flowershopping!

Idag klev hela familjen upp kl 7.30! Eller Ella sov vidare lite men vi väckte henne strax innan vi åkte iväg för att fixa to dos.


Here we go!



Blomstershopping på Plantasjen!
Det fanns även fiskar, fåglar och ett café där.
Elian härmar sin Far, så sött. Båda killarnas skor kommer ifrån Brandos.




Alla har vi en första gång av allt... Detta måste vara första gången E betalar blommor för flera tusen.
Vi kände oss riktigt vuxna och jag tänkte på hur mycket billigare Sverige verkligen är... Ni ska se vilka priser det är här för växter.


Haha tänk om någon sagt åt E att han om fyra år skulle ha två barn, radhus, fru och kombi ( stasjonsvogn) + shoppa hageblomster.... Det hade han nog aldrig trott på!

Sen körde killarna hem blommorna medans jag slängde i mig en te och en macka i caféet samtidigt som fröken käkade. Så körde vi hem allihopa och jag planterade och donade medans Elian lekte. Han hade hinkar, spadar och vattenkannor och han fick byta om efter lekstunden kan jag lova. Alla regnkläder är kvar på dagis då han blev sjuk. TUR vi planterade då för sen har det regnat hela eftermiddagen!




Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Checka Bauhaus! Lika fina blommor- svenska priser... nästan iaf. Mkt billigare än MesterGrønn eller Plantasjen! Tips till nästa år kanske?.. :)

2009-05-16 @ 23:43:41
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: blommor

oj oj flera tusen?? men då måste ni handlat mer än dessa på bilden?? du kan väl fota o visa hur det blev i rabatten??

2009-05-17 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0