hålla tummarna tills på fredag =)

2009-06-23 @ 23:22:47
URL: http://lillyomamma.blogg.se/
Postat av: Wenche

HVIS jeg er så heldig å vinne skal jeg kjøpe dukkehuset Lundby småland til min datter Stina på 7 år:)

Dette huset ønsket jeg meg veldig da jeg var barn...Nå er det Stina som har et stort ønske om å eie dette fine dukkehuset:)Så KANSKJE vi er heldige denne gangen<3



Liker så godt bloggen din, Josefine, og leser den hver dag:)

Ha ei god natt:)

2009-06-23 @ 23:29:19
Postat av: Dessie

Jag skulle gärna vilja vinna lego till min lille kille som fyller 4 i Juli. Det är allt han önskar sig förutom att lillebror ska "bli klar" i magen och komma ut och träffa honom, då han fyller år.

Mvh/ Dessie

2009-06-24 @ 00:03:19
URL: http://www.dessies-egna.blogspot.com
Postat av: Jenny

Wow, vilken superbra shop! Verkligen STORT utbud! Om jag vann presentkortet skulle jag köpa ett "Bonito hoppdjur" till min yngste son som fyller 1 år i början av juli! Jag tänkte nämligen köpa en sån på Barnens hus förra veckan men det var såklart slut. :(

2009-06-24 @ 00:12:12
Postat av: johanna,.,.,.,.,.,..,.,

åååh jag hägar på dig marie,.,.,.,

2009-06-24 @ 07:13:49
Postat av: Josefin Ä

Hej

Om jag vann skulle jag köpa duplo till min lilla älskling som fyller två i augusti!!

/Josefin

2009-06-24 @ 07:33:33
Postat av: Astrid

Hei Josefine!!!

Takk for tipset ang websiden;) Der var det veldig mye fint... Vinner jeg vil jeg kjøpe en lære-gå vogn til min lille sønn, ønsker meg egentlig Brio sin men den fantes ikke der.. Sikkert like bra den fra Micki.

Ønsker deg en fab dag, kos dere i solen;)

Klem

2009-06-24 @ 07:35:12
Postat av: Anna

Det skulle bli en låda lego basic och kanske en byggplatta till det i födelsedagspresent till sonen som fyller fyra snart!!!

2009-06-24 @ 09:32:50
Postat av: Mimi

Efter att ha bott i ett renoveringskaos i 6 mån skulle jag låta min son som snart fyller 2 år få välja ut några nya leksaker själv. Han har inte haft några ytor att leka på och haft väldigt begränsat med leksaker under denna tid, men ändå har det (nästan) bara varit glada miner! Jag misstänker dock att han skulle ha valt verktygslådan fr Bosch ;) Tack för tipset! Kram M

2009-06-24 @ 09:43:22
Postat av: Sara

Tack för tipset på en bra leksamsaffär. Så himla smidigt att få handla hemma i lugn och ro och billigt var det :-)

OM jag vann så skulle jag välja ett trappskydd, det tar liten plats och var snyggt. Vi har tyvärr inga barn själva då jag precis har fått vårat 3:e missfall men jag har en älskad systerson på 1 år som älskar att klättra i min trapp och jag vill gärna undvika att han gör illa sig.

Tack för en bra blogg!

2009-06-24 @ 10:35:26
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Lina

Åhh skulle köpa den fina röda bobbycaren till min Systerson som fyller 1 år nu i Juli om jag vann, men turen flyter ju inte på så bra för min del i tävlingar.



Trevlig sommar Josefine & Company!

2009-06-24 @ 16:11:51
Postat av: sara

Jag skulle vilja vinna hellokitty dockvagnen till min 3 åriga dotter och en brio spikbräda till min 8 månader son som älskar att slå på saker.

Har varit med i många tävlingar hos dig, kanske min tur denna gången?



Ha en mysig dag..

2009-06-24 @ 16:21:34
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/
Postat av: Titti

Vilken bra tävling! Om jag skulle vinna skulle jag helt klart köpa techniclego till sonen.Han är ju som galen i lego!! Ha en härlig dag!!

