Idag går många barn i tåg med barnehagen!


Bilar på macen och alvedon....

Godmorgon härliga soliga FREDAG!

Natten var perfekt här hos oss och Elian var sval och skön då vi vaknade. Dock fick han snabbt hög feber igen och kräktes upp vatten + galla på kudden. Istället för att vänta tills fastläkaren öppnade ringde jag akuten igen som ville vi skulle åka in direkt. Han hade inte ens kissat inatt och ni som känner Elian vet att han kissar minst en full blöja varje natt så han får alltid i sig vätska.

E är nu hemma och de ska åka till fastläkaren då väntetiden på akuten är minst lika lång som den extra timme vi nu väntat. Elian har druckit vatten och alvedonen har nog hjälpt lite så vi hoppas han får behålla det. Ella somnade precis och killarna är på väg ut snart. Jag önskar vi kunde följa med men det är skönast för Elian med ro omkring sig och dumt att Ella utsätts för ännu mer smittorisker nu.

HAPPY FREDAG allihopa och NJUT ni som får se era små i tåg idag. Förra året var jag med och gick med Elian som satt i vagn med Nils ( bästisen på dagis) och alla sjöng. Ellisen var i magen men det visste vi inte då. Tiden går sååå snabbt. Jag tror ni finner ett klipp om ni söker på maj 2008.



Kommentarer
Postat av: Isa

Men lilla gubben då! Hoppas att Elian kryar på sig snabbt, eller att ni åtminstone får veta vad det är som ger honom febern och kräkningarna!



Trevlig helg!

2009-05-15 @ 09:57:22
URL: http://isas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej!

Jag ville bara säga hur mycket jag tycker om din blogg! Den är så mysig, harmonsik och fin! Ni verkar vara underbara föräldrar och du har jättefina barn! Måste även tillägga att erat hus verkar vara hur underbart som helst! :-) Om du har tid och lust någon dag kanske du skulle vilja göra ett kollage på utsida/insida av erat hus? Vore superkul med lite inrednings-inspiration!

Ha en fin helg! Hälsningar Caroline

2009-05-15 @ 10:01:25
URL: http://carroknos.blogg.se/
Postat av: Maria

Stackars lille killen!

Krya på dig Elian!



Kram

2009-05-15 @ 10:38:21
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0