Vinn presentkort ifrån Ljuvating.com



 Nu får ni chansen att vinna ett presentkort ifrån Ljuvating.com Värdet är 500 kronor och för att vinna:


Ange din epostadress i kommentaren ( alltså inte i fältet där du anger namn + evt bloggadress) Vill du ej skriva din epost där så skicka den till [email protected]
Skriv också vad du skulle köpa ifrån hemsidan.
Nu deltar du i utlottningen - LYCKA TILL! Ni kan tävla till söndagskväll då vinnaren lottas fram!







Update: Glöm INTE epostadressen i kommentaren! Ni mottar då Ljuvatings nyhetsbrev samt deltar i tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Jill

j[email protected]

2009-03-02 @ 10:10:36
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

[email protected]



Jag skulle köpt någon av deras underbara ljuslyktor, Mia, Pia, Mary eller dom fina kronorna för värmeljus. Sen även ett Yankee Candle/Månssons som luktar clean cotton tumbler :)

2009-03-02 @ 10:18:45
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Tone

[email protected]



Body med skrift"lillebror" og t-shirt med skrift "storebror", og stæsj fra rea står på min ønskeliste :)

2009-03-02 @ 10:21:46
Postat av: Nathalie

Hej!

Ville först börja med att jag gillar din blogg grymt mycket. En daglig läsare har jag blivit sen några månader tillbaka.



Jag vill ju absolut vinna det där presentkortet från Ljuva Ting. Har velat ha flera av den här: http://www.ljuvating.com/produkt/vitthjartavagglykta/173 men har inte hittat den någonstans. Jag har en sådan och en stående lykta men skulle vilja ha fler vägglyktor. Det skulle vara perfekt med ett presentkort då.



Många KRAMAR från Nathalie i Norrköping

2009-03-02 @ 10:21:58
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/
Postat av: christine

Hej!

Jag blev så glad när jag såg deras nya sortiment så hade jag råd (fattig student) så skulle jag lätt köpa den söta lilla klockan:



http://www.ljuvating.com/produkt/klockakronachicantique/1677



Nu håller jag bara tummarna!

2009-03-02 @ 10:22:57
Postat av: Sarah

Jag har suttit i säkert en halvtimme och förlorat mig i Ljuva Tings soritment. Vinner jag så kommer jag köpa allt från krukorna formade som kronor till kuddar med stjärnor och små inredningsdetaljer.

Min epost är [email protected]



Håller tummarna! Önskar en underbar måndag!

2009-03-02 @ 10:23:04
URL: http://misscochlea.blogspot.com
Postat av: Angelica

Om jag vann skulle jag köpa Hope tumbler / dricksglas. Jag och min pojkvän ska nämligen flytta hemifrån nu precis och behöver just glas, vi har letat och letat och nu fann jag dom! Sen för pengarna som blev över skulle jag köpa några LYKTA/VAS WHITE MEDALLIONS, för att göra det lite mysigt i våran första gemensamma bostad :)



[email protected]

2009-03-02 @ 10:23:26
URL: http://angelicawallgen.blogg.se/
Postat av: AnnaB

Nu testar jag att vara med och tävla för första gången och håller tummarna!



jag vill vinna det fina rosa överkastet; Galax barnöverkast/pläd



[email protected]

2009-03-02 @ 10:24:11
URL: http://ellab.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Oj, jag skulle kunna sitta och titta på den sidan hela dagen :) Så himla mycket fina saker!!

MEN, jag vet vad jag skulle göra om jag vann:) Jag skulle dela vinsten med min mamma, för hon älskar små änglar och annat gulligt.

Då skulle både hon och jag bli glada! För visst är det kul att göra någon annan glad också?



KRAM



cornelia[email protected]

2009-03-02 @ 10:24:13
URL: http://cocish.blogg.se/
Postat av: F

[email protected]

Hej! om jag skulle få välja ngt från Ljuva Ting, skulle det nog faktiskt bli det söta "välkommen"hjärtat som ni hade på er dörr, hur sött som helst:) kram

2009-03-02 @ 10:25:02
Postat av: Sara

[email protected]



jag skulle vilja ha väggorden "underbar och älskad" till min sons rum som vi ska göra i ordning innan sommaren =)



Han är 5 månader nu och verkligen underbar och älskad =)

2009-03-02 @ 10:27:14
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Elin

[email protected]



Åh, vad mycket fina saker det finns på hemsidan! Fullkomligt livsfarligt att gå in där ;)



Skulle jag vinna skulle jag bland annat köpa Goodmorning Yankee Candle, då jag har fått dille på doftljus =)



Ha en bra dag! /ELIN

2009-03-02 @ 10:30:14
Postat av: Lina van der Putten

Vilken kul grej =)



Besök jättegärna min blogg: http://www.lvdp.blogg.se

2009-03-02 @ 10:32:47
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Angel

[email protected],jag skulle beställa hängare,lite nya muggar och sånt till köket samt lite Lisbeth Dahl produkter till badrummet.

2009-03-02 @ 10:39:35
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Emma



Har varit inne på ljuvating.com ett bra tag nu och jag hittar massor av saker tex muggarna av Filippa K, Hängare cherry till min dotter och Sallads bestick bla.

emma[email protected]

2009-03-02 @ 10:43:20
Postat av: Therese

åh så trevligt! från ljuva ting hade jag handlat någon av deras fina ljuslyktor. jag älskar ljus, vilken årstid det än är på året. :)



jage[email protected]

2009-03-02 @ 10:44:57
Postat av: Anna Larsson

Åhh va mycket fint att välja på..

Jag hade nog uppdaterat min sons gardrob med lite nya lundmyr of sweden kläder!

2009-03-02 @ 10:48:42
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/
Postat av: Anna

Tack för en toppenblogg vill jag börja med att säga! Sen vill jag absolut vara med och tävla! :) ÄLSKAR Ljuvating, har gjort flera beställningar därifrån och vi ska ju snart flytta och lite ny inredning som piffar upp är aldrig fel :) jag skulle välja "Clean Cotton Tumbler Yankee Candle" att ha i badrummet, den doftar så gott, "Stor Träskål Hjärta" att ställa lite ljus med sand på..sedan blir det inte svårt att handla mer från denna underbara sida :)



[email protected]

2009-03-02 @ 10:50:09
URL: http://annasara.net
Postat av: Sofia S

Hej! Vilken underbar tävling. Fanns hur mycket som helst att välja på!! Om jag vann skulle jag välja Nattlinnet Laura och Clean cotton tumbler Yankee candle eller väggorden God natt och Sov gott. Verkligen svårt att välja när man vill ha allt! Ha en fortsatt underbar måndag! (Mailar min e-mail adress)Kram Sofia

2009-03-02 @ 10:51:36
Postat av: A. Karlsson

Om några månader flyttar vi in i vårat nybyggda hus och det behöver fyllas upp med vackra saker från Ljuva Ting! Jag skulle gärna köpa möbler och saker till min sons rum men även muggar, krukor ljuslyktor mm. Ett presentkort skulle inte vara svårt att sätta sprätt på. Hoppas, hoppas...



[email protected]

2009-03-02 @ 10:58:16
Postat av: Marie

Så mycket fint, nu fick arbetet vänta en bra stund när jag kikade runt och hittade så mycket fint. Jag skulle passa på att köpa något till mig själv istället för till sonen, som får det mesta just nu. Jag skulle blandannat köpa http://www.ljuvating.com/produkt/glasdroppelampettformernu/1434. Mail: [email protected]

2009-03-02 @ 10:58:16
URL: http://cutemizziz.blogspirit.com
Postat av: Maria

Josefine, vilken fin skjorta/tunika du hade på dig igår (bilden längre ner) Måste fråga var du köpt den någonstans? Tacksam för svar :)

2009-03-02 @ 11:01:34
Postat av: Josefine

Tack! Skjortklänningen kommer ifrån Lindex!