2009-06-24 @ 16:52:43
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Sonja

Oj, en så fin butik med massa fina leksaker till de små. Vi väntar vårt första barn i december och skulle jag vinna gåvokortet skulle jag nog köpa Mumin babygym.



Är finlandssvensk och bor i Oslo så det hade varit lite extra kul med något som påminner om Finland. Mumin till vår lilla som ju blir en "halv finne".



Ha en fortsatt fin sommar och njut av semester och allt er familj skall göra.



Kramar

2009-06-24 @ 18:29:35
Postat av: Malin

Vilken härlig tävling!



Webbshopen hade ju verkligen hur mycket bra grejer som helst. Men jag står i valet och kvalet om jag skulle köpa en ny pool till barnen nu när sommaren är här. Eller om det skulle bli den fina racerbilen till Ludwig. Han har en kompis som har en liknande och han blir lika frälst varje gång han får syn på den. Om jag vinner blir det iaf något av ovanstående.

2009-06-24 @ 22:15:33
URL: http://mtl.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Om jag vinner skulle barnen nog vilja en pool

så att man i sommar värmen kan hålla sig cool.

2009-06-25 @ 09:12:40
Postat av: jeanette

Jag skulle investera i Belville stall och Belville hästhoppning, lägga till lite och även köpa Lego hästtransport. Detta skulle få hästtokiga 8-åring att längta till sommarens regniga dagar då man i lugn och ro kan bygga med Lego!

2009-06-25 @ 10:14:05
Postat av: AnnaJess

En ljuvlig trollungge har kommit till oss,

henne vill vi gärna ge något fint förstås,

vinner jag blir jag först väldigt paff,

men önskar mig fort BRIO:s ljuvliga uggla och giraff

2009-06-25 @ 10:17:12
Postat av: Hanna

Jag hade köpt något från AquaPlay. Aquaplay Sluss och Hamn troligtvis. Det passar min 3-åriga dotter som älskar vatten och gärna vill vara ute och leka så mycket som möjligt.

Det kanske kan sysselsätta henne så man hinner fånga lite sol också.

2009-06-25 @ 13:00:26
Postat av: monica

jag hade gärna beställt aqualand till barnen att ha ute i trädgården så här underbara dagar att leka i skuggan med!

2009-06-25 @ 20:01:28
URL: http://blaklinten.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej!

Skulle jag vinna så skulle jag köpa Lego till min son, alla hans kompisar har det och kan tycker det är så kul att leka med. Och nu i sommar ska han börja sova i sitt rum, så det skulle vara en fin present! Sköt om er. / Sofia

2009-06-26 @ 00:08:21
URL: http://sofianorberg.blogg.se/
Postat av: Daniel Johansson

Hej!

Som ensamstående trebarnsfar så hade jag lätt valt att antingen köpa "Intex familjepoolen" för 499kr, eller:

Badminton för 4 personer, Miniboule, Vattenspridare Djur, Vattenfallslagun, Aqua Play.

De sakerna kostade 496kr och hade fått barnen att leka mer utomhus istället för att sitta inne i det fina vädret.

2009-06-26 @ 08:23:45
Postat av: sara

hej:) vilken fantiskt tävling og vilket utbud dom hade der:) skulle jag vinna ngt skulle jag köpa ngt till min brorson som är 8 månader:) tyvärr träffar jag honom allt för sällan då jag bor her i oslo og han sverige, men skall på besøk i sommar å då måste man ju ha me seg en liten present:) ha en toppen dag i det underbara vädret som oslo bjuder på idag:)

2009-06-26 @ 09:59:06
Postat av: Katarina & Neo

Har en son på snart fem månader och när han blir liite större skulle han självklart vilja ha en booby car att glänsa runt i!



Håller tummarna!

