De tio Wonderbravinnarna är....

Postat av: malin från Öland

Hej Josefine.
Sensuous t-shirt bh´n har jag tittat på men jag hoppar alltid över att unna mig nya underkläder, . Det blir av någon anledning alltid något till mina tre tjejer i stället.
Jag skulle bli jätteglad om jag vann den för jag är verkligen i behov av en ny bh och då en vit när min nu enda hela bh är svart.
Ha en underbar dag. Malin med tre prinsessor

2009-05-09 @ 09:49:44

Postat av: Marie

Jag skulle välja den tredje. Den verkar kunna navändas till en massa olika kläder.
Jag köper inte så mycket kläder till mig skälv, har två tonårsbarn som bättre behöver! Tycker du har en jättetrevlig blogg! Är bosatt i Sundsvall. Har aldrig tidigare kommenterat din blogg men läser den varje dag.

2009-05-09 @ 09:52:11

Postat av: maria Larsson

Åh det här är en tävling för mig. Som fattig student skulle jag behöva ha en ny bh, men ekonomin tillåter inte. Hur som så skulle jag välja nr två.

Hoppas på vinst! Ha en underbar dag/helg!

Kram Maria

2009-05-09 @ 10:07:19
URL: http://sleepboll.blogg.se/

Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Bloppis!

Jag skulle vilja vinna Sensuous t-shirt bra!
Jag ska snart sluta amma min dotter och jag tror inte att mina bröst kommer se ut som förr så jag behöver nått bra som lyfter och formar dom :D

2009-05-09 @ 10:16:04
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Postat av: idaa

sensous t-shirt bra skulle nog kunna hålla ihop och lyfta mina bröst som numera kan liknas vid två skumtomtar! jag har nyss slutat amma och brösten är VERKLIGEN INTE desamma!!

2009-05-09 @ 10:21:21
URL: http://www.gotteochvi.com

Postat av: Helene Linder

Hej! Den första BH:n skulle vara perfekt till min klänning jag ska ha som tärna på min systers bröllop i sommar! Måste säga att bilderna på din lilla dotter har fått mig att längta efter nr 3! Jag som hade bestämt mig för att det räckte med 2 barn.....:-) Tack för underbart trevlig läsnig!

2009-05-09 @ 10:30:05

Postat av: Liza

Åh, var med i förra utlottningen oxå..

Skulle hemskt gärna vilja ha en svart gel-bh, tror det är den som skulle funka bäst på mig!

Ha det bra!

Mvh Liza

2009-05-09 @ 11:42:24

Postat av: Jessica

Jag skulle vilja ha en multi plunge t-shirt:) Tror det är den bästa för mig, så kanske jag också kan visa fram lite klyfta, vem vet??

Ha en FAB helg:) KRAM

2009-05-09 @ 13:25:48
URL: www.jessicaengstrom.blogg.no

Postat av: Pernille

Jeg elsker undertøyet fra Lindex! En Sensuous t-shirt bra ønsker jeg meg:) God helg til deg og familien

2009-05-09 @ 13:34:30

Postat av: Nettan

sensuous t-shirt brakändes mest lockande..
förstår mig inte redigt på varför ens försöka vinna något när det är 1000 tals som fösöker, hur ofta blir det just du som vinner?
behöver iaf just för tillfälligt en bh, då jag bara har en som snart är urtvättad som bara den.. har oxå inte pengar att läga ut på ny, då jag skulle få vara utan mat..
har svårt med pengar då man är 16 år och bor i egen lägenhet med sin partner på 18 år. lever på soc, och får bara pengar för en person. så därför skulle mitt liv gynnas om jag vann den här.

2009-05-10 @ 20:33:14

GRATTIS!! Maila mig era namn + adresser och skriv : Wonderbra i ämnesfältet!
[email protected]

Kommentarer
Postat av: malin från Öland

Tack!! gud vad kul.

2009-05-14 @ 18:21:23
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Hjälp mig att hitta den fina dressen FABIAN från Gangstar!

Hej!



Jag tänkte bara kolla om du fått mitt mail?

2009-05-18 @ 22:39:47
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0