Tack lördag

OJ som kvällarna springer ifrån mig nu då rutinerna är off. Elian somnade efter 45 minuters sång och sen vaknade Ella och ville äta men nu sover båda två och jag fixar fortsatt med kläder härhemma... En dag med två timmar ensam hemma vore en dröm för mig. Då skulle jag rensa i skåp och storstäda... Vid närmare eftertanke kanske en hel dag behövs :)


      

TACK alla fina, underbara, glada och GODA vänner för idag - We love you!

     




"Mamma, är inte denna flaskan Elsa sin?"
Elsa du får din hatt och flaska imorgon ;-) Nu sover du säkert jättegott i sängen din!




Imorgon är det Mors Dag i Sverige och vi kan nog lungt säga att mor här i huset fick fina presenter idag för det blev några shoppingpåsar... Men sandaler åt Elian fann vi inte i riktig storlek med stängd tå. Det är viktigt känner jag då det går vilt till på dagis och de små tårna lätt får sig en tramp.

Nu ska jag sortera lite mer tvätt sen är det bok i sängen, ÅÅÅ va skönt!

Tack för alla fina kommentarer ni skriver, ni gör mig GLAD! Jag hoppas ni förstår att jag har mycket att göra med två barn och att blogga tar sin lilla tid därför blir kommentarer sällan besvarade blixtsnabbt.

KRAMISAR!



Kommentarer
Postat av: Emma

Oj hatten också :) Tack söta du för idag, ses imorgon!!

2009-05-30 @ 22:57:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie

Hej



Här kan du köpa fotriktiga och bra barnskor till dina barn.Hos kavat.se Jag använde det till min son när han var liten idag är han 21 år. Så det är rtt märke som har vare med ett tag.Är Svensktillverkade i Kumla.



Hälsningar Marie









2009-05-30 @ 23:11:13
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Läste om Kavat-tipset ovan... jag hade också alltid Kavat som liten och nu har min yngsta syster (3år) det också:.))



Fotriktiga och tåliga skor, något som kan behövas på dagis;.))

2009-05-31 @ 01:26:05
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Du ser ju ut som en riktig moviestar ; ) Vad mysigt ni ser ut att ha haft det.

2009-05-31 @ 07:33:57
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0