2009-06-26 @ 10:22:54
URL: http://www.wiggo.org
Postat av: Maria

Hej Josefin,

Nu har jag försökt varit med och tävlat på olika barngrejer på din blogg. Väntar mitt första barn 22juli. Nu testar jag en sista gång att tävla innan jag åker upp till Svall ( bor i gbg)där vi har tänkt att föda eftersom jag kommer därifrån. Jag har varit runt och kollat mycket på ett babygym, men har tyckt att det varit så dyrt, det är ju en hel del man skall ha =) Så om jag vinner så skulle jag bli superglad för babygymmet med mumin. Jag får passa på att önska dig en härlig sommar och hoppas mammagalan blir toppen här i götet=)



Kram Maria

2009-06-26 @ 10:44:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Caroline Ohlsson

Så mycket roligt dom hade i sin webshop! Min brorson älskar pippi så om jag vinner skulle jag köpa ett pippi lekhus till honom och någon pippi bok!



Ni får ha en mysig helg!

2009-06-26 @ 11:57:01
Postat av: Sara

Hej!

Jag skulle köpta 12"-cykeln och ett par Alfonsböcker till min nästan-3-åring. Nästan-1-åringen skulle få hänga med på ett hörn - hon vill ändå inte leka med någonting annat än det storebror leker med.

2009-06-26 @ 12:05:23
Postat av: Frida

Om jag vinner så skulle jag köpa massor av "Gör dina egna studsbollar", "Gör dina egna tvålar" osv. i den "Kul att skapa" serien. Jag tycker det är viktigt att barn får vara med och skapa saker själva, som tvålar och sådant som man kan använda. De blir så stolta när de kan använda sin egen tvål och sin egen studsboll och det hjälper barnen att utveckla sin kreaktivitet, och att inte fastna framför tv:n eller datorn.

Kram Frida!

2009-06-26 @ 12:08:41
Postat av: Johanna

Åh, vilken fin leksakssajt! Här skulle jag vilja handla ett Lundby Dockskåp till min små tjejer om vi vann!!!



MVH//Johanna

2009-06-26 @ 12:59:22
URL: http://www.tegumman.se
Postat av: Anonym

Det skulle inte vara svårt att spendera 500 på den här siten! Om jag skulle vinna så skulle jag köpa en barnpool till E. Hon vill 'plaska' hela tiden nu när det är så varmt. Jag har fått plocka fram hennes gamla badbalja så att hon kan få plaska lite iaf. I en pool skulle hon få mycket bättre plats att leka!



Skulle det varma vädret ge med sig så skulle de 500 istället få bli ett bra bidrag till en springcykel. Tidigare har jag varit väldigt skeptisk till dessa men nu när du har pratat dig så varm om dessa så kommer jag att köpa en sådan till min lilla E när tiden är inne.



Tack för en mysig och trevlig blogg!

2009-06-26 @ 13:33:21
Postat av: Mingar

Glömde ju skriva mitt namn...

2009-06-26 @ 13:34:14
Postat av: Annica

Efter två prinsar fick jag en prinsessa. Utbudet av tjejleksaker är mycket litet och skulle behöva fyllas på. Så jag skulle shoppa något som har med dockor att göra :-)

2009-06-26 @ 19:51:25
Postat av: Anna Larsson

Då sonens pool gick sönder igår hade jag köpt en ny om jag vinner...

Trevlig helg!

2009-06-26 @ 20:33:05
Postat av: Sarah - 21 år och tvåbarns mamma! =)

Åhh det finns så himmla mycket roligt och sött åt barnen här. Men jag tror att min dotter skulle bli väldigt glad för träd tågbanan för dom yngsta barnen med lok tuta. När jag var på BVC med lillebror fanns det en tågbana som hon genast började leka med. När vi sen skulle gå blev det ett himmla liv på lillstumpan. =) Sen skulle lillebror få en Fisher Price, Suction Cup Spinner, lagom tills han kommer att sitta själv i stolen. Sen skulle det också bli en farmtraktor med släp då vi har en vännina som har en likadan och min dotter sitter endast och leker med den när vi är på besök. Hehe!



Men det finns så himmla mycket fint där, så önskelistan skulle bli lång!



Tack för en underbar blogg!