2009-03-02 @ 11:03:02
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Emma

Åh, vilka fina saker de finns! Skulle köpa saker till vårt nya TV-rum vi håller på att fixa ordning, bla ljuslyktor, pläd, kuddar!

Kram Emma [email protected]

2009-03-02 @ 11:04:25
URL: http://fambjork.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej



Jag testar väl tävla igen och hoppas på vinst. Jag skulle köpa 2 marinblå kuddar "6 stjärnor" eller 2 blå kuddar Sirius att ha till vårt nya sovrum. Eller möjligtvis om nu allt går vägen väggorden "Det bästa vi gjort".



[email protected]

2009-03-02 @ 11:11:32
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Ida

[email protected]



Åh så mycket fina saker det finns. Skulle nog använda presentkortet till ett överkast till vår nya säng. Kram

2009-03-02 @ 11:12:58
Postat av: Malin.E

Jag vill ha allt..men det går väl inte kanske :-) dörrskylten med välkommen var fin och bäddsetet från lundmyr sov gott var också fint. För att inte tyala om möblerna deras hallbord/skrivbord så sött.

Ha en bra dag!



[email protected]

2009-03-02 @ 11:13:23
Postat av: Sara

Åh, vilken rolig tävling! Jag skulle köpa ett fint överkast till vår säng, presentkortet skulle bli ett bra bidrag till det! Sen skulle jag nog köpa lite värmeljushållare, ramar och annat smått och gott också!!



Hoppas, hoppas, hoppas att det är min tur att vinna nu! : )



Tack för världens bästa blogg, har följt dig i två år nu, och längtar mer än nånsin efter egna barn när man ser dina två underverk!



Kram!



[email protected]

2009-03-02 @ 11:15:25
Postat av: Eva Hull

vilka underbara ting!!! jag unnar mig sällan dessa vackra ting och skulle verkligen behöva piffa upp mig med lite nya underkläder.......

lasa[email protected]

tack för en underhållande blogg....

2009-03-02 @ 11:17:10
Postat av: pangis

Åhh jag vet precis.. Vilken bra tävling!



När liten blir stor måste man "uppgradera" deras rum. Min sötnos till dotter är snart 16 år och vi håller på att styla om ungflicksrummet till stortonårsrummet. Just nu försvinner rosa och gult till förmån för en del vitt och svart Så hjärtelampan i vitt för 179 kr skulle vara perfekt då den vägglampa hon har är lite för rosa för hennes smak just nu:-)



Njut din dag!

2009-03-02 @ 11:17:34
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Micaela

Vilka underbara saker det fanns där.. svårt val om man skulle vinna!



Men barnen skulle nog vara supernöjda om de fick nåt av de där tälten att få leka i ute i trädgården när sommaren kommer!



http://www.ljuvating.com/produkt/prinsesstaltforinomutomhusbruk/1484



[email protected]

2009-03-02 @ 11:21:48
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!



Jag vill också vara med och tävla. Ljuva Ting ahr superfina saker. Om jag vann skulle jag vilja shoppa ljus Yankee Candle. De är helt enkelt underbara och kan riktigt förgylla vardagen.

Hoppas på tur!



[email protected]

2009-03-02 @ 11:28:01
Postat av: Caroline

Ett presentkort hade varit perfekt att vinna! Vi flyttar in i vårt nya hus om tre veckor och det är mycket nytt som man vill ha!



Älskar din blogg, det första jag gör när jag startat datorn är att titta in på din blogg! =)



Kram



[email protected]

2009-03-02 @ 11:35:59
Postat av: Linn

Först vill jag bara tacka för en bra blogg!! Ska snart iväg på mitt första mvcbesök (ah, ska bli så spännande) Nu dröjer de cirka 6 månader innan den lilla kommer men hittade så mycket fint jag skulle vilja köpa till min framtida bebis. Speciellt kläder, B la http://www.ljuvating.com/produkt/tattoobodylundmyrofsweden/528 och

2009-03-02 @ 11:38:02
Postat av: Lovisa

Åh, jag skulle köpa till saker från Gripsholms sortiment. Jag fick deras överkast till sängen för ett tag sedan och skulle gärna vilja ha kuddarna till.



Kram till dig

[email protected]

2009-03-02 @ 11:44:19
Postat av: Josefine

Jag skulle (om jag nu vann) välja att köpa badrocken från Lundmyr of Sweden till min ja vän, en person som funnits vid min sida när jag hade det som svårast och nu har fått en liten dotter, med gomspalt. Hon har avrit så rädd, inte vågat köpa någonting men allt ahr gått bra så nu vill jag ge henne någonting tillbaka efter allt hon givit mig...Kram



Josefine[email protected]

2009-03-02 @ 11:47:16
Postat av: Emma

[email protected]



Jag har länge funderat på att köpa de underbara lampetterna i betong http://ljuvating.com/produkt/glasdroppelampettformernu/1434

och även någon present till den lille bebisen som kommer att titta ut i slutet av april.



2009-03-02 @ 11:47:36
URL: http://dumleoemma.blogg.se/
Postat av: Ida

Heisann! Er så koselig å besøke bloggen din! Er i samme situasjon som deg - en nyfødt og en storebror :) Syntes dagene har vært preget av litt kaos - og dårlig samvittighet for storebror. Det er på en måte godt å vite at det er normalt :) Mye kos også :)



Om jeg vant så skulle jeg derfor ville bestilt en body med lillebror og en t-skirt med storebror! De var så søte!



Klemmer fra Ida

2009-03-02 @ 11:49:15
URL: http://putitinabox.blogspot.com
Postat av: Emilia

Hejsan,

Jag hade jättesvårt att bara hitta en speciell sak som jag skulle vilja ha. Men om jag skulle vinna så skulle jag välja ljusfat, ljuslyktor och blockljus från SIA. Vi är hyfsat nyinflyttade i vår lägenhet och det som saknas nu är mysfaktor och därför vill jag fylla upp lägenheten med mysiga ljus.



Kramar Emilia

[email protected]

2009-03-02 @ 11:56:39
Postat av: Marit

Hej!



Jag vill så gärna delta i den här tävlingen. Dem har så mycket fint på Ljuva Ting, vad skulle man välja? Jag bara älskar den här lite lantliga stilen, håller på och målar om möbler och fixa i min lgh skulle vara toppen och få handla vackra saker från Ljuva Ting. Om jag fick drömma så skulle jag välja några vackra kuddar från Miljögården, fanns även fina plädar eller något vackert smycke från Miss Dee eller Diddi Design.

Min mailadress är calles[email protected]

2009-03-02 @ 11:59:17
Postat av: Sandra

Vilken underbar tävling! Jag har varit inne på Ljuva Tings hemsida massvis med gånger, men än så länge ej haft råd att köpa något.



Jag älskar ljuslyktor så därför skulle jag absolut lägga beslag på Kayenes söta prinsesslyktor. Jag skulle även gärna vilja ha det rosa hjärtat från CN presenter, så sött!



En örtkruka från Höganäs skulle också få följa med hem eftersom jag aldrig lyckas hålla liv i mina örter längre än en vecka! =)



Till sist skulle Kanna Lucca Chic Antique också beställas, jag är i akut behov av just en sådan. Nu har jag nog sprängt budgeten, men det är inte så mycket att göra något åt, är oundvikligt med så mycket vackra ting! =)



Tack för en toppenblogg och grattis till tillökningen, ni är en sådan fin familj!

/ Sandra

sandis[email protected]

2009-03-02 @ 12:00:25
Postat av: sara

Å vilka underbara saker. om jag skulle vinna skulle jag köpa 2st Lampett med pärlhjärta och ha dem i hallen. otroligt fina!



skuggan[email protected]



Sara

2009-03-02 @ 12:02:13
URL: http://foxygold.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vill gärna vinna den underbara sänghimeln som du har på din sida underbart söt!

