Happy Elian

Oj vilken glad kille jag hämtade idag, han riktigt strålade och hade haft det SÅ fint! Jag blev happy då han var så dålig igår i några timmar. Men som Bestemor säger, barnens system fungerar ju så att de plötsligt kan få hög feber men sen gå över. Det kan man lätt säga om gårdagen, han blev inte varm igen och jag tackar verkligen för det!

När barnen är sjuka gör det ont i hela kroppen så att ha en så glad, frisk och pigg kille idag värmer mitt hjärta.
Nu är E på väg hem och Ellisen ropar i skrivande stund: Mamma, matdags!

Kommentarer
Postat av: Starmama ♥

Dock borde man alltid stanna hemma en feberfri dag. Så gör vi alltid!



KRAMIS!

2009-05-11 @ 17:37:24
URL: http://starmamasblogg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Han hade feber i någon få timme! Vi litar på helsesyster / Bestemor här som säger att barn kan få hög feber snabbt utan anledning. Vi känner också Elian som är en sån kille som reagerar med feber väldigt lätt. Lite trött så kan han få megafeber. Jag lovar dig att vi gör det bästa för vår Prins!! Han hade för övrigt en kanondag på dagis med mer skratt än nånsin :)



KRAM!

2009-05-12 @ 08:10:04
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Starmama ♥

Det var inget illa menat! Jag menade bara att rekommendationerna säger att man ska vara hemma en feberfri dag. Sen är det upp till var och en att följa det! KRAM!

2009-05-12 @ 09:32:38
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0