Mvh Sarah

2009-06-26 @ 22:19:52
URL: http://lillsaraah.blogg.se/
Postat av: Malin F

God förmiddag!

Om jag vinner skulle jag köpa en massa "smålego" som min son säger. Han har blivit "stor" nu tycker han och vill inte leka med duplo längre så då skulle detta presentkort sitta fint!

Tack för en mysig blogg och trevlig sommar!

2009-06-27 @ 09:38:57
URL: http://mammamalinsliv.blogg.se/
Postat av: Eleonor Hållbus Dahlin

Som blivande förstagångs mamma är det mycket man behöver, har svårt att bestämma mig för allt som Dodde erbjuder verkar trevligt men det får isåfall bli det nödvändigaste för babyn, skallror, babygym, leksaker, snuttefilt mm. Om jag skulle ha sån tur att jag vinner får jag väl se vad min man och jag kommer överrens om.

2009-06-27 @ 12:29:25
Postat av: Nathalie Kindler

Hejsan allihop!

Jag skulle definitivt köpa en Speed springcykel till min son!

2009-06-27 @ 15:06:25
Postat av: evamar

Lilleman är legotokig och det senaste är Ahsokas Starfighter & Vulture Droid... Star Wars är nämligen också supercoolt... Eftersom födelsedagen är knappt en månad bort vore det en drömvinst. En så fin och dyr present får han nog inte annars utan då får det bli ett litet lego istället...

2009-06-27 @ 19:22:34
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Skrollan är min absoluta favorit. Snacka om nostalgi! Jag hade en sådan när jag var liten som jag älskade. Visste inte att de fortfarande tillverkades.

2009-06-27 @ 19:39:00
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: ANKI

om JAG vann så skulle jag ge bort presentkortet till min jobbarkompis som ska ha sitt andra barn om några månader- med nytt hus o två små barn finns det nog mycket fint här som de kan köpa till sina TVÅ små småttingar!!!JAG kanske tror att de vill ha LEGO eller BRIO men i själva verket så kanske de små vill ha något helt annat "nuförtiden"

2009-06-27 @ 21:19:02
Postat av: Fia Henrikson

Hittade precis vad min 1 åriga dotter behöver i sommar! Ett par rosa hörselkåpor och solskydd till vagnen! Sonen tävlar i motorcross och vi har lånat kåpor av andra tävlande vore skönt att ge henne ett par egna! Dessutom verkar vi ju få en härlig sommar så ett solskydd kan nog även det komma till pass i grusgroparna! Det fanns mycket annat kul som vi önskar oss till våra trollungar!

2009-06-28 @ 09:24:33
Postat av: Amanda

Underbart utbud! Jag hittade direkt många favoriter. Men skulle vi ha turen att vinna så skulle vi köpa köpa Intex Familjepool så vår lille son på 1½ ändå kan njuta av bad tillsammans med släkt och vänner i sommar. han är sjuk och har varit sen han föddes så han är väldigt infektionskänslig och kan inte gå och bada på stranden eller offentliga bad. Så detta vore perfekt för oss.

Hoppas på tur! ♥

2009-06-28 @ 11:43:19
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Monica

Det fanns mycket att välja på, men jag skulle välja saker ur kategorin "Kul att skapa". Olika pysselsaker att ge bort till syskonbarnen.

2009-06-28 @ 12:22:29
Postat av: Lena B

Hej !



Jag skulle köpa miniköket från Micki .

Jag älskar att se lillkillen laga mat till hela familjen :)



[email protected]

2009-06-28 @ 16:23:59
Postat av: Cilla

Vad mycket grejer och vilken nostalgikänsla man fick av att se vissa av sina gamla favoriter från när man själv var liten!

Jag hade valt "LEGO, Anakins Jedi Starfighter" och "Nikko Little Formel 1" om jag hade haft turen att vinna det eftertraktade presentkortet. Då hade mina båda killar, den ene passionerat Star Wars-fan och den andre tidig Formel 1-fantast, blivit överlyckliga! Kram!

2009-06-28 @ 17:54:45
Postat av: hanna

hinner jag vara med och tävla?! Om jag vinner så ska jag köpa schleich-djur till min dotters samling.