2009-03-02 @ 12:05:21
Postat av: Elin

Hej Josefine och familjen!

Jag skulle direkt köpa mig ett väggord från LjuvaTing, Amor Vincit Omnia..



Sen måste man ju skriva att din blogg är nog den mysigaste bloggen som finns att läsa. Underbart!



Mejl: [email protected]

Kram E

2009-03-02 @ 12:10:26
URL: http://metrobloggen.se/elincalles
Postat av: Lizette

Hej. Önskar testa min lycka i tävlingen. Gillar skarpt Din blogg samt denna ljuvliga e-butik.

Mailadress: [email protected]

2009-03-02 @ 12:20:01
Postat av: Karin

Vilken underbar tävling! Som den nyblivna mamma jag är (fick en liten dotter under dramatiska omständigheter 11 januari)är dock pryl-shopping inte det första jag kommer iväg på - eller kan lägga pengar på. Men om jag skulle vinna skulle jag köpa ett överkast från Gripsholm. De är så fina, de med stjärnor på! Antingen skulle jag köpa det lilla i rosa för barn till vår lilla prinsessa eller så skulle jag unna mig det stora i beige för en dubbelsäng! Med tanke på att allt jag köper nu för tiden är till henne skulle jag nog faktiskt unna mig själv en present!

Min mailadress är [email protected]



Hoppas på tur!

Kram ♥

2009-03-02 @ 12:23:03
Postat av: Karin

yayyy! vad kul, den dar klockan du har pa bilden ar sa himla fin!

min mejl: karin[email protected]



tack for en kul tavling!

2009-03-02 @ 12:24:32
URL: http://missromarker.wordpress.com
Postat av: Salam

Jag skulle köpa de ur snygga och tidlösa Chic Antique klockorna!



[email protected]

2009-03-02 @ 12:34:00
URL: http://www.salamzeidan.blogspot.com
Postat av: malin fredriksson

Hej Prinsessan. Din blogg är så kanon att man bara måste kika här flera gånger om dagen. En super blandning av inredning, mode och barn.

Tävlingar är jättekul och då vi håller på att bygga vår övervåning så skulle lite fina inrednings saker passa perfekt.

om jag vann så skulle jag införskaffa lådorna med rosa elefanter och den underbara pläden med stjärnor på. Ha en härlig dag Malin från Öland

[email protected]

2009-03-02 @ 12:36:37
Postat av: 2 prinsessor

[email protected]



Hej,jag vill gärna vinna presentkortet.Skulle då köpa de söta vita prinsess krukorna dom har,är helt förälskad i dom och dom skulle passa så bra i barnens rum :-)

Tusen tack.

2009-03-02 @ 12:39:35
Postat av: Martina

Har precis flyttat in i en ny, helt underbar lägenhet och stora delara av dagarna spenderas nu med drömmar och idéer om hur den kan inredas. Tyvärr räcker studiemedlet inte alltid till så ett presentkort från Ljuva Ting hade varit alldeles underbart nu.



Hade jag vunnit hade jag köpt de otroligt söta ljuskronorna från Kayene, klockan från Chic antique, de underbara toalett tillbehören från Lisbeth Dahl, Yankee Candle clean cotton tumbler och mycket mycket mer :)



tinafina[email protected]

2009-03-02 @ 12:43:02
URL: http://twoinone.blogg.se/
Postat av: Lina

Då jag efter många om och men börjat fått upp ögonen för inreding så skulle detta present vara perfekt för min nu blodad tand!:) Skulle jag vinna, vill jag köpa krokkronorna från Lisbeth, prinsesskrinet, Lydia tavlan och den stora trädskålan i hjärtformat. Lantlig stil - here I come!:)



lino[email protected]

2009-03-02 @ 12:47:45
URL: http://luucia.blogg.se/
Postat av: Jossan S

Åh. Jag skulle bli så glad om jag vann och om det fanns något fint som väntade på mig hemma när jag flyttar hem från Kina!



Jag skulle gärna köpa Socker/mjölksättet Classic från miljögården. Helt underbart söta och lagom lantliga!



mailadress: [email protected]



Ha en bra dag!



Kram

2009-03-02 @ 12:52:17
URL: http://jossies.blogg.se/
Postat av: Erika

eriiika[email protected]



Där finns hur mycket som helst att välja på. Om jag vann skulle jag vilja ha välkommen skylten i hjärtform så underbar, jag hade även valt grodskylten där de står välkommen till min mamma för hon är helt tokigt i grodor, sen hade jag även valt en av alla de skålarna som fanns där de behöver jag verkligen och där fanns hur många som helst som man bara vill ha, om man hade haft råd. Underbar blogg och och en toppen tävling =)

eriiika[email protected]

2009-03-02 @ 12:53:36
URL: http://solrosblomman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det finns ju massor med härliga saker att välja på, men jag skulle köpa Elefansaskarna till min dotter, så har hon någonstans att lägga alla sina småsaker, som pärlhalsband och gummisnoddar och annar småplock som börjar bli väldigt populärt.

Hälsningar Jenny

[email protected]

2009-03-02 @ 13:06:28
URL: http://jennybabylon.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag skulle definitivt köpa det silvriga riddartältet! Jag kan riktigt se framför mig vilken lycka det skulle vara för lille sonen.

ohlson[email protected]

2009-03-02 @ 13:16:04
Postat av: Henna

Oj vad mycket fina saker! Jag skulle köpa det underbara rosa eller ljusblå barnöverkastet med stjärnor från Gripsholm till min bebis i magen =), alternativt fina askar till min lilla sons alla småbilar!

2009-03-02 @ 13:25:36
Postat av: Anna-Lena

Åh så fint!



90:-

Stor Träskål HjärtaVit träskål i form av ett hjärta från Different Design.



Skålen är 30 cm i diameter.



annis[email protected]

2009-03-02 @ 13:30:11
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vilken kul tävling :) Dom har såå mycket fina saker :)



Finns så mycket jag skulle vilja köpa men bl.a stenar med ord på o olika skyltar! Älskar allt med text på :)



anna[email protected]

2009-03-02 @ 13:36:26
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: emma

Hej!



Ljuvating har så mycket fint. Men skulle det bli så att jag vinner presentkortet på 500 kr där skulle jag köpa:

- De röda Boda Nova glasen http://www.ljuvating.com/produkt/seasonglas4packrod/289 För att liva upp när man sitter och käkar så är det alltid lika roligt att duka med en färgklick till glas.

- Skålar med motiv. http://www.ljuvating.com/produkt/skalarmedmotiv/88

- Liten och stor ljuskrona. http://www.ljuvating.com/produkt/litenljuskronacremevit/1350 lilla, http://www.ljuvating.com/produkt/storljuskronacremevit/1349 stora.

Mina mail är: emma[email protected]



Ha en fortsatt trevlig måndag och fortsatt trevlig vecka.

Kram Kram

Emma

2009-03-02 @ 13:37:17
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Liselotte

[email protected]



Skulle vilja vinna ett presentkort så jag kan inhandla en ny pläd till soffan, har letat efter en med måttet 130x180 cm så man får plats med hela sig själv under den. Är så irriterande när man får välja antingen fötterna eller överkroppen att frysa om..

Och nu när jag såg att Ljuva Ting hade det vill jag verkligen vinna! : )



Tack för en underbar blogg också!

2009-03-02 @ 13:45:44
Postat av: Ilona

Jag har som du blivit førælskad i en man som inte ær från Sverige (Min ær dansk dock!) och nu har vi bestæmt oss før att flytta ihop i egen lægenhet :) Nu nær man måste køpa så mycket nya saker før att komplettera och byta ut så brukar dom vackra sakerna få komma i andra hand. Jag skulle dærfør lægga pengarna på vackra kuddfodral, ljuslyktor och sånt mys som førhøjer stæmningen!



