På väg



Nu är vi på väg att se hur kläderna till lördagen ser ut. Glädjer mig!

Kommentarer
Postat av: kristine

Gud, så flott du ser ut! Vakker og moteriktig, en nydelig mamma. Du ble jo nylig tobarnsmor, og er så slank allerede.. De som gir deg negativ kritikk på bloggen, det må jo være KUN av misunnelse! De kan bare gå og legge seg!

2009-05-20 @ 12:16:01
Postat av: Fred

Vad är skillnaden mellan en hund, en ko, en fånge och en pensionär? Frågelek i min blogg!

2009-05-20 @ 12:17:27
URL: http://enfranskbulldogg.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Du är alltid så fräsch och snygg! :)

2009-05-20 @ 12:21:40
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Kanske är jag lite extra slow då jag sitter med feber och huvudvärk idag, men jag förstår inte hur man gör för att rösta på dig? För det vill man ju! Hittar ingenstans på sidan att göra det.

2009-05-20 @ 12:22:40
Postat av: Erica

Ååh vad roligt. Hoppas det är fint :)



Nu är inte det här riktat emot dig. Men någon utav dina läsare kanske känner igen sig.



Är du också en utav dom som har ett BMI över det normala? Eller du kanske skäms över att behöva ta ifrån de större storlekarna när du handlar kläder.

Du är verkligen inte ensam. Läs min blogg och följ mig på min väg ner. Hos mig kan du läsa precis om vad som händer hos mig. Vad jag stoppar i mig och mina tankar och funderingar om diverse dieter och produkter. Du kan använda mig som bollplank och jag tar gärna emot tips och ideér som rör viktnedgång. Du kanske har något bra recept att dela med dig av.



Så titta gärna in hos mig. Jag lovar att jag inte är en ung tjej som är 170 lång, väger 65 kg och påstår att jag är fet. Jag har planer på att gå ner 15-20 kg. Så det kommer bli en ordentlig resa. =)

// Erica - http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen

2009-05-20 @ 12:29:12
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen
Postat av: Cecilia - living in Greece!

nu har jag dragit igång greklandsbloggen där ni kommer få följa förberedelserna innan jag åker den 6 juni till grekland....sen får kommer ni få ta del av min vardag där nere i 35 graders värme: jobbet som bartender, medelhavsmaten, soliga dagar på beachen, massa partys, shopping och nyfunna vänner! enjoy :D

2009-05-20 @ 12:40:11
URL: http://aswedishgirloncrete.blogg.se/
Postat av: emelie

Ha en bra dag! :)

2009-05-20 @ 12:46:05
URL: http://baraemelies.webblogg.se/
Postat av: Sara

Vad snygg du är :-) hoppas värken går bort, vet hur det är att inte få sömn som man borde, eller behöver. Kram

2009-05-20 @ 12:53:31
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hallojsan!

Jag och min bästa vän ska på långweekend imon till Oslo. Undrade om du ville ge tips på bra ställen att se när man är i Oslo. Vart ska man shoppa, några mysiga hak/fik/restautanger mm.Bra ställe att gå ut på? Vore jätte tacksam om du ville ge lite tips. Vi har bestämt oss att se operahuset, akerbrygga och sen slottet. Men sen vill vi gärna ha mer tips på mysiga ställen. Ha en fin dag. MVh Åsa

2009-05-20 @ 13:04:02
URL: http://inredartosen.blogg.se/
Postat av: Sarah lee

Ni som läser det här, hjälp henne om ni kan!

Finns en tjej som är så himla stark hon är en 17 årig tjej som just fått reda på att hon är gravid för andra gången i sitt liv. Redan som 15 åring blev hon gravid för första gången och valde då att göra en abort. Nu är hon gravid igen och står inför det stora beslutet om att låta barnet få komma till världen eller att döda det. Så synd om henne!! hon går bara i gymnasiet stackarn & hon vill inte försötra sina studier eller fritid. Här e hennes blogg www.baarabaarnet.blogg.se



Ni, liksom jag, borde hjälpa henne, vad hände med gemenskapen i världen?

2009-05-20 @ 13:22:21
Postat av: Sofia

Åh vad jag gillar din klädstil! Du är både avslappnad och fixad på en och samma gång. Snyggt! Tack för din underbara blogg, det är så kul att gå in här och bli peppad och inspirerad!

2009-05-20 @ 16:04:29
Postat av: Perla

Va fin du är! Avslappnat & fräscht!

2009-05-20 @ 17:59:14
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tusen miljoner TACK!



Oslotips: Operahuset, slottet och Aker Brygge är BRA tips ni fått! Då ni gått till slottet rekommenderar jag er att gå vidare uppöver genom slottsparken på höger sida om ni står med näsan mot slottet! Då kommer ni till Åpent Bageri där ni kan ta en fika. Goda bullar och scones! Det är en uteservering men ni kan också sitta inne. Sen följer ni vägen som svänger uppåt och så kommer ni på en härlig shoppinggata som går ända upp till Majorstuen ( Hegdehaugsveien / Bogstadveien). Om ni vill kan ni ta buss 20 någon hållplats mot Vigelandsparken ( Frognerparken) och se på en härlig stor park med läckra statyer!



Ta även en drink på SAShotellet om ni kan en kväll, utsikten är fab! TGIF ( finns på Aker Brygge och i byn)har alltid bra mat och läckra drinkar.



KRAM till er

2009-05-21 @ 08:11:48
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0