2009-06-28 @ 21:02:36
URL: http://litenfrost.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

Jag chansar att tävla fast kanske tiden redan gått ur.

Men OM jag vann så skulle jag köpa den stora familjepoolen Intex tror jag den heter. Skulle vara skönt i denna värme, då man inte alltid hinner fara på stranden. Kraaam

2009-06-28 @ 21:06:34
URL: http://fotoamatorens.blogspot.com
Postat av: Madeleine Persson

Jag drömmer om en pool som kan svalka hela familjen en solig dag. Vår lille Liam hade älskat att få bada med både mamma, pappa och lille bebisen i magen :) Hemifrån är det långt till stranden så denna hade verkligen utnyttjats. Ha en fin sommar.

Mvh Madeleine med familj.

2009-06-28 @ 21:13:27
URL: http://lillalstoram.blogspot.com
Postat av: norasmamma

Helt klart skulle vi köpa plaskpoolen i detta väder! Efter sommarlov som startat m sjukdom längtar barnen efter vattenlek och dopp. Sommarkramar!

2009-06-28 @ 21:31:09
Postat av: Suzanne

Hej hej!

En rosa dockvagn från Brio, sittmodellen, skulle jag välja till vår dotter. Hon älskar dockor men har ingen dockvagn.

Kram o trevlig sommar!

2009-06-28 @ 21:32:25
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej! Vilken bra hemsida, tack för tipset!



Om jag, sen som jag är, skulle vinna skulle jag köpa en toatränare till sonen som börjar närma sig blöjavvänjning. Sedan skulle jag köpa Brios röda eller vita spis till den lille kocken vilket han säkert tycker är en lite roligare present ;-)



Fortsatt Glad Sommar!

2009-06-28 @ 21:38:47
Postat av: Linda

Sååå mye fin det var der. Jeg tror jeg ville ha valgt en TIGER SPRINGCYKEL til sønnen min på 14 mnd. Han er for liten for den nå, men til neste sommer.. Har sett at Elian har en lignende og synes den virker super.

Kjempe fin blogg du har:)

2009-06-28 @ 22:13:40
Postat av: Rebecca

De fanns mycket fina saker,har två fina pojkar här hemma som skulle få välja ut va de skulle vilja ha från hemsidan, skulle tippa på att de blir några bilar eller en cykeln.

Håller tummarna att just vi har turen med oss:)

2009-06-28 @ 22:23:26
URL: http://mammarebecca.blogspot.com
Postat av: Jessica T

utan tvekan skulle jag köpa vattenlekssetet till båda mina brinsar. 1 år fyller lillprins om 2 veckor och storprins fyller 4 om en månad. En perfekt sommarleksak.

2009-06-28 @ 22:30:07
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Nikita

Åh jag är ute i sista sekunden men hoppas verkligen ja hinner tävla!

Vilken fin butik , med riktigt bra utbud!!

jag vill så gärna vinna och isåfall skulle jag köpa en stor makka pakka figur till min son som bara älskar drömmarns trädgård och har precis lärt sig säga "makka pakka"

2009-06-28 @ 23:36:46
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Stira

Star Wars är hetare än Skellefteå, och vi har ändå 32 grader i skuggan...

Så jag hoppas att "The force" är med mig, och gör sexåringen till en överlycklig ägare av Star Wars-lego...

2009-06-28 @ 23:53:23
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mammak

Jättebra butik med en massa bra saker att välja mellan. Är turen på min sida denna gång så ska jag lägga till en hundralapp och köpa den underbara Mumin Babygym till vår lilla son :)



Kram

2009-06-29 @ 00:10:44
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Gry

Hei!

Jeg ville kjøpt duplo startsettet - bygg og lek, for min datter som ble 2 år i går :). Takk for en fin blogg.

Hilsen Gry

2009-06-29 @ 08:57:02
Postat av: Lina

Jag skulle köpa Småbarnshandboken för 159 kr. Tack för skojig tävling!

2009-06-29 @ 09:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0