[email protected]

2009-03-02 @ 13:56:33
URL: http://ilonawow.blogspot.com
Postat av: Anna

filifjonkan[email protected]



Va underbart de vore om man lyckades vinna den här tävlingen.. Dom har ju så mycke fint. Jag skulle köpa ett par av alla fina kuddar med stjärnor på.

2009-03-02 @ 14:01:44
Postat av: kicki

Åhh jag skulle vinna ngt fint till min dotter för hon är det vackraste jag vet, kan inte välja ut en sak nu utan får kika lite till, vill så gärna vinna detta presentkort det skulle betyda så mkt för oss.



Ha det så bra kramar

2009-03-02 @ 14:04:32
Postat av: Nettisens

Om jag skulle vinna skulle jag helt klart vilja ha den rosa filten från Galaxy serien med stjärnor på.

Även en kudde så jag kunde vila huvudet på och sen Zzzzzzzzzzz.



Kram från Nettisens

2009-03-02 @ 14:07:24
URL: http://nettisens.blogg.se/
Postat av: Åsa Jonsson

[email protected]

Då vi bor så trångt vill jag gärna köpa förvaringsbox mus, dessa lådar kan man då inte få för många av.

2009-03-02 @ 14:19:09
Postat av: Sara

Jag skulle bli överlycklig att vinna ett presentkort hos Ljuva ting! Kan inte välja en specifik sak jag skulle välja att köpa. Men jag och min sambo ska börja bygga hus till våren och jag bara längtar tills det står klart så jag får börja inreda!! min mailadres är; [email protected]

2009-03-02 @ 14:32:19
URL: http://salibe.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vill så klart vara med. Om jag vinner skulle jag välja en rosa sänghimmel till vår lilla prinsessa som föddes fredag den 13:e februari.

Ha en bra dag!!



[email protected]

2009-03-02 @ 14:33:38
URL: http://eljo.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Men oj va svårt. Allt är så fint.

Men om jag vann tror jag att jag skulle använda presentkortet till att köpa något fint från lundmyr.



Skulle också vilja köpa ha de söta elefantaskarna.



Kram Bonnie



ps. ni e så söta allihopa i er lilla stora familj. ds.

2009-03-02 @ 14:49:09
URL: http://bonniesvitarum.blogspot.com/
Postat av: Malin



Vilken underbar tävling! Är mitt i renoveringsstöket i min och sambons lägenhet och har de senaste dagarna ägnat timmar till att kika igenom inredningsbutiker på nätet. "Ljuslykta Mia" från ljuva ting har etsat sig fast i min hjärna och skulle passa SÅ bra in i våran hall under våran nya spegel som jag gjort om av ett gammalt, antikt fönster.

Hoppas att turen kommer till mig denna gång :)



2009-03-02 @ 14:57:00
URL: http://rajala.blogg.se/
Postat av: Siri

siri[email protected]



Om jeg vant skulle jeg mer enn gjerne kjøpt hyllen med tre kroker fra Kayene, eller eventuelt pent sengetøy eller puter :)



Ha en fortsatt fin dag! :)

2009-03-02 @ 14:58:50
Postat av: Carola

Hej!

Så mycket fint det fanns på den sidan...om jag skulle välja ut något så skulle det vara Förvaringslåda Hjärta från Jabadabado. Den skulle vår minsta lilla prinsessa Vilda 1år få och ha sina klämmor, hårsnoddar och annat smått som så lätt kommer bort. Dessutom passar den lilla lådan så superfint in i hennes rum som har just de färgerna, rosa, rosa och lite mer rosa :0)

Nu håller vi båda tummarna!

Mvh Carola och Vilda

[email protected]

2009-03-02 @ 15:16:52
Postat av: Rebecka

Vilken härlig sida, allt från lotions till underkläder. Härlig hemsida!



etrella@hotmail.com

2009-03-02 @ 15:18:28
URL: http://navi.blogg,se
Postat av: pernilla

Vår vackra oslo lgh med högt till tak hade behövt lite lika vackert pyssel!



Jag hade så gärna önskat två av kudden REGINA och kanske någon liten söt ljuslykta eftersom mörkret fortfarande kommer tidigt.



(DIN BLOGG ÄR GLADAST)!



[email protected]

2009-03-02 @ 15:20:53
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Om jag skulle vinna så skulle jag välja något fint till min 9 veckor gamla dotter Ella. DOm har så mycket fina barnsaker!

[email protected]



Hoppas ni får en bra dag i snön!

KRAM

2009-03-02 @ 15:42:03
URL: http://lillapluppsvarld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken underbar webbshop. Om jag har turen att vinna så skulle jag köpa rörstrands barnservis kanin. Min lilla Ella fick en sån i dop present och jag har tyvärr slagit sönder skålen så jag ska ersätta den. Sen fann jag just de knopparna jag letat efter ExMez knopp krona till leksaksskåpet. Hm... som vanligt så tittar jag till Ella först kanske att jag skulle köpa mig själv något...

j[email protected]

2009-03-02 @ 15:53:02
URL: http://ellalily.blogg.se/
Postat av: Mikaela

mikaela[email protected]

2009-03-02 @ 16:00:28
Postat av: Kristin

Hej!

Om knappt en månad ska jag och min kära sambo flytta till hus på landet. Skulle vara jättekul att kunna höja mysfaktorn i huset med lite fina saker från Ljuva Ting! Det jag först av allt skulle köpa är någon av de fina skyltarna, t.ex. Sov Gott-skylten :)

miss[email protected]



Du har en underbar blogg!

Kramar

2009-03-02 @ 16:13:16
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

[email protected]



Om jag vann så skulle jag ha väldigt svårt att välja! Men för att säga nåt så väljer jag armbandet "Venedig" som jag tycker är snyggt och stilrent!

2009-03-02 @ 16:23:31
Postat av: mathilda

Jag är ofta inne på den fantastiska hemsidan och längtar! Längtar efter att få dofta på Yankee candle - clean cotton tumbler, eller varför inte få äga de tidlösa polo kuddarna? I och men min arbetslöshet så kan jag inte shoppa lika mycket som jag skulle vilja, så ett presentkort hade varit UNDERBART! Tack för en bra blogg!

2009-03-02 @ 16:25:22
Postat av: Hillevi

Nu när jag och min pojkvän äntligen skall flytta ihop ( efter snart tre år på olika adresser och med många stunder tillbringandes på tåget) surfar jag konstant runt på inredningssajter och suktar efter prylar. Jag skulle gärna vilja ha Kurbits serveringsfat att lägga upp mat på när vänner kommer och hälsar på i vårt gemensamma hem!



Hälsningar,

Hillevi

( ps. mejladressen är skickad till Ljuvating.se)



2009-03-02 @ 16:27:00
Postat av: Anna & Maja

jag hade beställt en body med texten lillsyster till bebis i magen , och en tröja med storasyster till busungen här hemma ! Sen hade det säkert blivit en hel del lundmyrkläder , älskar deras kläder !

Och väggorden Underbar och älskar , dem skulle dottern ha ovanför sin säng !

Hoppas givetvis jag vinner !!!

kram

anna[email protected]

2009-03-02 @ 16:29:34
URL: http://minlillaloppa.webblogg.se/
Postat av: Josefine,Blekinge

Jag känner att jag vore värd något til bara MIG för en gångs skull!Armbandet Nova Diddi Design skulle jag så gärna vilja ha! Sedan skulle jag pigga upp omgivningen också: medS doftljuset Spring Bouquet Small Jar Yankee Candle!

2009-03-02 @ 16:43:00
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Linis

Oj Oj klart jag vill vara med och tävla.

Jag ÄLSKAR Ljuva Ting.



Skulle kunna beställa ALLT!

Såg precis barnöverkasten från Galax med stjärnor på som jag gillade massor. Sen gillar jag alla saker från Lisbeth Dahl och Miljögården.



Hoppas på TUR!



//Lina



(Josefin mailar min mailadress)

2009-03-02 @ 16:44:37
Postat av: angelica

Om jag vinner så kommer jag köpa mig några fina kuddfodral till soffan tror jag!



Min mail:

angelica[email protected]

2009-03-02 @ 16:45:52
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: angelica

Om jag vinner så kommer jag köpa mig några fina kuddfodral till soffan tror jag!



Min mail:

angelica[email protected]

2009-03-02 @ 16:46:04
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Emma Lif

Hej!



Jag skulle köpa lite blandade ting till vår nya lägenhet som vi får tillträde till idag. Bland annat doftljus, kökshanddukar och kuddfodral.



[email protected]

2009-03-02 @ 17:01:33
Postat av: Maijsan

Hej!



Om jag vann skulle jag köpa en hel del men till att börja med, Bröllopsboken. Där gästerna får fylla i lite olika saker om brudparet. Den skulle vara perfekt nu när jag och min sambo planerar vårat bröllop. Men sen skulle ja köpa den snygga klockan

"Krona Chic Antique" och smyckesasken "Krona Chic Antique" Många kramar Maria



[email protected]

2009-03-02 @ 17:01:51
Postat av: Maria

Det finns så himla mkt jag skulle vilja ha från Ljuva ting, men tror det skulle bli kuddar från Gripsholm utifall jag skulle vara den lyckliga vinnaren.



Min epost är maria[email protected]

2009-03-02 @ 17:10:40
URL: http://www.4rok.blogspot.com
Postat av: Liza

Vilken kul tävling!



Oj det ginns såå mycket fint hos Ljuva Ting att jag inte kan säga en sak, jag skulle köpa:



Dekorationshjärtan

Ljus Yankee Candle

Ljuslykta Krona

och mycket mer om presentkortet räcker! =)



Ha det fint!



Mvh Liza

[email protected]

2009-03-02 @ 17:20:36
Postat av: Johanna G

Vilken härlig tävling!



Om jag vann skulle jag köpa det gråa Galaxöverkastet, jättefint!



[email protected]

2009-03-02 @ 17:32:40
Postat av: [ 20 år och singelmamma till två ]

Det finns ju så otroligt mycket fint som jag skulle vilja ha. En söt välkommen-skylt, några böcker till barnen och ett par ljuslyktor skulle sitta fint hemma hos oss. Håller tummarna!



[email protected]

2009-03-02 @ 17:49:15
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: sara-liz

Hej! Jag skulle köpa tvålpumpen från lispethdhal har lite andra toa artiklar med henne, kanelbullform rosen, välkommen skylten filippa k muggar. Och lite annat smått och gott =)liz[email protected]

2009-03-02 @ 17:51:32
Postat av: Maria

Vår lilla lägenhet har varit för liten länge men nu när barn nr 3 är här så bor vi som packade sillar :-)

MEN om 1 månad flyttar vi in i vårt drömhus!

Och där ska det såklart fixas och donas så om jag vann så skulle jag köpa ett galaxöverkast till minstingen och hans "room to bee" och vårt favvo doft ljus clean cotton för att få bort de nuvarande ägarnas lukt och få dit vår :-)

2009-03-02 @ 17:59:57
URL: http://livetmedtre.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Om jag mot förmodan skulle vinna skulle jag köpa ett hälsingland fat modell stort i vitt. Kommer bli sååå snyggt i vår nya gillestuga sen.



[email protected]



krma kram

2009-03-02 @ 18:25:51
URL: http://www.enheltvanligmamma.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag prövar att tävla för första gången någonsin. Jag skulle gärna kunna tänka mig "Lampett rosor" från "Fomer.nu". Dessa är hur fina som helst och skulle passa i min nyrenoverade hall som precis har blivit färdig (efter snart 6 månader som det har tagit att renovera). Nu är hallen lite tom och behöver pyntas upp lite :-)!!!



sandra[email protected]

2009-03-02 @ 18:44:24
Postat av: clara

hej! tack för en mysig blogg! Då jag älskar Lisbeth dahls design så skulle jag köpa en fin tvålpump till vår nya lägenhet en snygg bomulls hållare till mej o fina krokar till min älskade baby prins eller prinsessa som snart är här.... kram!

2009-03-02 @ 18:51:19
Postat av: Jennie

Åh va kul, de har så fina saker!

Jag skulle bli överlycklig om jag vann :-)



[email protected]



Tack för en fantastisk blogg!

2009-03-02 @ 19:09:58
Postat av: Johannah

Hej! Självklart vill jag gärna vinna, surfade runt både länge och väl på hemsidan och förundrades över allt vackert som finns. Men jag skulle nog välja "väggord"...

2009-03-02 @ 19:13:09
Postat av: Mickis

hej! jag skulle vilja ha glasdroppe lampetten i den mörka varianten.Den skulle passa jätte bra in i vårt vardagsrum=)

[email protected]

2009-03-02 @ 19:13:20
Postat av: Ulrica

Hej!

En tävling helt i min smak,då jag verkligen skulle vilja vinna presentkortet så jag kan handla detta fina överkast till min dotters rum som vi håller på att inreda nu. http://www.ljuvating.com/produkt/galaxbarnoverkastpladrosa/1683

Nu är det bara att hålla tummarna:)



[email protected]

2009-03-02 @ 19:28:46
Postat av: Sanna

hej!

Om jag vinner så skulle jag köpa "Badboxen blå"



[email protected]

2009-03-02 @ 19:42:17
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/
Postat av: Jessica N

Åh jag skulle köpa detta fantastiska prinsesstält till mina två prinsessor, skulle passa perfekt i deras kommande lekrum i vårat nya radhus. Åh va kul de skulle ha=)

http://www.ljuvating.com/produkt/prinsesstaltforinomutomhusbruk/1484

jessica[email protected]

2009-03-02 @ 20:06:58
Postat av: Jennie

Jag skulle köpa en ny "Välkommen-skylt" till min mor och far. Deras är sprucken och vad skulle va finare att ge bort än en sådan hjärt-skylt??





[email protected]

2009-03-02 @ 20:29:49
Postat av: Sofia

Ljuva ting har så otroligt mycket fint:)

man kan drömma sig bort lääänge av att sitta och titta på deras sida!

Jag skulle köpa prinsesstältet från Kids Company till vår lilla tjej.



[email protected]



2009-03-02 @ 20:31:56
Postat av: jenny

jag skulle vilja ha Kanna Lucca Chic Antique, en massa fina ljus och ljuslyktor :)finns en sån massa fint :D

jenny[email protected]

2009-03-02 @ 20:37:22
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har tapetserat i min lilla prins rum i helgen, nu är det bara lite fina saker som ska inhandlas som ska pryda det fina rummet. Har kollat in en blå sänghimmel som jag tänkt beställa, ska hänga ovanför Melvins fina gamla växasäng.

[email protected]

2009-03-02 @ 21:09:08
Postat av: Linda

åh min favorit shop på nätet!!! Jag hoppas så innerligt att jag vinner. Då skulle jag köpa ett rosa barn överkast till min Leya som snart blir 4 månader. Sedan gillar jag även vimpeln från Chic antique så det skulle nog bli den också. Hoppas på tur denna gången.

linda[email protected]

Kram!

2009-03-02 @ 21:26:17
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: KarolinaN

Kanontävling! Vore ju helt perfekt att vinna detta presentkortet, nu när våren närmar sig är det ju som ofta mycket nytt man önskar sig till hemmet. En nystart liksom! Tiden att gå runt att kika i butiker är knapp, så mycket enklare i en mysig nätbutik!

Tack för en härlig blogg, kram!

2009-03-02 @ 21:59:27
Postat av: Kicki

[email protected]



Svårt att välja vad man skulle vilja ha ifrån ljuvating.. men jag skulle nog välja nåt utav smyckena eller någonljuslykta!



Tack för en väldigt inspirerande och bra blogg. Kram

2009-03-03 @ 00:41:23
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/
Postat av: Liza

Börjar med att flika in att din blogg är UNDERBAR! Dina barn likaså (",)

lJUVATING.COM va en sida ja höll på att drunkna i, sååå mycke fint.

Fastnade för -http://www.ljuvating.com/produkt/vaggljusstakeforvarmeljus/516

Letat efter en liknande men utan resultat.

Allt på den hemsidan skulle passa nu när ja, min sambo och våra 2 hundar flyttat till en större lägenhet och helt plötsligt har ett rum vi inte riktigt vet vad vi ska göra med än, vore ett steg på vägen.

Ta hand om varann <3

2009-03-03 @ 00:42:22
URL: http://lizagood.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skulle nog köpa någon av deras fina förvringsboxar som jag skule ha i min nymålade 50-talsbokhylla i vitt.



Rosettboxen är bara så söt!

2009-03-03 @ 07:31:18
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

ååh vilken underbar sida. Det fanns ju hur mycket som helst som jag skulle kunna tänka mig!!

Men det får bli gripsholms rosa överkast till stora tösen prinsesskrin från presentverkstaden till lilla tösen

Men det finns ju en massa underbara saker =)



Så nu hoppas jag på att jag vinner =)



Krama familjen

/Maria



ps. ja angav min mail till ljuva ting, vill inte att alla skall se den.

2009-03-03 @ 07:49:29
URL: http://minajagochlea.blogg.se/
Postat av: Lina

[email protected]

Jag o min sambo håller på att rebovera kök o hall i vår etta och efter 12 månader (!!!!!) börjar det nu bli klart och småpiffet ska till och ljua ting har massor!!!! Bla örtkrukorna från höganös i högblank vit skulle passa jättebra här hos oss!!!! Men egenodlad rosmarin o basilika i!!

2009-03-03 @ 08:58:46
Postat av: Maria

Åh så mycket underbara saker på den hemsidan. Eftersom vi ska inreda rummet till våran lilla Charlie, så skulle jag köpa saker dit: blå mätsticka och så väggordet myshörna.



Kram Maria abrahamsson[email protected]



2009-03-03 @ 09:19:08
URL: http://frujohannessen.bloggagratis.se
Postat av: emmasusanna

[email protected]



Om jag vann så skulle jag köpa clean cotton ljus för att dom är helt underbara :)



Emma

2009-03-03 @ 09:36:41
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Postat av: Sophia

jabadabado-stolen var ju bara för söt. Skulle passa perfekt till vår lilla Nora. Hoppas på tur. I morgon börjar jag jobba och mina häliga mammadagar är slut. Så en vinst skulle verkligen glädja just nu.



Ha en bra dag!

Kram

sophia[email protected]

2009-03-03 @ 09:55:33
URL: http://sophiaolsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela R

Denna fina sak har jag suktat efter sen jag fick veta att jag hade en liten prinsessa i magen, nu finns hon vid min sida och är redan över 2 månader. Och vi ska snart börja inreda hennes rum. Detta tält skulle stå perfekt därinne, nu håller jag och Ronja alla tummar vi kan :) http://www.ljuvating.com/produkt/prinsesstaltforinomutomhusbruk/1484

Hoppas du får en underbar dag men din vackra familj- du e en stjärna!!

Kramen!

giggi[email protected]

2009-03-03 @ 10:02:05
Postat av: Henriette

henriette[email protected]. Jeg ville kjøpt salatbestikk og settet ned to esker i krem/gull fra Liseth Dahl, samt duftlys eller noe av alt det fine som er på salg;)

2009-03-03 @ 10:05:32
Postat av: Cecilia

Hej!

Jag skulle välja ett väggord till min lilla dotters rum om jag vann.. Antingen skulle det bli "Här bor en liten prinsessa", "Godnatt & sovgott" eller "Myshörna".. Kikade även på den Cerisa stolen från Jabadabado som skulle passa perfekt i sessans rum..

Hoppas ni får en bra dag!

Kram Cecilia

2009-03-03 @ 12:19:57
URL: http://ceciliaekholm.blogg.se/
Postat av: Emma

[email protected]



Om jag hade vunnit det fina presentkortet hade jag köpt bl.a. "lotuslykta ljusrosa" & "blomma löpare i filt vit".



Ha en superfin dag! :)

2009-03-03 @ 12:22:45
URL: http://tantis.blogg.se/
Postat av: Erika

Hejhej!



Skulle gärna köpa armband från Miss Dee på den sidan, http://www.ljuvating.com/produkt/venedig/649



[email protected]



Hälsningar

Erika

2009-03-03 @ 14:56:44
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Kristina

Klart jag skulle vilja vinna och då skulle jag köpa Lundmyr body, byxpr och pyjamas för de är så fina och skulle passa min kommande bebbe.

Min e-post: k[email protected]

2009-03-03 @ 16:44:15
URL: http://traskpaddan.blogspot.com
Postat av: Nicole - 19 år och mamma

Oh de har ju så fina saker. Allt från barngrejer till inredning :)



Min mail: [email protected]



Det jag skulle vilja vinna är "Förvaringslåda Blomma Jabadabado", passar perfekt till den nya bostaden och lillans nya rum. Just nu är alla leksaker bara på golvet och det ser aldrig ut som att man har städat, haha.



2009-03-03 @ 16:53:57
Postat av: Sandra

Jag skulle vilja ha väggordet "underbar och älskad" eller "myshörna"



ha en trevlig kväll!

pumansandra@hotmail.com

2009-03-03 @ 19:24:15
Postat av: Sofie Sten

Hej Josefin! Är en ganska ung tjej som läser din blogg, 17 år, men jag kan ändå känna att den ger mig något:)Det känns också som om att du är ett fan av vardagslyx, precis som ja, och att vinna ett så fint presentkort skulle vara den ultmata vardagsglädjen för mig!

I så fall skulle det bli små ljuva ting till mina käraste, en blomsterklocka, ett miss dee armband och allt som har med vardag, glädje och kärlek att göra. [email protected]

2009-03-03 @ 21:43:39
Postat av: Sofia

Jag provar lyckan & hoppas min bebis & jag får njuta av ljuva ting :-)



2009-03-04 @ 10:00:06
Postat av: Carolin

Hej prinsessan! Jag har aldrig tävlat innan, så jag tänkte det är dags nu. Först vill jag bara säga att du har en alldeles fantastisk blogg, så äkta och jordnära. Du har fått mig så inspererad.

Vi flyttade in i vår nya lägenhet i december och vi har en lika grotesk färg i köket som ni hade, men nu ska det målas gräddvitt! :) Jag tycker dom delar av ert hem vi har fått ta del av är jätte fint och personligt. Älskar också vitt och skulle kunna ha det i alla rum! Blir så lycklig av ljuset. Skulle jag vinna presentkortet skulle jag köpa dom vita kronorna från presentverstan, dom skulle göra sig så fina i vårt kök när det är klart, med några söta blommor i så här till våren som förhoppningsvis är på väg! Kram till er alla fyra :)

[email protected]

2009-03-04 @ 10:59:59
Postat av: Jessica

Hej! Och tack för en mycket trevlig blogg, en av mina absoluta favoriter! Jag skulle valt att köpa Askar Elefant Blå Jabadabado och Bestickset Animal Friends till min lille prins om jag hade turen att vinna.



Kram Jessica

[email protected]

2009-03-04 @ 12:19:40
Postat av: Anette Rigestam

Hej och grattis till lilla flickan!!

Jag har inte varit här på ett tag så det blir ett försenat grattis!!Förstår inte hur du som nybliven 2 barnsmamma hinner att hålla denna sidan uppdaterad med både nytt på hemmafronten och tävlingar. Vilken supermmama!!

Nu över till tävlingen..

Om jag vinner så kommer jag köpa några av de supersexiga underkläderna..då kommer nog både jag o min sambo bli glada.. ;o)

Min e-mail är :

[email protected]

Ha det gott så länge!!

Kram

2009-03-04 @ 17:41:20
Postat av: Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Jag skulle nog köpa bäddset i 2 delar från GRAND Design, i blått med vita stjärnor, och tillhörande kuddfodral om jag vann.



[email protected]

2009-03-04 @ 21:43:39
URL: http://anonitota.wordpress.com
Postat av: monya

Hej.



Det är ju omöjligt att bestämma sig för en sak inne på ljuva tings hemsida. Herregud, de har ju så fina saker så man storknar, skulle kunna sitta i evigheter och bara titta igenom allt om och om igen.



Men detta:

http://www.ljuvating.com/produkt/vaggordmyshorna/1468

skulle inte vara helt fel. Jag har så ful handstil så jag skulle aldrig kunna göra det själv. och en myshörna har jag planerat i barnens rum länge. Kanske kan orden få mig att ta saken i händer.



Min email adress är:

[email protected]



Ett stort grattis till hela er familj och välkommen till världen Ella.

2009-03-04 @ 22:30:17
Postat av: Jessica

Hjälp, vad mycket fina saker det fanns på den hemsidan... :o) Jag skulle vilja ha ALLT nästan! Det första jag skulle köpa är alla änglar! Skålar "Himlagott", dörrskylt, småfigurer... Och så diverse prinsess-skyltar och ramar till mina tjejer. Och naturligtvis ljuslyktor som är det bästa jag vet! håller alla tummar och tår för att jag ska vinna



Min e-postadress: [email protected]

2009-03-04 @ 23:08:37
URL: http://mittlillarum.blogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

therese[email protected]



Jag skulle köpa bäddsetet liten blomma från liten jag. eller nått annat fint till min dotters rum :)

2009-03-05 @ 09:27:03
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Sagolikt by Perla

Hej!

Min mail: [email protected] - om jag blir den lyckliga vinnaren så skulle jag bl a köpa:

- Vimpel sommar Chic Antique

- Formar från Kalas Fårm

2009-03-05 @ 09:44:52
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Lisa

Å jag kan inte välja vad jag skulle handla! allt vill jag ha!

men kanske nå fint till min brorsson som fyller 4år i slutet av månaden!



min mail [email protected]



Kramar

2009-03-05 @ 10:50:38
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag skulle gärna vilja ha barnstolen i lime och sen hade de en fin mätsticka som hette Hero.



Sen fanns det mycket fint till hemmet också... inga problem att bränna ett presentkort där.



[email protected] (ps, jag får redan deras nyhetsbrev)

2009-03-05 @ 23:55:26
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Emma-Pemma

Hej hej, underbar blogg & vilket underbart pris! Ljuva Ting är en av mina favoriter, älskar det mesta de har!

Har precis flyttat till egen lägenhet med mina Sessor & högst på önskelistan, och som jag var dag är inne & kikar på, är väggord... Skulle vilja ha något prinsess-romantiskt på väggen i Sessornas nya rum... Som symboliserar min oerhört stora, ändlösa kärlek till dem...



Kram Emma.



[email protected]

2009-03-06 @ 09:27:12
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: Lussan P

Åh... Ljuva ting gör verkligen skäl för namnet! Om jag vann skulle jag köpa krokar i form av prinsesskronor från Different design och fina bullformar att fylla när tiden är inne för vårens första picknick.

Tack för en kul tävling och ha en fin dag!



[email protected]

2009-03-06 @ 12:54:49
Postat av: Erika

Jag skulle köpa rosa överkast från galax till barn samt ett kuddfodral från samma serie, skulle passa perfekt till min lilla tjejs rum

2009-03-06 @ 20:49:55
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: jessica

Oj vad mycket att välja på. Ett väggord är något jag länge önskat mig. Nu kanske jag har chans att kunna köpa ett. Dom kostar ju en hel del.

Denna skulle jag välja att köpa: http://www.ljuvating.com/produkt/vaggordamorvincitomnia/1475

Hoppas på tur!

[email protected]

2009-03-06 @ 20:59:22
Postat av: Camilla

milla[email protected] Jag skulle välja lite blandat till min toalett som är nyrenoverad.=) Lite ljuslyktor och toalett tillbehör!

Rolig tävling och underbar blogg!

2009-03-07 @ 10:54:59
URL: http://darlingsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!



Om jag skulle vinna skulle jag gärna vilja köpa KRUKSET JARDIN DU MONDE 3/SET för presentkortet. Behöver nämligen lite sånt i fönstrena, hehe.



Hoppas att du får en underbar dag med familjen. KRAM!

2009-03-07 @ 11:14:43
URL: http://kanssandra.blogg.se/
Postat av: johanna

Åh vad mycket fint! Jag skulle beställa ett vitt överkast från Gripsholm, en välkomstskylt i form av ett hjärta och doftljus från Yankee Candle. Rolig tävling! Jag hade svårt att välja ut något egetnligen. Ville nog ha det mesta:)



johanna[email protected]

2009-03-07 @ 11:17:12
URL: http://framtidstankar.blogg.se/
Postat av: Cherie

Hejsan! Vilken rolig tävling det var denna gången =) Nu börjar det ju närma sig studenten för mig (3 månader kvar) och för bara en lite stund sedan fick jag veta att jag flyttar kort efter studenten och vad skulle inte vara bättre än att få inreda med lite fina saker från ljuvating.com =)

Jag skulle isf vilja ha 2 luslycjtor Mary en med lågfot och en med högfot, Sen en smile karaff från BadaNova och 2 stycken Vita lanterna Chic Antigue ljuslyktor för att koma i stäming i lägenheten=)



Tack för en bra blogg, är alltid lika skoj att komma in här och läsa. Man blir beroende! =)

Kram

2009-03-07 @ 11:20:59
Postat av: Linda

[email protected]

2009-03-07 @ 11:32:49
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Jag har precis gift mig och flyttat till ett nytt ställe. Skulle vara så kul att få fixa lite nytt och fint, och ljuva ting har verkligen mycket man skulle vilja ha! :) Om jag vann skulle jag vilja ha Någon av de fina ljuslyktorna eller hjärtfatet

http://www.ljuvating.com/kategori/produkter/dekorationsfat/19

Håller tummarna :)

2009-03-07 @ 12:03:05
Postat av: nina

Hej!

vilken mysig hemsida! Jag skulle gärna vilja vinna!

då skulle jag välja..



Askar Elefant Rosa Jabadabado.

Väggord Myshörna

Vit lanterna Chic Antique

Blommpinne

Fleecefilt Happy Milton

Livsnjutarskål

Lilla hund body med liten multifärgad hund



[email protected]



kramar från mej som hänger med i din "braiga" blogg!

2009-03-07 @ 12:11:59
Postat av: Malin

[email protected] Hej! Jag har precis gift mig och flyttat till ett nytt ställe. Skulle vara kul att få fixa lite nytt och fint. Om jag vann skulle jag köpa någon fin ljuslykta och hjärtskålen.

http://www.ljuvating.com/kategori/produkter/dekorationsfat/19

Håller tummarna

2009-03-07 @ 12:14:06
Postat av: Anna-Mira

Hej! Åhh... då skulle jag absolut ta de lyxiga, cremefärgade askarna med sidenband från Listbeth Dahl! Är hur ljuvliga som helst och skulle passa perfekt i min nya smink- och smyckeshörna!



http://www.ljuvating.com/produkt/setmed2askar/1284



Tack för en jätte bra tävling!



Hälsningar Anna-Mira



2009-03-07 @ 13:09:30
Postat av: Anna-Mira

Nej men gud...jag skrev alldeles nyss och glömde skriva in min e-post (!!!)



anna[email protected]



Tack igen...=)

2009-03-07 @ 13:14:35
Postat av: *Sofie*

Min mail: [email protected]



Jag vill gärna vara med och tävla, där finns ju sååå mycket fint på deras sida men jag skulle bla köpt det fina kronorna att ha ljus i http://www.ljuvating.com/produkt/bordslyktor/1350 sådana har jag letat efter att tag nu ju!

Håller tummarna för lite tur här;)

Önskar dig en finfin helg

Kram

2009-03-07 @ 13:24:04
URL: http://www.frusofie.se
Postat av: Sandra

Vilken rolig med framför allt PASSANDE tävling med tanke på att vi flyttar om tre veckor till vårt radhus och vad kan vara mer lägligt än denna tävling! Om jag nu hade vunnit, vilket jag hoppas hade jag inte tvekat utan köpt lampetter med rosor, former.nu! De hade vart så perfekta i vår hall som vi ska göra om! Hoppas verkligen Ha en bra lördag! Kram Sandra



[email protected]



http://www.ljuvating.com/produkt/lampettrosorfomernu/1430

2009-03-07 @ 13:44:33
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skulle vilja ha den fina välkomsskylten som jag såg du hade, blev helt fast för den, plus så mycket annat fint de har...



[email protected]

2009-03-07 @ 15:07:51
Postat av: Cherie

Såg att jag med hade glömt min e-post adress haha



[email protected]

2009-03-07 @ 15:11:49
Postat av: Eva

Hej, jag skulle beställa en tuff Piratklocka och ett fint Överkast till min äldsta son som varit så duktig idag på sin första 3-års kontroll,

Må så gott Eva

[email protected]

2009-03-07 @ 15:36:35
Postat av: Cissela Söderström

Hejsan!



De har verkligen superfina saker på ljuvligating.com och om jag vinner så tänker jag klicka hem skålarna mina popcorn och mina chips (jätte charmiga skålar) samt en av karafferna från boda nova då jag redan har 4 glas därifrån ;)



Min mail är: [email protected]



Hade bra Josefine!

2009-03-07 @ 16:47:08
URL: http://cissela.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej



Jag har precis lämnat min gamla hemstad och flyttat 60 mil därifrån. Nu håller jag på och inreder den nya lägenheten. Om jag vann presentkortet skulle jag köpa något av de fina kuddfodralen med stjärnor på. De är SÅ snygga ;-)



Tack för en inspirerande blogg!



maria[email protected]

2009-03-07 @ 16:58:16
Postat av: Linda

Hej hej! Läser din blogg med jämna mellanrum :) Har precis själv fyllt 25, samma dag då er dotter föddes faktiskt :) I sommar ska jag gifta mig och om jag vann skulle jag köpa lite fina dekorationer till bröllopet och så skulle jag köpa de söta prinsesskrons ljuslyktorna till min brorsdotter som samlar på prinsess saker :) Vilken underbar sida ljuvating.com är! Cassi[email protected],



Kram Linda

2009-03-07 @ 18:42:15
URL: http://mollibolli.blogspot.com
Postat av: victoria

Jag skulle köpa hem trotsålder boken för min 2½ åring är inne i en trots nu och då skulle lite bra tips uppskattas ;-) Sen skulle jag köpa något kul till barnens rum.

Kramis

2009-03-07 @ 18:49:26
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/
Postat av: C

Jag och sambon ska flytta in i en nybyggd lägenhet i sommar och det skulle vara såå kul att vinna nya saker till lägenheten!



Jag skulle vilja ha filippa k muggarna från rörstrand, eller de stora ljuslyktorna att ha på balkongen.



Kram C

2009-03-07 @ 20:12:20
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Martina

Har precis flyttat in i en ny, helt underbar lägenhet och stora delara av dagarna spenderas nu med drömmar och idéer om hur den kan inredas. Tyvärr räcker studiemedlet inte alltid till så ett presentkort från Ljuva Ting hade varit alldeles underbart nu.



Hade jag vunnit hade jag köpt de otroligt söta ljuskronorna från Kayene, klockan från Chic antique, de underbara toalett tillbehören från Lisbeth Dahl, Yankee Candle clean cotton tumbler och mycket mycket mer :)



Det blev fel inlägg i förra kommentaren...här kommer den rätta. tinafina[email protected]



Håller tummarna!!

2009-03-07 @ 20:55:23
URL: http://twoinone.blogg.se/
Postat av: Maria

mariah[email protected]



Underbar inredningssida. Om jag skulle vinna skulle jag bla välja att köpa nån av de fina klockorna från chic antique eller ett underbart väldoftande ljus från yankee candles.



Ha en fortsatt underbar söndag

// Maria

2009-03-08 @ 10:13:15
URL: http://novamaria.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hei! Der var det mye fin, ikke lett å velge hva man skulle kjøpt. Men jeg ville nok kjøpt lyslykter og putevar, de har mange fine putevar som jeg kunne tenkt meg og nye lyslykter har man alltid bruk for!

Mailadressen min er haugen[email protected]

Krysser fingrene for at jeg kan ha flaks og være den heldige :) Ha en fin dag.

2009-03-08 @ 12:27:58
Postat av: Cathrine Aronsson

Åhh, underbart med tävlingar likt denna så man får upp ögonen för internetshoppar som man inte sett tidigare. Om jag vann skulle jag köpa några kuddfodral till vår nya soffa som beräknas komma nästa vecka. Ny soffa med nya fräscha kuddar skulle vara härligt. Särskilt mycket gillade jag kuddfodralen med stjärnor eller kanske den med amerika flaggan som påminner om vårt underbara bröllop i USA i somras. En annan favorit som nog hade smitit med i beställningen är Vit lanterna Chic Antique, som var så underbart söt! Nu håller jag tummarna för att jag vinner, efter inköp av både soffa och matbord är plånboken lite och en vinst skulle därför sitta fint!

2009-03-08 @ 14:13:55
Postat av: Cathrine Aronsson

Åhh, underbart med tävlingar likt denna så man får upp ögonen för internetshoppar som man inte sett tidigare. Om jag vann skulle jag köpa några kuddfodral till vår nya soffa som beräknas komma nästa vecka. Ny soffa med nya fräscha kuddar skulle vara härligt. Särskilt mycket gillade jag kuddfodralen med stjärnor eller kanske den med amerika flaggan som påminner om vårt underbara bröllop i USA i somras. En annan favorit som nog hade smitit med i beställningen är Vit lanterna Chic Antique, som var så underbart söt! Nu håller jag tummarna för att jag vinner, efter inköp av både soffa och matbord är plånboken lite och en vinst skulle därför sitta fint!



Min mail är: [email protected]

2009-03-08 @ 14:14:51
Postat av: Lina

hej, om jag skulle vinna så skulle jag köpa väggordet "det finaste vi gjort" och satt ovanför vår dotters säng. eventuellt en liten rosa spegel med krona på också! skulle bli så fint!

mailadressen är lina[email protected].



ha en fin dag!

2009-03-08 @ 16:16:57
Postat av: Zandra

zandra[email protected]



Det fanns ju så väldigt mkt fint! Men den rosa sänghimmelen skulle passa bra till dottern! ^^,

2009-03-08 @ 19:13:35
URL: http://minaunderbaringar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0